Fórum >> Típusok >> Giulia

Piritu - 1.000.0002024-01-05 20:26:32 // 33394
A múltkoriban téma volt hogy hogyan lopják a Júliákat...
Ha valakit érdekel itt van akkukapcsoló dögivel :-)
SD2024-01-05 20:24:03 // 33393
Régebbi gyártásokon volt a szervíz szerint hardy tárcsa csavar lelazulás, gyártási hiba miatt, ilyen tekintetben lehet ne baj ha ránézel.

Nekem a 8V TS 2.0 csinált elég durva rángatasokat, és kiderült hogy a vezérlésmódosítóm rögzítő zéger gyűrűje távozott, valahova, és az ott fotyegett. Gyenge gáznál meg nem tudta hogy megfeszüljöm vagy arrébb menjen.

De a vezérlés alapból is csinálhat ilyet egy hegyes motornál. Ez olyan mint amikor a paripa prüszköl hogy menjünk már baszki:D
Piritu - 1.000.0002024-01-05 20:21:36 // 33392
Pedig a zöld napellenző megy a kocsi színéhez :-)
RomeoOne2024-01-05 19:49:11 // 33391
Nyugi, nem az én garázsom ez a disznóól, még mielőtt valaki félreértené 😅
RomeoOne2024-01-05 19:41:43 // 33390
Elmentem végre a gumishoz, hogy nézzük meg azt a csavart az abroncsban. Vajon javítható vagy vehetek egy újat?

Szerencsére egyenesen ment keresztül egy viszonylag kisebb facsavar és nem roncsolta nagyon szét a szövetet. A legkisebb, 3 mm-es gomba is szinte még nagy volt hozzá.

Így megúsztam 7 ezerből 150k helyett :D



Ezt meg csak úgy, mert szép :D
Shadin2024-01-05 17:31:14 // 33389
Holnap felemelem és kap egy új hardytárcsát mint legegyszerűbb megoldást ;-)
Shadin2024-01-05 17:30:13 // 33388
Köszi! ;-)
Shadin2024-01-05 17:29:35 // 33387
Olyasmi igen.
RomeoOne2024-01-05 16:59:03 // 33386
Az Audi azért van, hogy legyen Alfával mit leelőzni. :D

tdemeter2024-01-05 16:55:08 // 33385
Enyém is 19-es és az is ránt. Igazából kicsit fura nekem is, mivel az autót kb nem használom, így amikor végre beleülök, akkor az elektromos és a toyota után fura érzés ez, de szerintem ez normál. Ha mégsem az, akkor majd értesíts róla :)
tdemeter2024-01-05 16:53:04 // 33384
Szerintem engedd el:) Évekig nézegettem a giuliaowneren ebben a témában indított fórumot, a legjobb válasz az volt, amit az egyik fószer kapott az Alfától: "Megvizsgáltuk a felvetetett problémát, és úgy találtuk, hogy a rendszer úgy működik, ahogyan azt terveztük"
:) Na ebbe kössél bele :)
Szerintem vegyél szifont és wireless-donglet (ez utóbbit én megléptem, nekem bevált droiddal) és akkor majd kezd hasonlítani egy mai autó színvonalára.

BTW, gratulálok az autóhoz ! :)
SD2024-01-05 16:42:25 // 33383
Kis rántás nekem is van, de inkább olyan motor tüsszentés érzetű, nem nem mindig csak ritkán a tojás gáz alacson fordulat, nem tudja eldönteni hogy most menés lesz vagy az alapjáratot kapcsolgassa:D

Nekem tök olyannak tűnik mint amit a TS is csinált.

Ha erre gondolsz.
Shadin2024-01-05 16:30:56 // 33382
Shadin2024-01-05 14:02:11 // 33381
Kocsikáztam kicsit, kezdem megszokni. A hirtelen irányváltást nem nagyon szereti, de valóban, ha terelgetve van akkor teszi a dolgát. Normálisan vezetve nem nagy a dőlése. Inkább komfortos a futómű mint sportos, de szeret kanyarodni az biztos és mellette igazi buckavadász :-)

Volt szervizben, megkapta ami jár neki, pecsét is van a szervizkönyvben és újra ketyeg a korábban már lejárt szerviz intervallum.

Ígértem, hogy kérdezek, hát most megint van egy.
Magasabb fokozatban, alacsony, ~1500 fordulaton konzekvensen csinál olyat, hogy amikor elveszem a lábam a tojásgázról, ránt egyet az autó, nem tudom mely része.
Ilyesmit "élményt" élt meg más is? Nem nagy rántás, de érezni. Olyanra gondolok, mint pl. a GT rossz külső féltengelycsuklóval kis gázadásra, majd elvételre ránt egyet.
Továbbgondolva, lehet-e már gond pl. a kardáncsillaggal?
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-05 12:51:47 // 33380
Na látod én meg városoztam. A téli szünetben csak Giuliettáztam szinte, és most olyan soknak és kicsit darabosnak érződött a ződ. Nagyon nem ez a terepe.
SD2024-01-05 09:58:00 // 33379
Hehe tegnap volt egy kis Mátrai felfutó:D na végre kitülkölhette magát az autó oda vissza úton:)))) sohatöbbé várost :D

Amkor az Audi Q5 TFSI Sti WRX RS májerkedik előtted aztán látod csúszik le az ívről, ezek után kiál egy kis gyónásra:D de én csak lightosan követtem:D nem is akartam megelőzni minek kockáztassak családdal ha halad, erre kiderül az életéért küzd:D

Másik momentum: Apa azt már mondtad ma hogy ez a kedvenc kanyarod:D vááá:D
SD2024-01-03 16:17:27 // 33378
Nekem a 155 meg pár off után teli találat. A 155-ben is nagyon értékeltem hogy feszes elől de nem ráz, ott az útfekvéssel voltak gondok, tempónál, de az a buta futómű miatt volt többek közt.. meg a beszari sofőr:D

De a Giulia Álom (R) :D
SD2024-01-03 16:15:30 // 33377
Itt arra próbáltam utalni hogy valamit valamiért, a magyar utakra a kényelmi beállítások talán ugyan annyira fontosak mint az útfekvés.

Mondom ezt én eddigi autoim közül a 17” kerék most a legnagyobb:D

De állítólag a Giulia pont a jó futóműve miatt a 19”-el is kimozogja.

De ha ezt elkezdenénk kenényíteni azzal nyerünk-e?
SD2024-01-03 12:53:00 // 33376
Hát a pályán hol kella “tugózatlan” ( köszönöm hogy már így olvassátok a béna gépelésem ) :D

Max a rázókövön:)))
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-03 11:55:54 // 33375
Van több olyan közeli-távoli ismerős akinek valamiért nem jött be a Giulia, sőt olyanok is vannak akik inkább Giuliettába ültek. Full megértem ha valakinek más az ízlése. A Giulia totálisan eltér a korábbi Alfáktól vezetési érzetben. Ahányszor a Giuliettába ülök, ott érzem azt, hogy olyan mint a régebbi Alfák, csak sokkal jobb. A kis 1.4 multiair egy tökéletes Alfa Romeo, vagy inkább egy tökéletes evolúciója az elsőkerekes érának. Erőben, hangban, futóműben, mindenben egy kis dög. A Giulia tök más. Számomra kb. mindent tud ami eddig hiányzott, én ezt kerestem, eléképesztően megkomponált mozgás. Aki mást keres, annak nem lesz jó, sosem lesz agresszív dög :-)
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-03 11:43:34 // 33374
Na ez érdekes videó :-) Én saját tapasztalat alapján még az extra load gumikat is ignoráltam, de ki tudja igazam volt e. Nekem túl keményeket ütött keresztbordán (Giulietta). Azt nem hinném, (és a vidó alapján is ez jön le) hogy a gumiválasztástól kevésbé puhának fogod érezni. Sőt ezek szerint még idegesebbnek tűnne a kormányzás. Tényleg az a kérdés, hogy mit keresel valójában. A futóművek nagyon komolyan fejlődnek, a Giuliáé pedig kifejezetten igényes darab. Szóval ezzel a kis puha futóművel olyat lehet kanyarodni, amilyet az én bármelyik előző Alfám egész biztos nem tudott. Gyorsabb, kiszámíthatóbb, sokkal harmonikusabb mozgás. És közben képes kényelmes is lenni. Totál ízlés kérdése, tényleg. Nem pályaautós, inkább murvás rallyautós beállítás :-)
RomeoOne2024-01-03 10:40:31 // 33373
Utcán a tugózatlan tömeg csökkentése és a tapadás lesz a barátod.

Lol, mert a pályán az a nyerő, ha nagy a rugózatlan tömeg meg a lebegőben van a kerék? Gondold át ezt még egyszer :)
SD2024-01-03 10:07:47 // 33372
De várj mit szeretnél, egy sprőd elpattogó kerekű pályaautót vagy egy kényelmes de mégis sportos utcait? Utcán a tugózatlan tömeg csökkentése és a tapadás lesz a barátod.

Nekem valahogy a Giuliáról nem a pattogós gokart ugrik be.

Merev az autó, de inkább játékos mint állatias:)

19” runflat + ültetés és megkapod:D
De akkor hibrid turbo meg 400 ló:)))

Szerintem adj neki időt megszokni:)
SD2024-01-03 03:16:18 // 33370
2024 kezdődjön a pörgés:)
Nemtudom ki volt és ez trükkfelvétel, csak a megvágásához ittam, hogy legyen türelmem:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-02 23:08:10 // 33368
Jé, és most látom, hogy a lengyeleknél is q4 már. Régen rwd volt.
Lev2024-01-02 21:44:51 // 33367
igazad van, az is Q4, nem láttam. Korábban náluk elérhető volt hátsókerék hajtással is.
Persze, könnyen lehet belőle többet csinálni csak, jobb lenne egyből úgy megrendelni :)
Piritu - 1.000.0002024-01-02 21:29:19 // 33366
A lengyeleknél is...
Amúgy a 200 lóból könnyen lehet 280-at csináltatni, sőt 300 felettit is...
Shadin2024-01-02 21:25:08 // 33365
Látszólag buta kérdés, de ki tudja?
A defekttűrő gumik merevsége és plusz tömege
lehetséges, hogy jótékonyan hatnak a kocsi viselkedésére
egy puhább futómű esetén?
Piritu - 1.000.0002024-01-02 21:00:43 // 33363
Nálunk is 280 lovas a Sprint :-)
Lev2024-01-02 20:20:24 // 33362
Kár, hogy ide nem jutott el ez a verzió.
2019-ben rendelhettem volna Veloce ülésekkel (akár még barnával is) az autót, még most sem értem, hogy miért nem tettem meg:)
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-02 20:14:37 // 33361
Így kellett lennie :-)
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-02 20:13:41 // 33360
A Lengyeleknél a Sprint a mai napig 280 lovas. Érdekes.

Nagyon jó felszereltség amúgy, az ülésekkel jól jártál:-)
Lev2024-01-02 20:09:44 // 33359
Köszönöm 🙂
Lev2024-01-02 20:07:38 // 33358
megörököltem:D
Lev2024-01-02 20:06:08 // 33357
Köszönöm :) sajnos nem ,minden évben variálnak valamit a felszereltségi szintekkel, de valahogy a 280 lóerős hátsókerék hajtással mindig kimarad itthon a kínálatból:)

Ezt írták anno róla:

"A Sprint elnevezést már a 60-as években is használta az Alfa Romeo, most ismét visszatér, egy sportos felszereltségi szintet jelölve. A Supernél eggyel jobb felszereltségi szint már komolyabb variálhatósággal érkezik. Az autót alapból műbőr/szövet ülésekkel szerelik. Felárért akár már elektromos/memóriás változatban is rendelhetünk bele bőrüléseket. Ebben az esetben - a bőrüléshez - már opció a fűthető kormánykerék, és első ülések. Ehhez a szinthez már megrendelhetjük az alumínium sebességváltó füleket, de a komolyabb, combtámaszos, memóriás, perforált bőrüléseket is megrendelhetjük hozzá. Ehhez a felszereltségi szinthez már 18-as kerekeket kapunk, de opcióként akár 19-est is rendelhetünk hozzá. Ugyancsak opció itt már az elektromos dupla napfényető."
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-02 19:39:42 // 33356
Olyan nekem az első bő 10e km-en volt. Rondának is tartottam a hangját. Tartott gázon, gurulgatva hallatszott nagyon. Aztán valahogy kitisztult, elmúlt. Én már nem hallom azt az idétlen darálást. A hidegen injektor hang az volt mindig is, az teljesen normális. Mínusz fokokban az első km-en csinálja kb.
Az ingerküszöb feltolásról meg annyit, hogy napok óta Giuliettázok, és valamit nem értek. Vagy a téli gumi lett hirtelen vacak rajta (pont ugyanaz a típus mint a Giulián..), vagy hát nem tudom. Szegény kis autót állandóan elúsztatom, csúszkál-mászkál alattam. XD
Gabesz012024-01-02 19:30:25 // 33355
Sziasztok, valaki tapasztalt már olyant,h benzines verziónál intenzív gyorsításkor beremeg-berázkódik az autó? Üzemmelegen.
SD2024-01-02 17:54:12 // 33354
Igen, olyan kávédaráló hangnak is lehetne hívni, vagy mikor a szomszéd fúr..
Kicsit kelletlenebb fémes hangja lesz és leginkább rész vagy kiszerhelesen hallható, ha nyomod neki akkor nem.
Mikor melegszik akkor egyértelműen csinálja mindig, ha el tudnám kerülni azt tenném…

De most ujabb idegesítő hangom is van:P hidegen kicsit kattog, vagy az injektorok vagy már lekoxoltam a sok városi menettel.. egyszerűen nincs hol meghajtsam:P

Most is korizásból hazafele, csak két kanyart gázzal vettem:D már nyült asszony nyaka még nem szólt:D
De legalább az olajat hajlandó volt inicializálni, 18k tehát 4k alatt ment el egy egység.

Hmm tudom használjam túlaggódom:D stb:D
G-MANN🍀2024-01-02 13:17:55 // 33353
Levi tiszteletbeli tag már😊
G-MANN🍀2024-01-02 13:16:10 // 33351
Nem nem 😅 az csak kellemetlen lenne 😉😁
SD2024-01-02 11:19:26 // 33350
De a hibrid felni nem akadály?:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-01 22:13:30 // 33349
Egy 111 született ahogy látom 😄
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-01 22:11:03 // 33348
Szépek ezek a kékek 😄 Néztem a blogodban , hogy az Új az Sprint felszeretség. Ilyen elérhető volt itthon? 280 lovas hátsókerék hajtású?
G-MANN🍀2024-01-01 22:07:53 // 33347
Sok minden kell hozá 🫢 és egy jó rendszám is az alábbi számokkal 😉

666, 777, 888, 999
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-01 22:02:02 // 33346
Na ez a hang nekem új. Alapjáraton halllatszik hogy hangosabb, de én ha elindulok, már nem morog. D-ben is csinálja?
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-01 21:56:57 // 33345
Szerintem a gpf állapottól függ, hogy van motorfék, vagy nincs. Nekem a Transzfogarason végig D-ben volt és halovány gyenge motorfék volt. Aztán néha, amikor sokat mentünk már lefelé, érezhetően megjött a motorfék. Na az pl úgy maradhatott volna, mert lefelékben tényleg zavaróan sokat kell a féket nyomni. Ki kell dobni alóla a gpf-et és kiírni ezt a marhaságot belőle. Legszívesebben kidobnám belőle a DNA kapcsolót is. Az D mód nekem frankó, legyen ott egy esp on-off kapcsoló, és ennyi.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.