Ezért volt jobb a Tibor az nem tolta annyira az orrát, páran tudják itt milyen a teszt S kanyar Pákozd felé a szar úton vele 🤣🤣🤣
Na de a két autó teljesen más egy lapon nem említendő ...
Erhard 242 (Pure Energy)2021-10-07 22:28:13 // 22469
Zselé2021-10-07 22:23:49 // 22468
Az megvan, hogy nyáron Spider tali, tavasszal-ősszel Giulia meeting, télen mehet megint a Spider - kucsmában, ahogy beszéltük :D
Zselé2021-10-07 22:15:09 // 22467
Na, most elgondolkodtam…
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-07 22:14:40 // 22466
Vezetési stílus függő is. Sajnos a 2.4 télen a legrosszabb, nem ad teret korrekcióra. Ha elmegy az eleje, egyszerűen nem reagál a gázelvételre, csak csúszik tovább. Nagyon nehéz menteni ha váratlanul megcsúszik. Amúgy általában egy fwd-t könnyebb megfogni ha baj van, télen én is jobban pártolom.
Piritu - 1.000.0002021-10-07 22:12:04 // 22465
Nekem a Giuliettán volt, végig bántam hogy beikszeltem a listán.
Azt hittem hogy egy kicsit majd hoz a Spider érzésből, de nem. Nagy csalódás volt, szinte sose nyitottam ki...
Azt hittem hogy egy kicsit majd hoz a Spider érzésből, de nem. Nagy csalódás volt, szinte sose nyitottam ki...
Fornitore2021-10-07 21:58:38 // 22464
Ez szép volt Emil!😉
Giuntini2021-10-07 21:47:43 // 22463
Bocs, hogy én ezt írom, de a közlekedés nem játék! Én elismerem a Giulia kvalitásait, vezettem is, de nálam nem volt az a katartikus élmény! Egy négyajtós szedán elsősorban nem játszóautó, hanem minden helyzetben egy biztonságos autónak kell lennie! Az "orrtolós" 159 szerintem tökéletes kompromisszum! Persze, egy hátul hajtó autó tökéletes viszonyok között élvezetesebb, de ez nem egy Ferrari, ennek az autónak téli viszonyok között is meg kell felelnie! Nekem volt igazán "orrtolós" Fiat Croma 2.5D és TD, lehet hogy nem voltak versenyautók, de főleg a az utóbbi igazi utazóautó volt. Télen, mikor leesett a friss hó, olasz barátunk BMW 528i-je meg sem bírt mozdulni, míg én a Cromámmal lapát nélkül lazán elindultam a 20 centi friss hóban. Összkerékhajtású autókat szégyenítettem meg vele!
A 159 annak idején megszégyenítette a hátsókerékhajtású autókat a német tesztekben, szlalompályán és mindenhol. Tudom hogy eltelt 10 év a két típus között, és ez egyértelműen látszik a két műszaki tartalomban. De nekem a Giulia kormányzása amellett hogy precíz, eszméletlenül direkt, de érzem a szintetikusságot, amit az összes elektromos szervó nem tud letagadni.
Szerintem egy autót nem kell magasztalni egyértelműen amiatt mert hátul hajt, mert amennyi előnyt hordoz magában, ugyanannyi hátrányt, ha ezt objektíven nézzük. Persze, száraz pályán, vagy versenypályán egyértelmű előny, de a mindennapi közlekedésben nem feltétlenül, hóban, városban nem köridőket akarunk döntögetni.
Annak idején a 164, a 155 egyértelműen felmagasztalt autók voltak elődjeikhez viszonyítva, mert jobban használhatóak voltak. Minden helyzetben, és nem csak bizonyos helyzetekben éreztették előnyüket. Azért lett a 75 klasszikus, mert ma már csak behatárolt helyzetekben használják.
Ha pedig a 159 összkerékhajtását hasonlítjuk a Giulia összkerékhajtásához, el kell ismernünk, hogy az előbbi megoldása a drágább és igényesebb!
Én ezt azért írtam le, mert egyértelműen elismerem a Giulia kvalitásait, mai kor szellemiségét, de azért tisztában kell lennünk a határaival is. 20 évvel ezelőtt egy elsőkerékhajtású nagy dízellel az év 12 hónapját át lehetett élni városban, autópályán és téli hegyi havas utakon. Ma viszont senki nem rója fel hibának ha például téli körülmények között használhatatlan egy autó, hiszen ott van a SUV. Csak nem mindenki milliomos!
A 159 annak idején megszégyenítette a hátsókerékhajtású autókat a német tesztekben, szlalompályán és mindenhol. Tudom hogy eltelt 10 év a két típus között, és ez egyértelműen látszik a két műszaki tartalomban. De nekem a Giulia kormányzása amellett hogy precíz, eszméletlenül direkt, de érzem a szintetikusságot, amit az összes elektromos szervó nem tud letagadni.
Szerintem egy autót nem kell magasztalni egyértelműen amiatt mert hátul hajt, mert amennyi előnyt hordoz magában, ugyanannyi hátrányt, ha ezt objektíven nézzük. Persze, száraz pályán, vagy versenypályán egyértelmű előny, de a mindennapi közlekedésben nem feltétlenül, hóban, városban nem köridőket akarunk döntögetni.
Annak idején a 164, a 155 egyértelműen felmagasztalt autók voltak elődjeikhez viszonyítva, mert jobban használhatóak voltak. Minden helyzetben, és nem csak bizonyos helyzetekben éreztették előnyüket. Azért lett a 75 klasszikus, mert ma már csak behatárolt helyzetekben használják.
Ha pedig a 159 összkerékhajtását hasonlítjuk a Giulia összkerékhajtásához, el kell ismernünk, hogy az előbbi megoldása a drágább és igényesebb!
Én ezt azért írtam le, mert egyértelműen elismerem a Giulia kvalitásait, mai kor szellemiségét, de azért tisztában kell lennünk a határaival is. 20 évvel ezelőtt egy elsőkerékhajtású nagy dízellel az év 12 hónapját át lehetett élni városban, autópályán és téli hegyi havas utakon. Ma viszont senki nem rója fel hibának ha például téli körülmények között használhatatlan egy autó, hiszen ott van a SUV. Csak nem mindenki milliomos!
RomeoOne2021-10-07 21:37:00 // 22462
_minden_ elsőkerekes orrtolós, ha nincs benne sperr. Ha nyomod neki, akkor úgyis elveszti a tapadást -> sperr nélkül nem tud nyomatékot leadni, ha csúszik -> orrtolás.
Fornitore2021-10-07 21:28:06 // 22461
Üvegtető?Gondold meg szerintem🤔.Szépnek szép de ha nem 2-3 évre veszed a kocsit akkor lehetnek problémák vele és plussz súly.
Piritu - 1.000.0002021-10-07 21:27:58 // 22460
Újabb ember lesz aki a Spider mellé Giuliát is tart. Elég jól terjed a vírus :-)
Januárban már egyszer megtaláltam, a prospektuskép valahol itt készült.
Januárban már egyszer megtaláltam, a prospektuskép valahol itt készült.
Liquid2021-10-07 21:02:53 // 22458
Q4-gyel nem orrtolós :) Amúgy a TBI is tudja tolni az orrát, meg is lepet vele...
Zselé2021-10-07 21:00:32 // 22457
Alap fehér - fekete belső- fekete alap 18-as felni - piros nyergek - üvegtető :P
zümi1662021-10-07 20:27:17 // 22456
No és mik az elképzelések, szín, belső, kerekek? Mi anno a szalonos emberemmel sokat matekoztunk, hogy a vágyak beleférjenek a keretbe, hála Neki összejött :-)
A tesztkörön hasonlót éltem át mint Te, totál odavoltam érte!
A tesztkörön hasonlót éltem át mint Te, totál odavoltam érte!
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-07 17:36:39 // 22455
Végre valaki..ugye! XD
A Giulia egy lapon sem említhető vele, de számomra még a Giulietta is sokkal kezesebb.
A Giulia egy lapon sem említhető vele, de számomra még a Giulietta is sokkal kezesebb.
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-07 17:21:07 // 22454
El hiszem, sok videót megnéztem, láttam mire képes. El is dilemmáztam rajta egy kicsit, de mindig oda jutottam , hogy csodás a tudása, műszaki parádé az az osztómű, de inkább nem kell :-) Ne hitesse el velem még egy plusz ECU, hogy tudok vezetni :-) Inkább tolja a képembe őszintén a nyers technika, hogy béna vagyok hozzá XD
Amúgy pont azt határoztam el, hogy először az esp határain belül full kitapasztalom, hogy valóban tudjak gyorsan menni vele a driftelés határán. A többit meg meglátjuk, szerintem ahhoz képest hogy Ladás ökörködésen, és néhány Pontiacon kívül nem sok rwd-t vezettem, jól haladunk. ;-)
Amúgy pont azt határoztam el, hogy először az esp határain belül full kitapasztalom, hogy valóban tudjak gyorsan menni vele a driftelés határán. A többit meg meglátjuk, szerintem ahhoz képest hogy Ladás ökörködésen, és néhány Pontiacon kívül nem sok rwd-t vezettem, jól haladunk. ;-)
denil12021-10-07 17:16:51 // 22453
2.4-es volt és nagyon is orrtolós volt, már egy sima M0 felhajtón is lehetett érezni.
Imádtam azt a kocsit, nekem a küseje egy picit jobban tetszik mint a Giué, mert különlegesebb, egyedibb, de az útfekvése határhelyzetekben nem volt jó.
A Giu viszont óriási élmény amikor játszani "kell" vele.
Imádtam azt a kocsit, nekem a küseje egy picit jobban tetszik mint a Giué, mert különlegesebb, egyedibb, de az útfekvése határhelyzetekben nem volt jó.
A Giu viszont óriási élmény amikor játszani "kell" vele.
denil12021-10-07 17:15:51 // 22452
Volt aki tetetett fel hátsó karbon légterelőt az autójára?
Gondolkodom rajta, mert ha meglátok egyet akkor tetszik, de az a fura eset állt elő, hogy mióta nálam van az autó szinte mindenről lemondtam amit eddig sziklaszilárdan mondtam, hogy egészen biztosan ki fogom cserélni az autón.
Ilyen volt, hogy teljesen be fogom bőröztetni mint a Ti-ben, lecserélem a kerekeket a Classicora vagy hogy veszek hátsó légterelőt illetve teljes karbon csomagot a belsejébe.
Most meg csak megyek vele, nézem reggel, nézem este, nézem a parkolóban és úgy tetszik ahogy van. Mestermű ez az autó. Leszámítva azt a nyamvadt rendszámot :DD
Gondolkodom rajta, mert ha meglátok egyet akkor tetszik, de az a fura eset állt elő, hogy mióta nálam van az autó szinte mindenről lemondtam amit eddig sziklaszilárdan mondtam, hogy egészen biztosan ki fogom cserélni az autón.
Ilyen volt, hogy teljesen be fogom bőröztetni mint a Ti-ben, lecserélem a kerekeket a Classicora vagy hogy veszek hátsó légterelőt illetve teljes karbon csomagot a belsejébe.
Most meg csak megyek vele, nézem reggel, nézem este, nézem a parkolóban és úgy tetszik ahogy van. Mestermű ez az autó. Leszámítva azt a nyamvadt rendszámot :DD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-10-07 16:39:38 // 22451
jaja nagyon későn kapcsol be az első hajtás...
leopop32021-10-07 16:39:19 // 22450
Nem biztos hogy elszálltál volna a 159 el, orrtolos de főleg a 3.2 jts és a 2.4 jtd miatt is, mert azok a legnehezebb motorok.
1750 Tbi és 2.2 jts a két legkönnyebb motor volt szerencsém mindegyikhez messze ezeken érződik a legkevésbé.
1750 Tbi és 2.2 jts a két legkönnyebb motor volt szerencsém mindegyikhez messze ezeken érződik a legkevésbé.
leopop32021-10-07 16:35:01 // 22449
Sajna nem az csak a kövi lesz. Egy sokkal fontosabb dolgot orvosolok ami minden közvetlen befecskendezéses benzines autót érint.
Csinálok róla majd videót ahogy megvan a kocsi abban majd mindent részletesen bemutatok 😁
Csinálok róla majd videót ahogy megvan a kocsi abban majd mindent részletesen bemutatok 😁
denil12021-10-07 16:06:07 // 22448
Nekem az volt érdekes érézés. hogy amikor bedobtam egy S kanyarba és az S második végénél voltam éles kanyarra, akkor előbb olyan érzés volt mintha már elkezdené túrni az orrát de aztán abban a pillanatban indult a segge is. Így végül stabil maradt az autó.
159-cel már elszálltam volna a krumpliágyásba az orrtolása miatt :D
159-cel már elszálltam volna a krumpliágyásba az orrtolása miatt :D
G-MANN🍀2021-10-07 15:42:01 // 22447
Ez a Q4 arra jó, hogy jobban kidobja a fenekét, ha úgy van kedved, hidd el a sima hátsó sokkal többet beavatkozik és nem hagyja, ezzel meg szinte deriftelni lehet d-ben, ha akarja az ember 😉
Piritu - 1.000.0002021-10-07 15:09:57 // 22446
festés?
Piritu - 1.000.0002021-10-07 15:08:56 // 22445
egyesek szerint az összkerékhajtás arra jó hogy sokkal elhagyatottabb helyen lehessen vele elakadni :-)
leopop32021-10-07 14:30:42 // 22444
Egyik kedvenc szerpentinem 😁😉
leopop32021-10-07 14:29:31 // 22443
Rendszámot nem én takartam ki hanem Czabán Berci munkafelvevője :)
leopop32021-10-07 14:28:24 // 22442
leopop32021-10-07 14:24:05 // 22441
Igen azzal kevertem 😅 Azt hittem majd tudod ;)
Liquid2021-10-07 11:59:10 // 22440
megértem :)
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-07 11:47:17 // 22439
Ezzel nem azt mondtam, hogy kéne.. XD Csak megértem aki jobbnak látja úgy. Én akartam rwd-t minden áron, most sem döntenék másként.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-10-07 09:56:45 // 22438
hát sok mindent megold, de van az a szint amikor már az sem :D
Erhard 242 (Pure Energy)2021-10-07 09:53:05 // 22437
ez így ebben a formában nemigaz - nemazasrác :DDD
Liquid2021-10-07 09:42:18 // 22436
"Én tegnap óta értem mire lenne jó az összkerék XD"
jobb későn mint soha :D
jobb későn mint soha :D
Kazes☻2021-10-07 09:36:05 // 22435
És titeket is épp csak elcsíptelek... :D
Kazes☻2021-10-07 09:34:01 // 22434
Egy szép, megkímélt biztosan... de ez szegény napi trappban ütve - vágva van! :D
Kazes☻2021-10-07 09:32:37 // 22433
Úgy - úgy...! XD
Kazes☻2021-10-07 09:32:15 // 22432
Arról nem tehetek, hogy kicsit lazul a memóriád... hisz mi már találkoztunk, az egyik AC-n - igaz még a görög faluban- te adtad át a tombola nyereményemet! :P A napszemcsi és a strand labda azóta is bírja még! :D
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-07 09:23:26 // 22431
Hajrá! Én tegnap óta értem mire lenne jó az összkerék XD
Csobánka szerpentin, nedves aszfalt. #aztaleborultjóéletbejesszusatyaég #nemorrtolóóóós #tapadásaznemsoksemmideakkorisarramegyamerreakarom
Csobánka szerpentin, nedves aszfalt. #aztaleborultjóéletbejesszusatyaég #nemorrtolóóóós #tapadásaznemsoksemmideakkorisarramegyamerreakarom
Piritu - 1.000.0002021-10-07 09:20:11 // 22430
...és még az OFF-osok azt állítják hogy az alfások azért integetnek egymásnak mert már reggel találkoztak a szervizben.
Igazuk van, itt vannak az élő példák :-DD
Igazuk van, itt vannak az élő példák :-DD
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-07 09:16:19 // 22429
De hisz Kazes ős Alfás. Nem mondod hogy sosem találkoztatok?
Olyan srác, aki akkor megy ha hívják XD
Amúgy délután ért oda, úgyhogy Levivel és velem kellett volna beérned délelőtt.
Olyan srác, aki akkor megy ha hívják XD
Amúgy délután ért oda, úgyhogy Levivel és velem kellett volna beérned délelőtt.
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-07 09:12:50 // 22428
Egy 146 sosem ront az összképen :-)
RomeoOne2021-10-07 09:05:59 // 22427
Ő az Alfa szellem, mindenhol ott van, ahol Alfa van. De hús-vér alakban, csak az arra méltóaknak jelenik meg!
(Bocs, Kazes, ezt nem bírtam kihagyni :DDD )
(Bocs, Kazes, ezt nem bírtam kihagyni :DDD )
Halesz2021-10-07 07:03:25 // 22426
Ezek szerint van aki látta már Kazest élőben? :)))
Basszus, ha fél órával tovább maradok Budaörsön... :D
Basszus, ha fél órával tovább maradok Budaörsön... :D
Lev2021-10-06 23:11:50 // 22425
Egyáltalán nem,Alfával olyat nem lehet:)
Lev2021-10-06 23:10:38 // 22424
Egy ilyesmi autót nagyon szeretnék :D
Kazes☻2021-10-06 22:32:10 // 22422
„Duna Pláza MOL kúttól az első lámpáig mennyire gyorsult fel, azt nem mondom meg” - majd a trafi, az megmondja! ;)
Zselé2021-10-06 22:12:29 // 22421
No megvolt ma a tesztkanyar a Veloce-vel. Hát, ez bizony egy igencsak rám szabott öltöny. Az elején a 159 után picit fura benyomást keltett, de 1-2 kilométer elég volt, hogy szépen kiadja minden, mi-miért-hogyan. Érdekes volt, ahogy előadja az erejét. A 159-hez hasonlóan szintén nem igen érezni benne a sebességet. Odaléptem, hű de jó, húz.. de hogy mennyire, azt inkább a közlekedés többi résztvevőjén, mint tereptárgyak lehet leszűrni. Egyszer csak nagyon közel lesznek, aztán meg mögötted. Hogy egy kövérebb gáz után a Duna Pláza MOL kúttól az első lámpáig mennyire gyorsult fel, azt nem mondom meg :))
Utána elkezdtünk árakat, felszereltséget nézegetni és beszélgettünk a kedvezményekről. Van egy-két extra, amin meglepődtem, hogy extra. De volt egy-két olyan is, amin meglepődtem, hogy "csak" ennyi a felár.
Összességében mondott az értékesítő egy árat, és nincs túl messze az elképzelésektől.
Ebből baj lesz... :)))
Utána elkezdtünk árakat, felszereltséget nézegetni és beszélgettünk a kedvezményekről. Van egy-két extra, amin meglepődtem, hogy extra. De volt egy-két olyan is, amin meglepődtem, hogy "csak" ennyi a felár.
Összességében mondott az értékesítő egy árat, és nincs túl messze az elképzelésektől.
Ebből baj lesz... :)))
Kazes☻2021-10-06 21:23:52 // 22420
Kicsit ugyan rontok az összképen, de így messzebbről fotózva, esőben azért egész jó! :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.