Fórum >> Típusok >> Giulia

RomeoOne2024-01-07 19:28:57 // 33411
Ezen a teszten elvileg a 2019-es Nissan Qashqai teljesített a legjobban, 84 km/h-val, bár videót nem találtam róla.
G-MANN🍀2024-01-07 14:33:01 // 33410
Bárcsak 1500 lenne N-ben, én már azzal is beérném.
Liquid2024-01-07 13:01:29 // 33409
Szerintem is jobb neki a 2000 környéke :)
Ennek szerintem igen kis hatása van a fogyasztásra önmagában, persze a mérésnél a 0.1dl is számít.
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-07 12:25:07 // 33408
Igen, csak D-ben használom, az N mód az N-emjósemmire. Az 1600 egyébként elviselhetőbb már, de itt is inkább alá fékezem, visszakapcsol és máris 1900-on gurulunk. Az utcánkban meg (lakó-pihenő övezet) yess, legtöbbször kézzel visszateszem kettőbe. Tényleg nem szeretem az alacsony fordulatokat, 2000 környékén nyugodt a lelkem, nem tehetk róla. Fogyasszon bármennyit, nekem így jó. Az 1500 az egy egészséges alapjárat XD
Liquid2024-01-07 12:14:31 // 33407
jó akkor legyen 1600 :)
Mondjuk te D-ben használod, ott lehet magasabban tartja, majd megfigyelem. (2017-ben még használható volt az N is)
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-07 12:03:40 // 33406
Értem hogy kétségbe vonod, de nem nem hagyja :-) 1600 körül visszavált. Városi 55-tel csorgás az meglepő módon 4-esben 2000 fölött van egy hajszállal.
G-MANN🍀2024-01-07 12:02:25 // 33405
My 21 Veloce Giulia nagyon hamar felvált N-ben, kb 1200-ra is leejti a fordulatszámot és úgy csorogna, nem komfortos nekem
SD2024-01-07 11:21:39 // 33404
Az a diffuzor, nem túl egészséges:D szegény gép.. milyen sora lehet:/
SD2024-01-07 07:45:02 // 33403
No flame: Merc GTR vagy mi :) Pontos de csak 79-ig:)

QV:82km/h ngyon ok de én látni vélem a súly különbésget

Azért egy 70 milliós sport hépet oda verni:))) Szerintem nem rossz:)

Vagy épp: a 911 is 83-ig futotta:)))

Azért ezek nem szar összehasonlítások:D
SD2024-01-07 07:34:55 // 33402
Lehet hogy az irányváltásnál egy orrkerekes agilitását hiányolja?

Pont ez a különbség kb. az orrkerekes egy kikeményített futóművel, ha még rá is rúgsz a gázra ugrik mint kalapos suzukis a sávváltánál :D

De a Giulia ezt pont elkerüli, mert ha belesimítod a kanyarba akkor csodákat művel, ha rángatod, akkor meg gondolom előbb utóbb betilt az elektronika.

Ezt lehet tényleg gázzal fordítani, és utána ha megcsúszott gázelvéttel vissza is venni az irányítást, még az elektronika előtt:)))

Ez a legjobb móka, de én már több mint egy éve tanulom és még épp csak kapizsgálom szóval nem kéne ezt erőltetni, majd kialakul:)

Mármint ez a tanácsom a novice cartársnak:)))
SD2024-01-07 07:26:10 // 33401
Nekem olyankor szokott ilyet művelni, új kora óta, ha pl: megyek tojásgázon gyorsítva és utána meggondolom magam és elveszem még alacsony fordulaton.

De nekem nem konzekvens és nem rendszeres inkább bemelegítés üzemnél jellemző.

Olyankor át is rakom gyorsan D-be és akkor már nem jut a fordulatszám ebbe a mezőbe:D
Liquid2024-01-06 19:02:15 // 33400
Ha csorogsz mondjuk 55-tel (nem tudom pontosan hogy vannak az értékek) simán hagyja 1500-on. Vagy városban mindig manuál 2-ben mész? :D
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-06 12:58:45 // 33399
A futóművet még nyúzd kicsit :-) Bírja az a hirtelen irányváltást is.
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-06 12:35:23 // 33398
Szerintem a multiair modul mód váltása és az automata váltó konvertere (lockup) is okozhat apró rántásokat.Az előbbi inkább hidegen, az utóbbi bármikor. Én ezekre tippelnék. Érezni nem éreztem még, mert 1500-on tojásgázon én semmilyen körülmények közt nem használom az autóimat.
Azt azért gondolom lehet érezni, ha a hajtás lóg, mert gázra és gáz elengedésre is kéne hogy reagáljon egy ütés szerű rántással. Ha a váltó csinálja, akkor inkább olyan pillanatnyi elbizonytalanodás, mintha a gyújtás hagyna ki. És igen, pont olyankor, amikor nem tudja eldönteni mi legyen. Zárjon, ne zárjon.
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-06 12:20:55 // 33397
Oké, csak televeri hibakóddal az ecu-t minden leválasztás után. Mondjuk egy előnye van, nem kell ténylegesen levenni az akksi sarut egy esp off-hoz :-)
RomeoOne2024-01-05 20:38:12 // 33396
Reggel és délután is bemértek egy száguldozó Ferrarit Nógrádban

Én nem is merek a 21-es felé menni, ott mindig posztol egy kamerás civil rendőrautó...
SD2024-01-05 20:27:38 // 33395
Hát én tényleg bíztam az Audistában hogy fog haladni? Akkora nagy magabiztossággal előzte végig a sort a faluban:D

Aztán a szerpentinen hamar utólértem de úgy voltam ha tart egy 60-80-at csak sportból most minek előzgessek:D erre 47-el ment:D kicsit közelebb mentem akkor megpróbálta hegyezni:D de akkor meg majdnem a fák közé esett. Na mondom:D

Ha nincs mögöttem a család megelőztem volna, de így tök lájtosan sokkal szórakoztatóbb volt nézni mekkora egy tohonya szar az a gép:D
Piritu - 1.000.0002024-01-05 20:26:32 // 33394
A múltkoriban téma volt hogy hogyan lopják a Júliákat...
Ha valakit érdekel itt van akkukapcsoló dögivel :-)
SD2024-01-05 20:24:03 // 33393
Régebbi gyártásokon volt a szervíz szerint hardy tárcsa csavar lelazulás, gyártási hiba miatt, ilyen tekintetben lehet ne baj ha ránézel.

Nekem a 8V TS 2.0 csinált elég durva rángatasokat, és kiderült hogy a vezérlésmódosítóm rögzítő zéger gyűrűje távozott, valahova, és az ott fotyegett. Gyenge gáznál meg nem tudta hogy megfeszüljöm vagy arrébb menjen.

De a vezérlés alapból is csinálhat ilyet egy hegyes motornál. Ez olyan mint amikor a paripa prüszköl hogy menjünk már baszki:D
Piritu - 1.000.0002024-01-05 20:21:36 // 33392
Pedig a zöld napellenző megy a kocsi színéhez :-)
RomeoOne2024-01-05 19:49:11 // 33391
Nyugi, nem az én garázsom ez a disznóól, még mielőtt valaki félreértené 😅
RomeoOne2024-01-05 19:41:43 // 33390
Elmentem végre a gumishoz, hogy nézzük meg azt a csavart az abroncsban. Vajon javítható vagy vehetek egy újat?

Szerencsére egyenesen ment keresztül egy viszonylag kisebb facsavar és nem roncsolta nagyon szét a szövetet. A legkisebb, 3 mm-es gomba is szinte még nagy volt hozzá.

Így megúsztam 7 ezerből 150k helyett :D



Ezt meg csak úgy, mert szép :D
Shadin2024-01-05 17:31:14 // 33389
Holnap felemelem és kap egy új hardytárcsát mint legegyszerűbb megoldást ;-)
Shadin2024-01-05 17:30:13 // 33388
Köszi! ;-)
Shadin2024-01-05 17:29:35 // 33387
Olyasmi igen.
RomeoOne2024-01-05 16:59:03 // 33386
Az Audi azért van, hogy legyen Alfával mit leelőzni. :D

tdemeter2024-01-05 16:55:08 // 33385
Enyém is 19-es és az is ránt. Igazából kicsit fura nekem is, mivel az autót kb nem használom, így amikor végre beleülök, akkor az elektromos és a toyota után fura érzés ez, de szerintem ez normál. Ha mégsem az, akkor majd értesíts róla :)
tdemeter2024-01-05 16:53:04 // 33384
Szerintem engedd el:) Évekig nézegettem a giuliaowneren ebben a témában indított fórumot, a legjobb válasz az volt, amit az egyik fószer kapott az Alfától: "Megvizsgáltuk a felvetetett problémát, és úgy találtuk, hogy a rendszer úgy működik, ahogyan azt terveztük"
:) Na ebbe kössél bele :)
Szerintem vegyél szifont és wireless-donglet (ez utóbbit én megléptem, nekem bevált droiddal) és akkor majd kezd hasonlítani egy mai autó színvonalára.

BTW, gratulálok az autóhoz ! :)
SD2024-01-05 16:42:25 // 33383
Kis rántás nekem is van, de inkább olyan motor tüsszentés érzetű, nem nem mindig csak ritkán a tojás gáz alacson fordulat, nem tudja eldönteni hogy most menés lesz vagy az alapjáratot kapcsolgassa:D

Nekem tök olyannak tűnik mint amit a TS is csinált.

Ha erre gondolsz.
Shadin2024-01-05 16:30:56 // 33382
Shadin2024-01-05 14:02:11 // 33381
Kocsikáztam kicsit, kezdem megszokni. A hirtelen irányváltást nem nagyon szereti, de valóban, ha terelgetve van akkor teszi a dolgát. Normálisan vezetve nem nagy a dőlése. Inkább komfortos a futómű mint sportos, de szeret kanyarodni az biztos és mellette igazi buckavadász :-)

Volt szervizben, megkapta ami jár neki, pecsét is van a szervizkönyvben és újra ketyeg a korábban már lejárt szerviz intervallum.

Ígértem, hogy kérdezek, hát most megint van egy.
Magasabb fokozatban, alacsony, ~1500 fordulaton konzekvensen csinál olyat, hogy amikor elveszem a lábam a tojásgázról, ránt egyet az autó, nem tudom mely része.
Ilyesmit "élményt" élt meg más is? Nem nagy rántás, de érezni. Olyanra gondolok, mint pl. a GT rossz külső féltengelycsuklóval kis gázadásra, majd elvételre ránt egyet.
Továbbgondolva, lehet-e már gond pl. a kardáncsillaggal?
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-05 12:51:47 // 33380
Na látod én meg városoztam. A téli szünetben csak Giuliettáztam szinte, és most olyan soknak és kicsit darabosnak érződött a ződ. Nagyon nem ez a terepe.
SD2024-01-05 09:58:00 // 33379
Hehe tegnap volt egy kis Mátrai felfutó:D na végre kitülkölhette magát az autó oda vissza úton:)))) sohatöbbé várost :D

Amkor az Audi Q5 TFSI Sti WRX RS májerkedik előtted aztán látod csúszik le az ívről, ezek után kiál egy kis gyónásra:D de én csak lightosan követtem:D nem is akartam megelőzni minek kockáztassak családdal ha halad, erre kiderül az életéért küzd:D

Másik momentum: Apa azt már mondtad ma hogy ez a kedvenc kanyarod:D vááá:D
SD2024-01-03 16:17:27 // 33378
Nekem a 155 meg pár off után teli találat. A 155-ben is nagyon értékeltem hogy feszes elől de nem ráz, ott az útfekvéssel voltak gondok, tempónál, de az a buta futómű miatt volt többek közt.. meg a beszari sofőr:D

De a Giulia Álom (R) :D
SD2024-01-03 16:15:30 // 33377
Itt arra próbáltam utalni hogy valamit valamiért, a magyar utakra a kényelmi beállítások talán ugyan annyira fontosak mint az útfekvés.

Mondom ezt én eddigi autoim közül a 17” kerék most a legnagyobb:D

De állítólag a Giulia pont a jó futóműve miatt a 19”-el is kimozogja.

De ha ezt elkezdenénk kenényíteni azzal nyerünk-e?
SD2024-01-03 12:53:00 // 33376
Hát a pályán hol kella “tugózatlan” ( köszönöm hogy már így olvassátok a béna gépelésem ) :D

Max a rázókövön:)))
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-03 11:55:54 // 33375
Van több olyan közeli-távoli ismerős akinek valamiért nem jött be a Giulia, sőt olyanok is vannak akik inkább Giuliettába ültek. Full megértem ha valakinek más az ízlése. A Giulia totálisan eltér a korábbi Alfáktól vezetési érzetben. Ahányszor a Giuliettába ülök, ott érzem azt, hogy olyan mint a régebbi Alfák, csak sokkal jobb. A kis 1.4 multiair egy tökéletes Alfa Romeo, vagy inkább egy tökéletes evolúciója az elsőkerekes érának. Erőben, hangban, futóműben, mindenben egy kis dög. A Giulia tök más. Számomra kb. mindent tud ami eddig hiányzott, én ezt kerestem, eléképesztően megkomponált mozgás. Aki mást keres, annak nem lesz jó, sosem lesz agresszív dög :-)
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-03 11:43:34 // 33374
Na ez érdekes videó :-) Én saját tapasztalat alapján még az extra load gumikat is ignoráltam, de ki tudja igazam volt e. Nekem túl keményeket ütött keresztbordán (Giulietta). Azt nem hinném, (és a vidó alapján is ez jön le) hogy a gumiválasztástól kevésbé puhának fogod érezni. Sőt ezek szerint még idegesebbnek tűnne a kormányzás. Tényleg az a kérdés, hogy mit keresel valójában. A futóművek nagyon komolyan fejlődnek, a Giuliáé pedig kifejezetten igényes darab. Szóval ezzel a kis puha futóművel olyat lehet kanyarodni, amilyet az én bármelyik előző Alfám egész biztos nem tudott. Gyorsabb, kiszámíthatóbb, sokkal harmonikusabb mozgás. És közben képes kényelmes is lenni. Totál ízlés kérdése, tényleg. Nem pályaautós, inkább murvás rallyautós beállítás :-)
RomeoOne2024-01-03 10:40:31 // 33373
Utcán a tugózatlan tömeg csökkentése és a tapadás lesz a barátod.

Lol, mert a pályán az a nyerő, ha nagy a rugózatlan tömeg meg a lebegőben van a kerék? Gondold át ezt még egyszer :)
SD2024-01-03 10:07:47 // 33372
De várj mit szeretnél, egy sprőd elpattogó kerekű pályaautót vagy egy kényelmes de mégis sportos utcait? Utcán a tugózatlan tömeg csökkentése és a tapadás lesz a barátod.

Nekem valahogy a Giuliáról nem a pattogós gokart ugrik be.

Merev az autó, de inkább játékos mint állatias:)

19” runflat + ültetés és megkapod:D
De akkor hibrid turbo meg 400 ló:)))

Szerintem adj neki időt megszokni:)
SD2024-01-03 03:16:18 // 33370
2024 kezdődjön a pörgés:)
Nemtudom ki volt és ez trükkfelvétel, csak a megvágásához ittam, hogy legyen türelmem:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-02 23:08:10 // 33368
Jé, és most látom, hogy a lengyeleknél is q4 már. Régen rwd volt.
Lev2024-01-02 21:44:51 // 33367
igazad van, az is Q4, nem láttam. Korábban náluk elérhető volt hátsókerék hajtással is.
Persze, könnyen lehet belőle többet csinálni csak, jobb lenne egyből úgy megrendelni :)
Piritu - 1.000.0002024-01-02 21:29:19 // 33366
A lengyeleknél is...
Amúgy a 200 lóból könnyen lehet 280-at csináltatni, sőt 300 felettit is...
Shadin2024-01-02 21:25:08 // 33365
Látszólag buta kérdés, de ki tudja?
A defekttűrő gumik merevsége és plusz tömege
lehetséges, hogy jótékonyan hatnak a kocsi viselkedésére
egy puhább futómű esetén?
Piritu - 1.000.0002024-01-02 21:00:43 // 33363
Nálunk is 280 lovas a Sprint :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.