Fórum >> Típusok >> Giulia

WarbiRunner (Gyuri)2022-10-04 18:05:22 // 26474
Az Alfánál öncélúan csinálják ezt, úgy érzem. Vagyis csinálták, a Stellantis ezt már nem hagyja tovább. Egy csomó lelkes autóbuzi nekiállt autót építeni. Persze, közben ment a termékfejlesztés, blabla, eu normák, blabla, meg üzleti terv, meg haszon, ilyesmik, hogyne :-). Magam elé képzelek egy rakás mérnököt, akik egész éjszaka azon gondolkoznak, hogy hogy titkolják el a menedzsment elöl amit kitaláltak. Mikor van az a pont amikor már be lehet adagolni, hogy hát kérem igen, alu lett a fél autó..meg karbon a kardán...ja, vizes intercooler, bocs, véletlenül az is benne maradt..nem olcsó, sebaj, de már saaajnos nincs idő áttervezni. :-)
A motor? Szerintem pont Neked elég csak a furat/löket arányt leírni, ismerős lesz: 84 x 90.
A Twin Cam motorcsalád utolsó fajzata a TS 8V, ami ha jól sejtem pont 84 x 90, láncos, és még alu blokkos (?). Hogy hogy nem, a Giulia pont ilyen :-)
Az Alfa nem piaci kátyuba szorult ezzel az autóval, hanem ennek így nem szabadna létezni XD Autóipari szingularitás.
A Stellantis meg alig várja, hogy valahogy végre megszabaduljanak ettől, mert nem az évtized üzlete. Viszont az évtized autója. Ezt marketingelni? Hogy? Kevesen vannak akik ezt az egészet értik és értékelik.
SD2022-10-04 10:53:17 // 26473
Én azt érzem két féle vállalkozó van:
- aki a forint romlására számít és inkább nem árulja most ki a portékát
- aki pörgeti az üzletet, hogy mindig lépéselőnyben legyen

Hogy az Alfa mindig beleszorul ezekbe a piaci kátyúkba, gödrökbe :D én nem értem.. zseniális dolgokat csinál de későn.. miért nem kapta meg a Giulia a Maserka hybrid motorját?
Az Alfa Giulia motorja után 2 napja túrok és mostanra jutottam el oda hogy mi is van benne:D Nulla marketing anyag, egy robbantott ábra, animáció semmi...
Hogy értse meg a nép hogy neki ez kell, arra itt az AlfaAmore:)))
SD2022-10-04 10:53:16 // 26472
Én azt érzem két féle vállalkozó van:
- aki a forint romlására számít és inkább nem árulja most ki a portékát
- aki pörgeti az üzletet, hogy mindig lépéselőnyben legyen

Hogy az Alfa mindig beleszorul ezekbe a piaci kátyúkba, gödrökbe :D én nem értem.. zseniális dolgokat csinál de későn.. miért nem kapta meg a Giulia a Maserka hybrid motorját?
Az Alfa Giulia motorja után 2 napja túrok és mostanra jutottam el oda hogy mi is van benne:D Nulla marketing anyag, egy robbantott ábra, animáció semmi...
Hogy értse meg a nép hogy neki ez kell, arra itt az AlfaAmore:)))
WarbiRunner (Gyuri)2022-10-03 22:00:01 // 26471
A jó ár relatív, a féket még most húzzák csak igazán a kkv-k, magán emberek. Már a jó ár is sok, látom az ismerős vállalkozók forgalmán (is). Ma a 15 is sok, holnap a 13 is az lesz...
WarbiRunner (Gyuri)2022-10-03 21:55:49 // 26470
17 volt, most annyi egy Tonale felszerelve. Nagyon nem egy kategória a kettő..
Amúgy áralkuban a többi kereskedés sokkal rugalmasabb. Ők pl nem engedtek a Brillance csomagon variálni, a Pappas simán kivette nekem a táblafelismerős izéket, kicseréltük hasznosabb dolgokra. Szoftvert hardverre :-) Ott István azonnal értette mit szeretnék, jó árat is adott. A K.Pest is adott egy olyan ajánlatot raktári autóra amin agyaltam pár napot..
carver2022-10-03 21:13:57 // 26469
van ott még jóárú autó, szegények azelőtt vásároltak be mielőtt mindenki behúzta a féket... Ott van mindjárt a fehér Giu ami olcsóbb napfénytetővel mint a Tonale...
Fornitore2022-10-03 19:57:15 // 26468
Néztem én is hogy ott porosodik.Nem igazán volt kedvező az ára mikor megjelent .Pontosan nem emlékszem de tudom hogy húzós volt. Kiváncsi vagyok mennyiért adnák oda. Valószinű nem sokkal kevesebbért mint anno az ára volt.Szerintem most egy Super drágább mint az volt Anno.
Piritu - 1.000.0002022-10-03 19:25:37 // 26467
Egyszer próbáld ki a TS-t ugyanott. Óriási a különbség.
Piritu - 1.000.0002022-10-03 19:24:13 // 26466
"De, hogy lehet egy ilyen autóval lejutni egy szerpentinről, anélkul hogy felgyulladjon a fék?" - nehezen, de megoldható :-)
WarbiRunner (Gyuri)2022-10-03 18:39:46 // 26465
Az sajnos van, a helyzet nem rózsás. De kitartást, csak kialakul.. :-)
Alkudj rá jó erőset valamelyik 6C Villa D'este-re. Kettő is ott van, nem épp kelendő portékának tűnik. :-)
Zselé2022-10-03 17:39:19 // 26464
Én szoktam motor-fékezni vele hegyről le...
SD2022-10-03 17:35:17 // 26463
Én már kivagyok :D
Árvihar van :D
WarbiRunner (Gyuri)2022-10-03 17:18:47 // 26462
Fogalmam sincs, de valószínűleg ő is iszik rendesen, sosem nézem a fogyasztásmérőt, nincs is odakapcsolva :-) Egy-egy szerpentin után a gombócka feljebb mászik alul a piros vonalon (D-mód), de ezt általában indokoltnak tekintem :-) Nekem nem tűnt ennyire zavarónak a motorfék hiánya, de lehet hogy csak észrevétlenül megszoktam.
Alfatull2022-10-03 17:00:57 // 26461
Gyuri, ezek szerint a te Juliskád is iszik tolóüzemben? De, hogy lehet egy ilyen autóval lejutni egy szerpentinről, annélkul hogy felgyulladjon a fék? Engem nagyon zavar ez a motorfék-hiány....
WarbiRunner (Gyuri)2022-10-03 14:26:26 // 26460
A gpf kiégetéshez a tolóüzem az egyetlen lehetséges üzemállapot. A dízelnél egyszerű, mert légfelesleggel üzemel, tehát mindig van Oxigén pluszban. A benzines pontos keverékszabályzással működik, nincs plusz O2. Kivéve a tolóüzemet, amikor a motor fordulaton szívja a levegőt, és normál esetben motorfékez, mert üzemanyagot nem ad, tehát a kompresszió ellen dolgozik.
A gpf-eseknél viszont üzemanyagot nyom be ilyenkor, elvileg egy szegény keveréket nyom át a motoron, ami a katalizátorban tovább melegszik és eléri a 600 fokot. 600 fokon már elég a korom, ürül a gpf. Gondolom a multiair modul is rájátszik erre, a keveréket szinte csak átengedi a motoron, hogy ne legyen akkora sűrítés, hogy a hengerben begyulladjon a szegény keverék. Szerintem ezért nincs motorfék.
Érdemes összehasonlítani hidegen és melegen állóhelyben a gázfröccsöt. Hidegen normálisan esik vissza a fordulat, melegen kb fél óra mire 4e-ről alapjáratig esik a fordulat. Tuti, hogy a multiair szépen nyitja a szelepeket, hogy ne sűrítsen, csak tolja kifele az oxigéndús fűtőelegyet a katalizátorba.
Sajna én sem csipázom ezt, de ez van, ennyit elviselek kompromisszumként.
WarbiRunner (Gyuri)2022-10-03 13:39:10 // 26459
A Carnet Budaörsnél én legutóbb jeleztem, hogy hallok egy fura hangot bizonyos fordulaton. Nagyon alaposan átnézték az autót, lett is gyanúsított alkatrész (ü.a. pumpa), amit egyelőre nem javasoltak cserélni. Nekem tetszett a hozzáállás, tényleg utánajártak a zajérzékeny fülemet zavaró hangnak, feljegyezték, így nyugodtabb vagyok afelől, hogyha tovább romlik a helyzet, gariban simán cserélik.
Egyébként vicces, az hittem, hogy egy új autót veszek és örökre megszabadulok a "hangoktól" XD És mégsem.. ezen úgy tűnik nem lehet segíteni.

Kiváncsi vagyok, lesz e ma Giulia. Tippem van, de úriember biztosra nem fogad XD
Piritu - 1.000.0002022-10-03 12:34:31 // 26458
Tudtommal a motorba megy, ott ég el és forró kipufogógáz fűti a szűrőt.

Szerintem majdnem 0 motorfék van ilyenkor, legalábbis a szintén 2000-es TwinSparkhoz képest ahol simán megfogja a lejtőn a kocsit akár szerpentinen is.
Alfatull2022-10-03 11:32:31 // 26457
Köszi a világos gondolatmenetedet!

Azt nem értem, hogy a kihülés megakad'alyozásához miért nem elég az "átlagfogyasztásnyi" benzin, miért kell hozzá 10-15 liter 100 km-re vetítve. az autó igy többet fogyasz lejtmenetben mint hegymenetben...

Eza "felesleges" benzin direkt a szüröbe kerül befecskendezésre? Mert az szerintem lehetetlen, hogy a motorba kerül, ahonnan elégetlenül megy tovább a szürő felé, mert az kinyírná a kataizátort. Elégetni a motorban pedig nem lehet, hisz akkor lejtmenetben 0 motorfék lenne - gyorsítaná az autót a lejtö mellett a 15 liter benzin energiája is...
Piritu - 1.000.0002022-10-03 10:44:39 // 26456
Ahogy írod a koromszűrő miatt van a jelenség, ilyenkor égeti ki a kormot, aztán meg fűtenie kell benzinnel hogy ne hűljön ki.
Hidegindításnál is jól hallani a hangján amíg fűti a szűrőt, mélyebb, morgósabb a hangja.

A nagy környezetvédelemben elcseszünk egy csomó üzemanyagot úgy hogy cserébe nincs motorfék se. A Spiderrel (TS) hegynek fölfelé megkajáltat az ember 15+ litert, de lefelé nincs fogyasztás így az átlag tűrhető és elég komoly motorfék van. Felfelé emelkedik a vízhőfok, lefelé hűl és le is zár a termosztát.
Júliánál a gyakorlatban olyan mintha mindig felfelé mennél érdemi motorfék nélkül…
Alfatull2022-10-03 10:08:01 // 26455
Sziasztok! Motorfék-üzemben, például lejtmenetben, a kijelzett fogyasztása a Juliskámnak (Veloce) felmegy 10-15 literre, ha már meleg a motor. Amíg a motor még hideg, a fogyasztás 0 literre esik vissza motorfékezéskor - ezt várnám el meleg motornál is. Régebben volt már egy Juliskám ugyan evvel a 280 lovas motorral, amiben még nem volt kipofogógáz szürő; a mostaniban már van (2022-es modellév). Talán ez a részecske-szűrő van a különbség hátterében? Van valakinek magyarázata arra, hogy mi történik a motorfékezés közben elfogyasztott benzinnel? Más valaki is megfigyelte már ezt a furcsa szomjúságot? Köszi minden ezirányú gondolatot!
SD2022-10-03 09:33:35 // 26454
Drukkoljatok, ma eldőlhet hogy lesz-e Giuliám;)

Kérdés: a Carnet-ről mik a tapasztalatok, szervíz ügyben? Az alap hogy korrektek. De odafigyelnek minden apróságra, megkeresik ha valami nem kerek. Szólnak előre hogy találtam egy 1000ft-os alkatrészt ha kicseréled nem lesz 100x drágább bajod. Mert ezeken a dolgokon sok múlik.

Ugye az alfáknak gazda kell, és gondoskodás:)
Zselé2022-10-01 21:44:07 // 26453
Na ezt megfogadom, ha eljön a napja!
Piritu - 1.000.0002022-10-01 21:21:12 // 26452
Én egy villany vw-vel mentem a Giuliáért a szalonba.
Igaz alaposan kezet mostam mielőtt Júliához értem volna :-DD
Kazes☻2022-10-01 20:02:38 // 26451
Bicaj... 😅
Zselé2022-10-01 19:32:50 // 26450
Már nem gurulok, mer ittam sört :D Pedig még a 156-ossal lehetne… VW-vel nem megyek hozzád, micsoda szégyen volna :D
Kazes☻2022-10-01 19:16:25 // 26449
Akkor gurulj le hozzánk, van pálinkám... is. 😉😁
zgi5212022-10-01 18:51:02 // 26448
megertem😀
Zselé2022-10-01 18:29:24 // 26447
Srácok, én kezdek kiborulni… még vagy két hét biztos Giu nélkül… Kaptam egy VW T Roc vagy mit az assistancetól a javítás idejére az Avalonon keresztül. Siralmas. Konkrétan zavar, hogy itt van a kertbe.

Gondoltam, ma Spiderezek egyet: lemerült az akku…

Na én elkezdek inni, jobb ötletem nincs :D
G-MANN🍀2022-10-01 15:51:20 // 26446
Én elfogadtam a gyárit, pont elég, spotify kábelen, vagy akár egy sokak számára már elavult pendrive és teljesen élvezhető. Hónapok alatt még jobb is lett, mintha "bejáródott" volna a hangfal. Alapvetően meg amúgy is a kipufogót hallgatom. Álom. 🤩🤩
carver2022-09-30 21:44:41 // 26445
azért ez az egész autóhifi egy fura műfaj, pedig én is tervezem hogy hozzányúlok ha lejár a lízing.

mert ugye a hangzás 50%-át a tér adja, azon ugye nem lehet változtatni. Aztán még jelentős hatása van a hangládának is, hát itt az is eléggé be van határolva... Marad kb 40% ami a hangszórók, erősítő, kábelek stb és ezek még mindig jelentősen tudnak dobni a hangon mindaddig amig el nem indulsz de ott ugye jön a dilemma hogy a kipufogót is hallani akarjuk - akkor meg hallani fogjuk a forgalom, szél, stb zaját is, a minőséget meg igazán akkor lehet élvezni ha zavar a légy hangja is olyan csend van...

Persze van épp elég zene amit autóban is vagy pont ott lehet a legjobban élvezni és nem mindegy hogy szól de nem ott fog az ember rátalálni addig nem hallott részletekre, úgyhogy nekem még kérdés mennyit érdemes erre költeni (nemsokára szembesülök a kérdéssel).

de tudom ez nem ennek a topiknak a témája...
attila_l2022-09-30 15:03:55 // 26444
A hifi-vel kapcsolatban: az én tapasztalatom az, hogy az alap hifi gyenge (de erre mások is panaszkodnak, pl.: https://www.alfaowner.com).
A HK-ról is hasonlókat írtak, de vásárlás előtt meghallgattam egy használtban. Szerintem közel sem annyival jobb, mint azt az ára predesztinálná (nem összehasonlítható a korábbi alfámban lévő Bose-val).
De nyilván nem vagyunk egyformák.

Ugyanakkor a külföldi fórumokon több helyen is van kvázi komplett leírás a hifi upgrade-ről. Én alapot vettem, talán most őszi-téli program lesz, hogy kicserélem a hangszórókat. Más tulajok leírása alapján már ez is elég sokat segít. Legalábbis remélem.
carver2022-09-29 21:31:24 // 26443
a végéről kezdeném ebben az autóban nincs fapados verzió :) Már 200 LE-vel sincs soha közlekedőedény érzés.

Gyurival már alaposan kitárgyaltátok a 3 gyereket, nekem is 3 van, bár az üléseidből úgy látom az enyémek között nagyobb a korkülönbség. Arra majd készülj, hogy ha nagyobbak lesznek akkor a két oldalsó fejvédője a középen ülő vállainak már nem lesz barátja.

De ebben az autóban az ember megoldja, mert ugye az autó az nem kérdés, a kérdés csak az hogyan magyarázzuk meg a családnak hogy miért jó nekik úgy :D

A helyet mi is megoldottuk valahogy mindig, a nagyobb gond a pakolás. Ha 5 ember felkerekedik akkor ott már logisztikai kihívás a dolog, ebben is Gyurira hallgass inkább. A csomagtartó sem családi autó csomagtartója (ha nekem ilyet mondanának vagy mennék a következő kereskedőhöz vagy megkérdezném hogy biztos akarnak-e autót eladni...)

Ha mi hosszabb útra megyünk télen-nyáron felugrik a síbox.

A HiFi-vel kapcsolatban is egyetértek Gyurival. Nagyon sokáig rágódtam a HiFi-n mert itthon is előg jó minőségben szól a zene, de nem fért bele csak az alap.

Levivel összehasonlítottuk és már a közepesben is jóval teltebbek a basszusok és valamivel a középtartomány is, de tényleg tök jól szól már az alap HiFi is. Összehasonlítva biztos szebben szól a HK, de az én várakozásomat felülmúlta amit az alap HiFi-ről gondoltam. Tidallal ráadásul még egy csipetnyit tisztábban szól mint Spotival. Legalábbis amíg nem mész gyorsan mert 145 fölött megerősödik a szélzaj, onnatól már lényegtelen miből szól a zene.

Fogyasztásban nagy a szórás ha visszaolvasol láthatsz itt meglepő vagy akár megdöbbentő fogyasztásokat, pl WebM 26136 hsz vagy nézz rá Piritu blogjára aki a fél világot körbejárja 7.5-es fogyasztással. Nekem is sikerült pl Veszprém-Szfv-t megjárni a 8-ason 6,3-mal. A másik véglet amikor csak a budapesti dugóban állok melőban oda, melóból vissza akkor 11,5-et is benyel. Hát munkába járós, bevásárló autónak sem való. Na pont ezért vettem meg :D

Hibákkal kapcsolatban sajnos nem tudok segíteni. 3 év alatt 0 hiba volt. Ja várj, most a 40.000-es szervízen kicseréltünk egy turbó hűtőkör tömítést mert nem volt olyan szép mint újkorában, 2.800 Ft.

Vedd meg, élvezd minden percét, a többit majd menet közben kitalálod :D
carver2022-09-29 20:03:06 // 26442
Vredestein Wintrac Pro. Sokszorosan bevált alpesi körülmények között, szerintem az egyik legjobb ár/érték arányú Y kategóriás téligumi. Szerintem ráadásul sok tekintetben jobb mint az Eagle F1 pedig az nyári.
gradvolttomi2022-09-29 18:42:56 // 26441
Régóta használok ilyent, bár rövidebb, olyan hosszú, hogy az ülések között "feljöjjön". Nálunk bevált.
WarbiRunner (Gyuri)2022-09-29 17:34:44 // 26440
Örülök, remélem beválik :-)
WarbiRunner (Gyuri)2022-09-29 17:33:44 // 26439
Amikor kerestem, a külföldi fórumokon az ilyen megoldások mind szörnyű felelőtlennek voltak kikiáltva. Én sem látom ilyen sötéten, a homasitában is kapható, eszerint ECE r16 minősítéssel rendelkezik. Veszek is mégegyet, hogy ne kelljen átrakni állandóan :-)
A kínai isofix övről még német "teszt" is született, niht júz, mer' veszélyes. Persze, ha gyerekülést kötünk be, és a gyereket az autó övével nem rögzítjük. De aki már látott magasítót csúszkálni, annak fura ez a hozzáállás, mert ezzel szigorúan csak a magasítót az isofix pontokhoz húzva nem csúszik ki a gyerek segge alól a cucc az elsőerősebb kanyarban. Az ütközés erejét pedig továbbra is az autó öve fogja fel, ha netán ilyen történik. Plusz nem repül ki alóla a magasító.
SD2022-09-29 16:56:28 // 26438
Napi küzdelmeim a nőgyógyászati övbecsatolás két ülés közt:D
A gyerek megsajnált és megtanulta magának becsatolni:D
Egyszer a kistestvérét csatolta ki, de szólt még időben:)))

Hálás köszönet!
RomeoOne2022-09-29 15:24:27 // 26437
Ez miért illegális? Gondolom szigorú minősítési folyamaton kell végigmennie, mivel biztonságkritikus alkatrész, de ha megvan a minősítése, mi a gond?
WarbiRunner (Gyuri)2022-09-29 11:34:20 // 26436
Ja és egy nagyon hasznos kiegészítő, ami biztos szintén illegális, életveszélyes és borzalmas, ellenben normálisan be lehet csatolni az övet egy mozdulattal:
https://www.meglepikucko.hu/ar-biztonsagi-ov-hosszabbito-25-cm-fekete-autofelszerelesek-szemelyauto-felszereles-biztonsag-p1375221

A Giuliettában van most egy ilyen, aki küzdött már gyerekülés mögött övbecsatolással, annak javaslom, hogy próbálja ki. Egy megváltás XD
WarbiRunner (Gyuri)2022-09-29 11:31:27 // 26435
A bűvészet az övek becsatolása. Ha az megvan, onnantól így a három gyereknek nagyon kényelmes.
WarbiRunner (Gyuri)2022-09-29 11:29:16 // 26434
Mutatom a know-howt :-)

SD2022-09-29 07:00:57 // 26433
Képek javítva:)))



SD2022-09-28 19:35:39 // 26432
Telefon bocs:)))
SD2022-09-28 19:33:14 // 26431
Na heló haló, végül belefer a 3 ülés, a kagylóval vannak gondok. De egy kis alápóckolással megoldható lenne az is.
Viszont ez a magasítós sztori a középsőre még jobb, mert hát a nagylány már 7 éves;)

Reggeli küzdelem a Pappas-nál, elkezdtem beköltözni egybe, mire kiderült el van adva, akkor minyitott egy másikat hurcolhattam át, hát az a szegény meg úgy szét volt esve kutya legyek ha abban 120k km van… mindegy belepróbáltam, dízel úgy sem játszott, de a mértet stimmel. Aztán kaptal a nap beszólását: “ ez nem családi autó… tudod hogy van a vicc.. szép állat a zsiráf de otthonra nem kéne” na innen eléggé lesajnáltbak éreztem magam, erre mondtam meg a szegény lelakott Giu-ra hogy keserű tapasztalat.


Szóval elfér de a kagylóba ültetve nem. Főleg a fix hátsó részes ott háttámla szöf sem stimmel de az már kinővi és mehet a nagyobba:)))

Na innen már jobb élmények jöttek:) meg két autót néztem meg hát az egyiktől berosáltam… azt a mindenit, kicsit out of limit de azt a mimdenit akkor is!!!


A Carnet-nél professzionális kiszolgálást kaptam el is káprázódtam!
A Pappas központban is rendik voltak már de a titkos kedvencet nem árulom el;))))
Hardy2022-09-28 19:03:52 // 26430
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene téligumi ügyben. Sajnos amelyik garnitúrával vettem annak az elejét cserélni kéne Michelin Pilot Alpin4. Viszont már nem lehet kapni. Ahogy néztem az nem erősített oldalfalu. A gyári ami most rajta van nyáriban az viszont az. Meg van az autóhoz kompresszor készlet. Ezt lehetett kapni mind a két fajta gumival? Sajnos az erősített oldalfalúból nem nagy választék van. Ti milyent raktatok rá téliben?
Zselé2022-09-28 17:17:47 // 26429
Igazából a gyerekülések lettek hatalmas nagy hombárok.

Egy ilyen passzív biztonsággal rendelkező autóban, mint a Giu, nem azt tartom preferenciának, hogy egy vadászgép ülésbe legyen a gyerek - hanem hogy férjen be :D

Láttam a napokban - tán pont Britax gyártmány - keskeny gyerekülést. Nagyon ígéretesnek nézett ki!

A tuti az, ha szerzel egy Giuliát - akár kölcsön, vagy kereskedésből - és elmész egy Brendon áruházhoz bepróbálni. Hétvégén nem szeretik, de hétköznap készségesek!

Szerintem lehet, hogy ki lehet sakkozni - csak nagyon nem mindegy, milyen ülés.
WarbiRunner (Gyuri)2022-09-28 14:07:39 // 26428
Ja a hifihez még annyit, hogy vagy két hónapig füldugóval a fülben kell hallgatni, vagy pár éjszakát kint a garázsban hadd szóljon. Nyersen kb borzalmas XD Aztán bejáródik, és kellemes hangja lesz.
WarbiRunner (Gyuri)2022-09-28 14:05:05 // 26427
Hátul a három gyerekülést nem látom esélyesnek. A három gyereket igen, az gyakorlatban is működik nálunk is. Két gyerekülés közé is szívás beülni, mert az isofix helyek az ülések mélyedéséhez vannak igazítva, hiába mehetne elméletileg még 10-10 centit az ajtó felé a két szélső gyerekülés.
Amit el tudok képzelni élhető megoldásnak,ha a legkisebb még hordozóban van, és azt középre be tudod varázsolni. Jobb szélen gyerekülés, középen hordozó, bal szélen anyu. Jobb elöl a legnagyobb gyerek gyerekülésben.
Ha a legnagyobb már magasítón is elvan, akkor egy kevésbé szabványos megoldásom erre van. Kínai isofix övvel szépen oda lehet fixálni egy ülésmagasítót középen a púpra. A gyereket övvel bekötöd, és nem csúszkál alatta a magasító, őt pedig az öv fogja baj esetén.
Két gyerekülés közé így magasítón beférhet egy harmadik kölök. A megoldás hátránya, hogy mindkét szélső hely egyik isofix csatiját felhasználja a megoldás, a szélső üléseket csak övvel tudod rögzíteni.

Alap hifi. Ezen én is aggódtam, a 159 Bose hifis volt és a Giulietta is az. Nos, ha nem a mély hangok határozzák meg a zenét amit hallgatsz, a Giulia alap hifije simán jó. Szép tisztán szól, kifejezetten pozitív meglepetés volt, ha újat rendelnék, újra maradnék az alap hifinél. Praktikus szempontból is. Már a közepes hifihez (Alfa sound theatre vagy mi) is a kalaptartóba betesznek egy mélynyomót. Amitől majd jól nem férsz, ha pakolni kell. A 159-ben a Bose ugyanígy volt megoldva, én megőrültem attól a hülye mélynyomótól, minden táska, bőrönd beleakadt, lényegében lecsökkent a használható csomagtér.

Ha javasolhatom, hogyha picit is gondolatodban van kifizetni a HK hifi árát, inkább fogasd át kanyarkövető xenonokra (Világítás csomag). Nem tudom konfigurálható e még, de komoly amit tud. Sötétben, esős országúton családdal ez egy olyan dolog ami nagyon nem mindegy.
Halesz2022-09-28 11:58:46 // 26426
Írtam privátban is, hogy most vedd meg, aztán tedd el addig, amíg az egyik gyereknek már nem kell gyerekülés. :)))

Addig meg autózz vele titokban, hogy a gyerekek meg ne tudják :)
Halesz2022-09-28 11:57:36 // 26425
Nem lopják. Max majd kiszerelik a radart, ha elfogy az alkatrész :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.