:DDD
Tudtam,h pontosabban kellett volna fogalmaznom :DD
Szerettem azt az autót is, nagyon jó formája volt és kifejezetten jól ment.
denil12021-10-09 19:28:18 // 22519
zgi5212021-10-09 17:43:42 // 22518
oszt a Bravo mi vo’t lengyel? ne kamuzz 🤪
Piritu - 1.000.0002021-10-09 15:06:04 // 22517
:-DD
G-MANN🍀2021-10-09 14:21:39 // 22516
😄 van ott négy szín is, ha nem is trikolór
RomeoOne2021-10-09 14:04:18 // 22514
És hol marad a trikolór 3. színe?? Így nagyon francziás😂
RomeoOne2021-10-09 14:03:32 // 22513
Basszus, ezen előadás közben röhögtem fel hangosan... Kellemetlen😅😅😅
leopop32021-10-09 12:45:26 // 22512
Brerában hibátlan, ott egy szövetkárpit motorosan húzható el 😁😉👌
denil12021-10-09 10:52:40 // 22511
Ez mikor készült?
Marha jól néz ki :)
Marha jól néz ki :)
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-09 10:29:50 // 22510
G-MANN🍀2021-10-09 09:11:39 // 22509
Giuntini2021-10-08 21:34:18 // 22508
Igazad van, a lehető legjobb megoldás mindkét autó megtartása lenne... Csak amennyire különbözőek, annyira hasonlóak is egymáshoz, így viszont felesleges:(
Mindkét autó ugyanazt a célt szolgálja, csak másként.
Mindkét autó ugyanazt a célt szolgálja, csak másként.
Zselé2021-10-08 21:20:54 // 22507
Igen, meg sziloplasztozni :D
Sokat pályázok, de ott a rádió :)
Sokat pályázok, de ott a rádió :)
Fornitore2021-10-08 21:09:47 // 22506
Akkor benne van ezek szerint!Nem mondtam semmit akkor!Mondjuk én soha sem jöttem volna rá😉.
GiuliaVeloce210AT8Q42021-10-08 21:02:40 // 22505
Akiknek van napfénytető, arra panaszkodnak főleg, hogy autópálya-tempónál extra szélzajt okoz.
De ha nem második tulaj lennék, biztos rendeltem volna bele napfénytetőt.
Aztán meg ha mégis zavar a szélzaj, egy szombat délelőtt alatt be tudod OSB-zni.
De ha nem második tulaj lennék, biztos rendeltem volna bele napfénytetőt.
Aztán meg ha mégis zavar a szélzaj, egy szombat délelőtt alatt be tudod OSB-zni.
Piritu - 1.000.0002021-10-08 19:17:04 // 22504
...erről pont ők tehetnek.
Annyi hülye figyelmeztetéssel és tiltással van tele hogy gyakorlatilag olvashatatlan. Már csak az átugorhatatlan reklámok hiányoznak belőle minden harmadik oldal után...
A Giulietta könyvében - ha jól emlékszem - három helyen is szerepelt hogy amikor megnyomjuk a kulcson a gombot ne tartsuk a szemünkhöz mert a kinyíló toll kiveri azt.
Annyi hülye figyelmeztetéssel és tiltással van tele hogy gyakorlatilag olvashatatlan. Már csak az átugorhatatlan reklámok hiányoznak belőle minden harmadik oldal után...
A Giulietta könyvében - ha jól emlékszem - három helyen is szerepelt hogy amikor megnyomjuk a kulcson a gombot ne tartsuk a szemünkhöz mert a kinyíló toll kiveri azt.
pettinke2021-10-08 18:58:41 // 22503
szegény mérnök meg aki írja a használati útmutatót, ugyanolyan fölöslegesnek érzi magát, mint BMW-éknél az irányjelző kar tervezője...
Piritu - 1.000.0002021-10-08 18:03:26 // 22502
Hogy hivatalosan van-e azt nem tudom, de működik. A 6,5-et is így tudtam reprodukálni.
Piritu - 1.000.0002021-10-08 18:01:33 // 22501
Készülj fel, mit fogsz itt kapni a zöld csík (A) miatt! :-D
Piritu - 1.000.0002021-10-08 18:00:17 // 22500
:-)
Piritu - 1.000.0002021-10-08 17:58:58 // 22499
A Giuliettában olyan volt mint a szúnyogháló
denil12021-10-08 17:33:44 // 22498
Events Hall-t es Pachat (!!!) ne hagyd ki :)
denil12021-10-08 17:33:11 // 22497
Sracok, ebben az autoban van rajtautomatika?
Vagy csak en hittem azt,h a fekpedal lenyomasa es a gaz egyuttes hasznalata lenne az?
Csak mert ha nincs, akkor tobbet nem csinalom, gondolom a valto ilyenkor elkuldott engem a p-ba,h miert csinalok ilyet.
Vagy csak en hittem azt,h a fekpedal lenyomasa es a gaz egyuttes hasznalata lenne az?
Csak mert ha nincs, akkor tobbet nem csinalom, gondolom a valto ilyenkor elkuldott engem a p-ba,h miert csinalok ilyet.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-10-08 17:32:53 // 22496
és telefonról az autóban tökéletes 25-ös hangerőn, alap hang cucc, hátul egy aktív ládika 8 percnél áhhhh ... menni kéne valamerre :DDDD
Zselé2021-10-08 17:03:38 // 22495
Köszi a véleményeket! Nyílván azért nem tudtam dönteni, mert nem volt még napfénytetős autóm, de összegezve mindent, hallgatok a szívemre, és lesz! Végülis az egész autó egy emocionális döntés, akkor meg…
GiuliaVeloce210AT8Q42021-10-08 16:56:02 // 22494
Kelet-Pest nagyon kitett magáért!
Szépen feltették a frissítést, pár újraindítás és kész. Kb 1.5 óra volt mindenestől. (SW letöltése, autóra feltöltése, update, reboot, etc)
Az új szoftver hoz néhány nagyon apró design változást is, pl. megjelentek a köztes osztások a 0..5..10..15 skálán.
Reméljük így marad!
Szépen feltették a frissítést, pár újraindítás és kész. Kb 1.5 óra volt mindenestől. (SW letöltése, autóra feltöltése, update, reboot, etc)
Az új szoftver hoz néhány nagyon apró design változást is, pl. megjelentek a köztes osztások a 0..5..10..15 skálán.
Reméljük így marad!
Liquid2021-10-08 16:18:00 // 22493
wow, ez egy jó feature
Fornitore2021-10-08 15:53:00 // 22492
Az Offos szervízben van ezért a feleségem befogta mindennaposnak a hugit.Mikre nem jönnek rá a női felhasználók.Tudtátok?Amikor bezárt állapotban csak a csomagtartót nyitod ki és a kulcs a táskádban amit oda be is raksz akkor hiába akarod lecsukni a csomagtartó ajtaját folyamatosan visszanyitja, hogy hölgyem ez így nem frankó kérem a kulcsot ne hadja a táskájába😂.5x lecsukta mire kiderült mi a gond.
DrB2021-10-08 15:36:51 // 22491
A Giuliát nem ismerem, de a Stelvióban semmi ilyesmit nem tapasztaltam. Ha épp zavaró a bejovö fény, akkor ott a roló.
Piritu - 1.000.0002021-10-08 15:18:04 // 22490
- stroboszkóphatás éjjel a lámpák alatt elhaladva,
- a tetőn besütő nagy visszatükröződése a műszerfalon a legváratlanabb pillanatban képes elvakítani az embert
- a tetőn besütő nagy visszatükröződése a műszerfalon a legváratlanabb pillanatban képes elvakítani az embert
Erhard 242 (Pure Energy)2021-10-08 13:32:24 // 22489
minden jó megszűnt létezni kezdődött a Home-mal aztán a jó kis RiseFM és sorolhatnánk tovább...
denil12021-10-08 13:14:35 // 22488
Jó kis régi Justmusic.
Imádtam azt a korszakot, jó néhény évig "A" kategóriás Dj-k jártak oda be nemzetközi színtérről is. Minőségi volt a koncepció és minőségi amit ott adtak a művészek.
Volt szerencsém az egyik legpatinásabb műsorban többször fellépni, megtiszteltetés volt ott játszani. Később amikor már nem volt akkora fénye, saját műsorunk is volt de az már nem az volt mint anno.
Börcsök Imi volt az egyik alapítója ez egésznek, még a Rádio1-ből vitorlázott át kitalálni az egész Justmusic koncepciót. Nagyon jó volt bejárkálni oda és együtt lenni a többiekkel. Miután megszűnt a rádió, utána Imi is kiment Londonba és azóta is ott van.
Imádtam azt a korszakot, jó néhény évig "A" kategóriás Dj-k jártak oda be nemzetközi színtérről is. Minőségi volt a koncepció és minőségi amit ott adtak a művészek.
Volt szerencsém az egyik legpatinásabb műsorban többször fellépni, megtiszteltetés volt ott játszani. Később amikor már nem volt akkora fénye, saját műsorunk is volt de az már nem az volt mint anno.
Börcsök Imi volt az egyik alapítója ez egésznek, még a Rádio1-ből vitorlázott át kitalálni az egész Justmusic koncepciót. Nagyon jó volt bejárkálni oda és együtt lenni a többiekkel. Miután megszűnt a rádió, utána Imi is kiment Londonba és azóta is ott van.
denil12021-10-08 13:12:13 // 22487
A napfénytető nekem is elsődleges szempont volt, nagyon jó érzés, hogy elöl és hátul is besüt nap, plusz nagyon jól néz ki az autó ezzel a feature-rel, mégis mostanában rá kellett jönnöm, hogy ennek a megoldásnak sajnos az a hátránya, hogy nagyon hamar nagyon zajos lesz. Mindegy mennyire és hogyan van nyitva.
A 159-ben a tetőbe betolós verzió sokkal kevésbé volt zajos még nagyobb tempónál is, itt sajnos 50-70 között már be kell csuknom. Nem bántam meg, nagyon is tetszik és használom, de ha lehetne változtatni akkor lehet jobb lett volna egy tetőbe betolós verziónál maradni.
A 159-ben a tetőbe betolós verzió sokkal kevésbé volt zajos még nagyobb tempónál is, itt sajnos 50-70 között már be kell csuknom. Nem bántam meg, nagyon is tetszik és használom, de ha lehetne változtatni akkor lehet jobb lett volna egy tetőbe betolós verziónál maradni.
denil12021-10-08 13:09:22 // 22486
Nincs szükség megvédeni a 159-et, ha nem kellett volna belőle a pénz én simán elrakom a következő 30 évre magamnak. Szerettem, nagyon is és a futóműve valóban jó volt.
De ahogy írtam, határhelyzetben nagyon is orrtolós volt, nehéz volt mint a sár és a tömegelosztása is jórészt az orrában volt. Ezek tények és olyan paraméterek amiben a Giulia egyértelműen jobb.
A közűt valóban nem játék, de lehet úgy játszani, hogy abban mást ne veszélyeztess, tehát ebben csak korlátozottan értek egyet. Én azért vettem Giut ( és szerintem mindenki aki itt van ) mert a vezetés élménye elsődleges és a legfontosabb tulajdonsága egy autónak, ebben pedig a 159-et magasan veri. Ettől nem lesz rosszabb a 159, hiszen ahogy mondtad, a 159 eleve egy utazóautó volt, arra termett, hogy pályán beülj és ki se szállj belőle Németországig. Ebben valóban jó volt és valóban remek futóműve volt, de a Giu teljesen máshogy kezeli ezt a részét a vezetésének.
Ezt a fajta szintetikusságot amiről beszélsz én nem érzem, de ez szubjektív dolog, tehát elfogadom, hogy neked ez visszalépés vagy esetleg kevésbé jó mint a 159-nek, én mégis szeretem néha meghajtani az autót, szeretem érezni ahogy határhelyzetben mozog és ez egyértelműen a 159 fölé helyezi magát a saját csoportjában.
Ahogy már többször is leírtam - és ez megint szubjektív dolog - bármennyire tetszik a Giu és imádom a formáját ( nekem pl. a tankpsaka körüli rész a hátsó szegmensben ahogy az íveket megrajzolták egy egészen nagy csoda ) mégis a 159 maszkulinabb és megkockáztatom, hogy hasonló orrot nem igazán fognak már rajzolni. De a műszaki része összerakottabb a Giunak még akkor is ha a 2 autó tervezése között van bő 10 év ami nyilván emeli a műszaki színvonalat.
A Giuban azt érzem, hogy nemcsak egy sportos szedánt akartak csinálni, hanem a futóműve, kormányzása, gyors és direkt reakciói tényleg a saját csoportjában egy sportautóvá emeli. A 159 sosem akart ilyen babérokra törni, innen nézve talán - megkövetve magam - nem is feltétlenül illik összehasonlítani a kettőt, de nekem ez a 2 olaszom volt így csak erről tudok beszélni illetve az Alfa sem gyártott komoly autót a 159 után.
De ahogy írtam, határhelyzetben nagyon is orrtolós volt, nehéz volt mint a sár és a tömegelosztása is jórészt az orrában volt. Ezek tények és olyan paraméterek amiben a Giulia egyértelműen jobb.
A közűt valóban nem játék, de lehet úgy játszani, hogy abban mást ne veszélyeztess, tehát ebben csak korlátozottan értek egyet. Én azért vettem Giut ( és szerintem mindenki aki itt van ) mert a vezetés élménye elsődleges és a legfontosabb tulajdonsága egy autónak, ebben pedig a 159-et magasan veri. Ettől nem lesz rosszabb a 159, hiszen ahogy mondtad, a 159 eleve egy utazóautó volt, arra termett, hogy pályán beülj és ki se szállj belőle Németországig. Ebben valóban jó volt és valóban remek futóműve volt, de a Giu teljesen máshogy kezeli ezt a részét a vezetésének.
Ezt a fajta szintetikusságot amiről beszélsz én nem érzem, de ez szubjektív dolog, tehát elfogadom, hogy neked ez visszalépés vagy esetleg kevésbé jó mint a 159-nek, én mégis szeretem néha meghajtani az autót, szeretem érezni ahogy határhelyzetben mozog és ez egyértelműen a 159 fölé helyezi magát a saját csoportjában.
Ahogy már többször is leírtam - és ez megint szubjektív dolog - bármennyire tetszik a Giu és imádom a formáját ( nekem pl. a tankpsaka körüli rész a hátsó szegmensben ahogy az íveket megrajzolták egy egészen nagy csoda ) mégis a 159 maszkulinabb és megkockáztatom, hogy hasonló orrot nem igazán fognak már rajzolni. De a műszaki része összerakottabb a Giunak még akkor is ha a 2 autó tervezése között van bő 10 év ami nyilván emeli a műszaki színvonalat.
A Giuban azt érzem, hogy nemcsak egy sportos szedánt akartak csinálni, hanem a futóműve, kormányzása, gyors és direkt reakciói tényleg a saját csoportjában egy sportautóvá emeli. A 159 sosem akart ilyen babérokra törni, innen nézve talán - megkövetve magam - nem is feltétlenül illik összehasonlítani a kettőt, de nekem ez a 2 olaszom volt így csak erről tudok beszélni illetve az Alfa sem gyártott komoly autót a 159 után.
DrB2021-10-08 12:59:57 // 22485
Még egy szavazat a napfénytetöre. Nálunk a fehér Stelvión.
Tetszik, mint designelem.
Szeretjük gyerekestöl, hogy világosabb van bent, hogy növeli a térérzetet becsukva is.
Szeretjük a plusz levegöt, amit beenged, akár bukón, akár teljesen elhúzva.
Ha tüz odakint a nap, behúzzuk az alatta lévö rolót, ennyi. Nem lehet felülröl belátni.
Mi nagyon nem bántuk meg, söt! :)
Tetszik, mint designelem.
Szeretjük gyerekestöl, hogy világosabb van bent, hogy növeli a térérzetet becsukva is.
Szeretjük a plusz levegöt, amit beenged, akár bukón, akár teljesen elhúzva.
Ha tüz odakint a nap, behúzzuk az alatta lévö rolót, ennyi. Nem lehet felülröl belátni.
Mi nagyon nem bántuk meg, söt! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-10-08 11:30:57 // 22484
akarná nem kérdezte volna meg, a többivel egyet értek... :D
RomeoOne2021-10-08 10:47:22 // 22483
Ha napfénytetőt akarsz, akkor rendelj napfénytetőt. Te autód lesz, neked kell, hogy tökéletes legyen. Én is mennyit hallgattam, hogy miért ilyen, miért olyan... Azért, mert én fizetem ki és olyan lesz, amilyennek ÉN akarom.
Zselé2021-10-08 10:16:02 // 22482
Köszi, ez a kép, így főleg egymás mellett megint csak ütős dolog az én ízlésemnek :D
Erhard 242 (Pure Energy)2021-10-08 10:09:46 // 22481
múltkor kérdezte valaki mi nincs fent a spoti-n... hát pl ez a Magyar Úriember :DDD Nagy kedvenc...
Snake
Snake
forrasr2021-10-08 10:07:40 // 22480
Sziasztok, Az üvegtető témában tapasztalataimat igaz giuliettával szereztem, de a kialakítás azonos a nagytesókban is.
Az enyém idén lesz 10 éves, csillaggarázsos és nem ázik be, a tömítésekre jelentősen ráfed az üveg felülről, így beázás akkor várható ha szakadt a kédergumi körben vagy sérül a mechanika, nyitáskor kiemelkedik az üveg, szóval hasonlóan válnak el mint mondjuk az ajtónál, ennyi erővel azon is aggódhatunk mikor fog beázni. Nem olyan kényes mint a "klasszik" tetőbe elbújós napfénytetők amelyek hamar beengedték a vizet ha körben nem volt 100%-os a tömítésük.
Én a tömítéseket évente kétszer letisztítom és gumiápolóval kezelem, valamint a csúszkákat is megkenem (hátsót is), eddig ez a kezelés bevált, és nem tapasztaltam hátrányát.
Első sorban a fehér autón engem is az esztétika vezérelt(világos színűeken jól mutat), de nem bántam meg.
(A képet nem én készítettem-de a témába vág :) )
Az enyém idén lesz 10 éves, csillaggarázsos és nem ázik be, a tömítésekre jelentősen ráfed az üveg felülről, így beázás akkor várható ha szakadt a kédergumi körben vagy sérül a mechanika, nyitáskor kiemelkedik az üveg, szóval hasonlóan válnak el mint mondjuk az ajtónál, ennyi erővel azon is aggódhatunk mikor fog beázni. Nem olyan kényes mint a "klasszik" tetőbe elbújós napfénytetők amelyek hamar beengedték a vizet ha körben nem volt 100%-os a tömítésük.
Én a tömítéseket évente kétszer letisztítom és gumiápolóval kezelem, valamint a csúszkákat is megkenem (hátsót is), eddig ez a kezelés bevált, és nem tapasztaltam hátrányát.
Első sorban a fehér autón engem is az esztétika vezérelt(világos színűeken jól mutat), de nem bántam meg.
(A képet nem én készítettem-de a témába vág :) )
RomeoOne2021-10-08 10:03:24 // 22479
Nem pro vagy kontra, csak így szembejött velem ez a vidi és jót röhögtem :DDD
Zselé2021-10-08 09:47:25 // 22478
Ez az üvegtető kérdés pro-contra nálam:
+ jól néz ki (ha pl. fehéret választok, nagyon tetszene a fekete tető, és mégsem fólia azért...)
+ tetszene a gyerekeknek is
+ néha lehet, hogy elhúznám :D
Sokat vezettem korábban egy 3-as BMW-t, ott úgy volt, hogy kárpit volt az üvegtető alatt, és elhúzhattad, ha glóriát szerettél volna magadra. Jól érzed magad tőle, mikor pl. télen süt a nap. Meg természetesen ki is lehetett nyitni. De a negatívumok:
- a felár (bár nem olyan sok, mint hittem, azért jó sok csoki...)
- tönkre mehet, beázhat pár év múlva
- plusz súly (az mennyi is?) a tetőn
- hőszigetelés
Amivel nem vagyok tisztában: ebbe felülről belátni, ha üvegtetős? Vagy tök sötét fólia van rajta? Illetve a leírt BMW-s példa szerint "el lehet tüntetni" elé húzható kárpittal, vagy ez mindig üveg?
+ jól néz ki (ha pl. fehéret választok, nagyon tetszene a fekete tető, és mégsem fólia azért...)
+ tetszene a gyerekeknek is
+ néha lehet, hogy elhúznám :D
Sokat vezettem korábban egy 3-as BMW-t, ott úgy volt, hogy kárpit volt az üvegtető alatt, és elhúzhattad, ha glóriát szerettél volna magadra. Jól érzed magad tőle, mikor pl. télen süt a nap. Meg természetesen ki is lehetett nyitni. De a negatívumok:
- a felár (bár nem olyan sok, mint hittem, azért jó sok csoki...)
- tönkre mehet, beázhat pár év múlva
- plusz súly (az mennyi is?) a tetőn
- hőszigetelés
Amivel nem vagyok tisztában: ebbe felülről belátni, ha üvegtetős? Vagy tök sötét fólia van rajta? Illetve a leírt BMW-s példa szerint "el lehet tüntetni" elé húzható kárpittal, vagy ez mindig üveg?
leopop32021-10-08 08:56:41 // 22477
Úgy látszik Halesz ez csak a kettőnk becsípődése az üvegtető ;)
leopop32021-10-08 08:53:47 // 22476
Ezt nagyon jól összefoglaltad Emil!
leopop32021-10-08 08:51:41 // 22475
Igen tudom ezért írtam.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-10-08 08:44:18 // 22474
volt pár autómban de nekem nem hiányzik... sajnos olyan szar az időjárás itthon, hogy vagy rohadt meleg van és tűz a nap vagy hideg ... lásd a héten kedden 27-28 fok, szerda 12... nincs átmenet mondjuk egy tartós 20-24 fok amikor kihasználnám ...
megjelenés... én kb annyit nézem az autó tetejét, mint az alját ...
szóval az a plusz x százezer inkább ment másra a konfignál...
megjelenés... én kb annyit nézem az autó tetejét, mint az alját ...
szóval az a plusz x százezer inkább ment másra a konfignál...
Halesz2021-10-08 08:01:48 // 22473
Szerintem azt plusz súlyt senki nem fogja megérezni egy minimum 200 lóerős kocsiban :)
Nálam amint lehet, kinyitom, minimum bukóra, szerintem többet van nyitva, mint csukva. A kabrió Miniben van olyan funkció, hogy hány órát töltesz nyitott tetővel, ez nálam is érdekes statisztika lenne :)
Szerintem amúgy a Giuliának is jobban áll a panorámatető, komolyabbá teszi a megjelenését. Főleg amikor benne ülsz, tök jó, hogy elöl és hátul is üveg van feletted.
Mondjuk azt sosem értettem, hogy ha a Stelvióban meg tudták oldani, hogy az egész roló motoros legyen, akkor a Giuliában hátul miért csak kézzel húzható.
Persze megértem, ha valaki nem szereti, sőt, azt is elismerem, hogy hangosabb tőle az autó. De én max egy Giuliát vennék napfénytető nélkül. A Quadrifogliót :)))
Nálam amint lehet, kinyitom, minimum bukóra, szerintem többet van nyitva, mint csukva. A kabrió Miniben van olyan funkció, hogy hány órát töltesz nyitott tetővel, ez nálam is érdekes statisztika lenne :)
Szerintem amúgy a Giuliának is jobban áll a panorámatető, komolyabbá teszi a megjelenését. Főleg amikor benne ülsz, tök jó, hogy elöl és hátul is üveg van feletted.
Mondjuk azt sosem értettem, hogy ha a Stelvióban meg tudták oldani, hogy az egész roló motoros legyen, akkor a Giuliában hátul miért csak kézzel húzható.
Persze megértem, ha valaki nem szereti, sőt, azt is elismerem, hogy hangosabb tőle az autó. De én max egy Giuliát vennék napfénytető nélkül. A Quadrifogliót :)))
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-07 23:34:04 // 22472
Ebben az általánositásban csak a lényeg vész el. :-) Hatalmas különbségk vannak fwd és fwd autó között, és nagy szerepe van a súlyeloszlásnak abban, hogy hogyan fog viselkedni. Jó nagy súly az első tengely előtt és kész az elhajitott kő feeling. Könnyű gépészet, amennyire lehet a tengelyhez húzva, és igazán faláb kell ahhoz, hogy elmenjen az eleje. Nyilván köridőben is felfogható a különbség, de amit Emil is mond, nem ez a lényeg. Hanem ha baj van megfogod, vagy nem. Nem az ökörmód gáztaposás eredménye az igazi kérdés, hanem hogy mi történik amikor leszállsz a gázról. Én továbbra is kedvelem a fronthajtást, ha az jó. Sper nélkül is, nem másodpercekre vadászok, csak élvezem a súlypont áthelyezés érzetét. Van ami alkalmas erre és van ami korlátozottan.
A rwd hamarabb veszti a tapadást, még ha jobbnak is gondoljuk azt az érzetet, amikor a fara megy kifelé. De a helyzet ugynez. Ha jó a súlyeloszlás, akkor boldogság van, ha rossz, akkor kinlódás.
A rwd hamarabb veszti a tapadást, még ha jobbnak is gondoljuk azt az érzetet, amikor a fara megy kifelé. De a helyzet ugynez. Ha jó a súlyeloszlás, akkor boldogság van, ha rossz, akkor kinlódás.
Liquid2021-10-07 22:53:20 // 22471
tisztában vagyok vele :)
Giuntini2021-10-07 22:29:18 // 22470
Igen, a 2,4 már ehhez az extrém körülményhez túl erős! A másik ok az 1700 kiló! A Croma 116 nyihájával egyáltalán nem tűnt gyengének, igaz a nagy autó csak 1300 kiló volt! Ellenben nem produkált 5 csillagos töréstesztet, jó esetben mai mai mértékkel egyet...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.