SD2025-04-21 13:00:25 // 38975
én mindig azt hiszem hogy kultúremberként majd meg lehet ezt oldani, de nem takarodik ki:D
RomeoOne2025-04-21 11:52:33 // 38974
A gödöllői emelkedő, az a kedvencem :D
A belső és középsősáv tömve van, de a kapaszkodósáv üres, mert oda csak a lúzerek mennek ki, ugyebár...
Már előre elkap az izgalom, mikor közeledek felé. Párom meg: "Jajj, ne, ez az az emelkedő?" :DDD
Amint megnyílik a kapaszkodó, kisorolok oda, visszaváltok 4-ig és padló. Úgy húzok el a tömeg mellett jobbról, hogy öröm nézni. A domb tetején meg, ahol már kiritkult a csorda, visszarepülök a belsőbe és irány tovább a tempómban
A belső és középsősáv tömve van, de a kapaszkodósáv üres, mert oda csak a lúzerek mennek ki, ugyebár...
Már előre elkap az izgalom, mikor közeledek felé. Párom meg: "Jajj, ne, ez az az emelkedő?" :DDD
Amint megnyílik a kapaszkodó, kisorolok oda, visszaváltok 4-ig és padló. Úgy húzok el a tömeg mellett jobbról, hogy öröm nézni. A domb tetején meg, ahol már kiritkult a csorda, visszarepülök a belsőbe és irány tovább a tempómban
RomeoOne2025-04-21 11:44:09 // 38973
A Dynamic, de méga Race is adaptálódik a pillanatnyi vezetésedhez. Ha nem nyomkodod nagyon, akkor a Dynamic is papásabban váltogat. Még a Race is elvált 3-3,5 ezernél, ha csak lábujheggyel nyomom a pedált. De ha elkezded taposni, akkor elkezd úgy viselkedni, ahogy kell neki.
mit rakjak rá egyenes csövet?;D
Lehet, hogy nem csak Q féket, de Q kipufogó rendszert is nézned kell a kocsihoz... Meg Q motort :P :DDD
mit rakjak rá egyenes csövet?;D
Lehet, hogy nem csak Q féket, de Q kipufogó rendszert is nézned kell a kocsihoz... Meg Q motort :P :DDD
SD2025-04-21 10:54:00 // 38972
Mondjuk az gödöllő könyéki emelkedőn mikor a jólértesült bent felejtette magát a belső sávban, külső kettő üres, épp mentem volna jobbra.. néha a szabálytalan a kockázatmentesebb.. erre nem kiindexel elém a a jóképességű:D Na akkor én vissza a belsőbe:D és gyí:D
Na ekkor ébredt fel asszony félálomból, Vitara lepattanóra, akkor volt visítás:P:P:P
Meg is fogadtam legközelebb meg sem közelítek ilyen trógert.. elmegyek jobbról és ennyi.. Láss csodát arra semmi reakció.. :D:D:D
Amúgy viszonylag normálisan lehetett közlekedni.. Egy-két csakazértis tényleg csak trógernek tudom hívni az olyat aki pontosan tudja hogy semmi helye ott és csakazért is betart.. Legalább lehet trombitálni utána:D Amiből meg semmi nem hallatszik neki, és meg is érdemli :D:D:D
Na ekkor ébredt fel asszony félálomból, Vitara lepattanóra, akkor volt visítás:P:P:P
Meg is fogadtam legközelebb meg sem közelítek ilyen trógert.. elmegyek jobbról és ennyi.. Láss csodát arra semmi reakció.. :D:D:D
Amúgy viszonylag normálisan lehetett közlekedni.. Egy-két csakazértis tényleg csak trógernek tudom hívni az olyat aki pontosan tudja hogy semmi helye ott és csakazért is betart.. Legalább lehet trombitálni utána:D Amiből meg semmi nem hallatszik neki, és meg is érdemli :D:D:D
SD2025-04-21 10:38:42 // 38971
Én is újabb tapasztalattal lettem gazdagabb:D 140-160 körül 1900-2200 rpm körül nyomatékból megy a gép én ezt a mai napig nem tudom felfogni:D
A mátrai szerpentinen, torta kézben, család stb. Nagy vadulásra nem volt lehetőség:D
De azért csak megmelegedett a gumi, fékezni sem kellett sokat:D Vagy legalább is nem tettem:)

Kapott az ECO Contact, kövezzetek meg de a határait tiszteletben tartva ezzel a gumival is élmény a gép:D aztán meg ehhez 7,5 lesz a fogyi:D nyomkodva;D de csak azért hogy nehogy már 7,2 legyen:D
De miért vált dinamic-ban 2000 alá? :D
Eltrombitáltam öcsémék mellett a szerpentinen, erre kérdezem, amúgy kintről lehet valamit hallani? Mondta nem nagyon:D na ennyit erről:D mit rakjak rá egyenes csövet?;D
Amikor megmelegszik a teljes rendszer egészen más hangja van:P
A szerpentinen 2000-3000 közt autózva visszahűl:D nem kell hozzá power csak gurulok:D
A
A mátrai szerpentinen, torta kézben, család stb. Nagy vadulásra nem volt lehetőség:D
De azért csak megmelegedett a gumi, fékezni sem kellett sokat:D Vagy legalább is nem tettem:)

Kapott az ECO Contact, kövezzetek meg de a határait tiszteletben tartva ezzel a gumival is élmény a gép:D aztán meg ehhez 7,5 lesz a fogyi:D nyomkodva;D de csak azért hogy nehogy már 7,2 legyen:D
De miért vált dinamic-ban 2000 alá? :D
Eltrombitáltam öcsémék mellett a szerpentinen, erre kérdezem, amúgy kintről lehet valamit hallani? Mondta nem nagyon:D na ennyit erről:D mit rakjak rá egyenes csövet?;D
Amikor megmelegszik a teljes rendszer egészen más hangja van:P
A szerpentinen 2000-3000 közt autózva visszahűl:D nem kell hozzá power csak gurulok:D
A
RomeoOne2025-04-19 18:36:32 // 38970
A jó időre való tekintettel meghajtottam kicsit a gépet itt a Tolnai Dombság izgalmasabb szakaszain. A gép továbbra is egy álom. TB alapon kellene támogatni ennek a vezetését, mert gyógyterápiás hatású.
Gyönk után Varsád felé haladva épp egy jobbos kanyart vettem hegyesen, amikor szemben, a külső íven megjelent egy piros Ferrari 250 GT Lusso. (Azt hiszem az volt, nem volt túl sok időm nézegetni :D ) Mondom mi a fene?? Nem semmi. Aztán jöttek sorra az érdekes veteránok, régi Porsche 911 Targa, '67-es Mustang, klasszikus BMW-k és persze volt egy piros Alfa 1750 GT is. Utólag megnéztem, hogy a Millers Oil Classic Kupa 2025-ös évi Húsvéti Trophy-ja futott épp a szakaszon. Kistormáson sokan kint is álltak az út szélén fényképezni. Az egyik csapatnak meg is álltam és nyomtam egy füstölős rajtot.
A kötelező képek:

Meg egy Kazesnak, mert nem szereti, ha én nem látszódok a képeken :D

Gyönk után Varsád felé haladva épp egy jobbos kanyart vettem hegyesen, amikor szemben, a külső íven megjelent egy piros Ferrari 250 GT Lusso. (Azt hiszem az volt, nem volt túl sok időm nézegetni :D ) Mondom mi a fene?? Nem semmi. Aztán jöttek sorra az érdekes veteránok, régi Porsche 911 Targa, '67-es Mustang, klasszikus BMW-k és persze volt egy piros Alfa 1750 GT is. Utólag megnéztem, hogy a Millers Oil Classic Kupa 2025-ös évi Húsvéti Trophy-ja futott épp a szakaszon. Kistormáson sokan kint is álltak az út szélén fényképezni. Az egyik csapatnak meg is álltam és nyomtam egy füstölős rajtot.
A kötelező képek:



Meg egy Kazesnak, mert nem szereti, ha én nem látszódok a képeken :D

Shadin2025-04-18 12:13:42 // 38969
Tök jó, már van burnout módom IS :-)
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-17 15:13:55 // 38968
Már próbáltam úgy is, nyilván vizes úton :-) Pont a gyári túl óvatos és az akku sarus nyers semmi közt van a jó megoldás :-)
SD2025-04-17 12:32:36 // 38967
pl: úgy hogy eső előtt berakom a garázsba, és ki sem veszem csak néha:D:DD:
SD2025-04-17 11:22:54 // 38966
dobd le az akkusaru-t megmutatja az autó a valós énjét:D
onnantól csak a bátorságod szab határokat, meg az árok:D
Én még elvagyok a határokon belül, mert ha tockost ad az autó akkor az azt jelenti egy olyan területre tévedtem amit direkt kigyomláltak, és annak én örülök:D
Amit meg enged azt meg is csinálom:D És egy kicsit többet:D:D:D
onnantól csak a bátorságod szab határokat, meg az árok:D
Én még elvagyok a határokon belül, mert ha tockost ad az autó akkor az azt jelenti egy olyan területre tévedtem amit direkt kigyomláltak, és annak én örülök:D
Amit meg enged azt meg is csinálom:D És egy kicsit többet:D:D:D
SD2025-04-17 11:20:56 // 38965
Azért mert a távolból frissítik és visszakpcsolják:D
Régebben ezt a szívást a windows tudta magától mert tönkrement és újra kellett telepíteni.
Most update-nek hívják mikor a programozó tönkreteszi neked az eszközöd:D
LOL
Régebben ezt a szívást a windows tudta magától mert tönkrement és újra kellett telepíteni.
Most update-nek hívják mikor a programozó tönkreteszi neked az eszközöd:D
LOL
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-16 21:02:07 // 38964
Ezt a nyomorult szótippelő szart miért nem lehet kikapcsolni a telefonon? 🤣 Már hatszor kikapcsoltam, mégis beír annyi baromságot... fák..fákk.
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-16 21:00:29 // 38963
A Squadra logger sem tudja ezt, hogy a nyomaték elvételt kikapcsolja, az esc-t nem. Az Eurocompulsion-on kívül nem találtam hasonló megoldást. Engem kifejezetten ez megoldás érdekel, másra nincs szükségem. Igazából Race módra sem, plusz lovakra sem különösebben. Csak erre a kockulás gátlóra fák a fogam, ez nagyon kéne 😄
Shadin2025-04-16 18:46:11 // 38962
A BACCAble projekt kb. majdnem a Squadra Performance logger szintjén van...
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-16 15:57:20 // 38961
Az Eurocompulsion flash cucca tudja ezt a funkciót!
SD2025-04-16 15:09:40 // 38960
elvileg van a squadra-nak valami logger OBD stick, de ja gondolom csak a sarulevételt szimulálja
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-16 14:41:40 // 38959
Hááá' de nem XD Ha érzéssel rúgod el, akkor csak gázt vesz el. Ha ész nélkül, akkor pánik fékez. Az esc fékkel pont akkor avatkozik be, amikor már túltoltad.
Ez nagyon nem a gázon állásról szól. Nem sperr, e-diff. Alapelvében más. A sperrnél érzésem szerint (a működését figyelembe véve) sokkal nagyobb gázzal, de veszélytelenebbül csúsztatod meg. Ott lehet, és kell is padlózni, és mehet a rajzolgatás. Az e-diff viszont a kipörgő kereket tapadásig fékezi, ami automatikusan és azonnal átküldi a túloldalra a nyomatékot. Tehát nincs ezerrel kipörgő kerék, és fokozatosan kiegyenlítődő nyomaték a két oldal között, hanem kvázi azonnal, nyomatékból egyszerre fordul el a két hátsó kerék. Ha ezt padlógázzal műveled, elszáll a picsába XDDD Röveden szólva.
Szoktunk kijárni villanygokartozni, nekem arra hasonlít legjobban ez az e-diff agresszió :-) Nagyon nagyon modulálni kell, és a tapadás határt jól kell megtippelni. A sperr ebben jobb, nem ilyen kihegyezett móka, nem kell ennyire a tapadáshatárt megtalálni szárazon, vízen, télivel, nyárival.
Pont ezért lenne tökéletes ha csak TC off lenne. Sokkal több mókafaktor maradna, és ha nagyon elméred a tapadás határt, és túl nagy gázzal túl nagyot lendül, akkor fogná meg az esc.
Ez nagyon nem a gázon állásról szól. Nem sperr, e-diff. Alapelvében más. A sperrnél érzésem szerint (a működését figyelembe véve) sokkal nagyobb gázzal, de veszélytelenebbül csúsztatod meg. Ott lehet, és kell is padlózni, és mehet a rajzolgatás. Az e-diff viszont a kipörgő kereket tapadásig fékezi, ami automatikusan és azonnal átküldi a túloldalra a nyomatékot. Tehát nincs ezerrel kipörgő kerék, és fokozatosan kiegyenlítődő nyomaték a két oldal között, hanem kvázi azonnal, nyomatékból egyszerre fordul el a két hátsó kerék. Ha ezt padlógázzal műveled, elszáll a picsába XDDD Röveden szólva.
Szoktunk kijárni villanygokartozni, nekem arra hasonlít legjobban ez az e-diff agresszió :-) Nagyon nagyon modulálni kell, és a tapadás határt jól kell megtippelni. A sperr ebben jobb, nem ilyen kihegyezett móka, nem kell ennyire a tapadáshatárt megtalálni szárazon, vízen, télivel, nyárival.
Pont ezért lenne tökéletes ha csak TC off lenne. Sokkal több mókafaktor maradna, és ha nagyon elméred a tapadás határt, és túl nagy gázzal túl nagyot lendül, akkor fogná meg az esc.
SD2025-04-16 13:57:14 // 38958
de pont azért van a nyomatékelvétel mert amikor már mindkét kerék megcsúszik akkor csak azzal tudja ívre tenni újra, különben állnál a gázon és hiába fékezget:)
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-15 22:54:34 // 38957
Az az eLSD, pontosan 😄 Onnantól hogy számítasz rá, már nem is annyira alattomos. Egyébként valószínűleg tényleg másképp viselkedik keskenyebb gumival, és a féked is más hátul. Az eLSD-t szerintem sokan azért nem szeretik, mert drasztikus. A sima sperr áttol mondjuk 25% nyomatékot az ív belsőre, mindegy milyen a tapadásod. Ez meg kirántja alólad a szőnyeget egy szempillantás alatt ha nem figyelsz. Ilyen a programja. És nem rossz az a program, mert egy pályanapon határon autózva befordít a kanyarba, szerintem elég érezhetően, és semmi igazán drasztikusat nem művel, nem dobálja el magát. Ha huligánkodsz, azt kapod amit kérsz, kanyar közepén ha megrúgod, instant összefékez.. Alattomos? Inkább rohadt gyors. THX brake by wire. Tartom, hogy a nyomaték elvételt ki kellene írni, és csak az esc-t benthagyni, és úgy lenne a tökéletes.
SD2025-04-15 20:06:25 // 38956
Nekem a hosszú ívű kivezető kanyaroknál szokott megesni, hogy meglépem és egyszercsak alattomosan elindul, és gyanítom hogy ezesetben mindkét kerék, így kell utána seggel az árokban kikötni tetőn:P Na erre jó azzelektronika.
Azt pl kifejezetten élvezem hogy körforgalmakban meg lehet lódítani minden irányban gázzal, orrtolásól kezdve négykerékkel oldalra mindent ki lehet belőle hozni:D
Meg hogy könnnnyyyűűű:)
Azt pl kifejezetten élvezem hogy körforgalmakban meg lehet lódítani minden irányban gázzal, orrtolásól kezdve négykerékkel oldalra mindent ki lehet belőle hozni:D
Meg hogy könnnnyyyűűű:)
SD2025-04-15 20:03:59 // 38955
Én is úgy mostam le hogy néztem közben az időképet és még mielőtt csepeg visszadugtam a garázsba, csak már bántott hogy poros az alja meg ilyenek:D
Ritkán mosom kézi mosással de néha kell neki, inkább a magasnyomásút preferálom mert szerintem amit az nem hoz le az majd legjön következőre:D
De néha végig kell simogatni:P
Ritkán mosom kézi mosással de néha kell neki, inkább a magasnyomásút preferálom mert szerintem amit az nem hoz le az majd legjön következőre:D
De néha végig kell simogatni:P
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-15 11:29:05 // 38954
Köszi! :-)
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-15 11:07:39 // 38953
Biztos...:-) Ez a padlógáz apró mozdulatos cikázás nekem nincs meg, ilyet nem szoktam.:-)
Az alattomosság relatív, én a tapadásvesztés ezen formáját jobban élem mint ...a nem mondom ki mit XDD
Tegnap is volt egy utam, rohadtul élvezem ezt az autót.
Az alattomosság relatív, én a tapadásvesztés ezen formáját jobban élem mint ...a nem mondom ki mit XDD
Tegnap is volt egy utam, rohadtul élvezem ezt az autót.
B3WiN2025-04-14 20:20:59 // 38952
Shadin2025-04-13 22:54:58 // 38951
77368321 a cikkszám, első szériás.
A gyári is Brembo, de az am. száma P 23 185
A gyári is Brembo, de az am. száma P 23 185
SD2025-04-13 18:10:01 // 38950
Hjaj, ma is rengetag nagy igénybevétel volt..
Leveszem a csepptöltőről.
Kiállok, lemosom 2x hogy toszta legyen:D
Majd visszaállok, rárakom a töltőre.
Száguldanak a km-ek, poros volt spaszki!:D
Leveszem a csepptöltőről.
Kiállok, lemosom 2x hogy toszta legyen:D
Majd visszaállok, rárakom a töltőre.
Száguldanak a km-ek, poros volt spaszki!:D
SD2025-04-13 16:30:19 // 38949
Igazából ezt a nagyon jó 50:50 hintát az egyszéles kerékkel érezni. A kétszéles bamarabb fordul, hamarabb tilt és kegyetlenül fordul:D
SD2025-04-13 16:28:03 // 38948
Ha padlógázon apró kormánymozdulatokkal libikókázva cikázol akkor alattomos:D
Ha szépen ívre rakva előre hátra terheled gázzal akkor kezesbárány:D
Ha szépen ívre rakva előre hátra terheled gázzal akkor kezesbárány:D
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-13 10:36:59 // 38947
Miért ne tudna megfogni? Voltál vez. tech. tréningen, megfogja az. Egyébként ha alattomosnak érzed, akkor túltolod, jobban elrúgod mint kéne 😄
Szerintem az eLSD csinálja amit kell, nagyobbat is zár, mint amit egy utcai sperr valaha. Persze emiatt drasztikusnak tűnhet, de szerintem teljesen jó. 200 lóval helyből elfordítod az autót..nyomatékból. Nekem nagyon tetszik 😄 Vezettem lamellás sperres BMW-t, ott inkább az történt, hogy megfüstöltettem a gumit egyenesben úgy, hogy nem vettem észre csak a szagból. Egyáltalán nem riszált így be, mint a Giulia. Utána szabadkozhattam, hogy húú bocsi, jövök két gumival.. 😅
Nyilván van a sperrnek előnye, csak igazából utcai autóban nem sok. Pályán mondjuk egybefüggő 50 körön biztos hamuvá égne a hátsó fék 😆
Szerintem az eLSD csinálja amit kell, nagyobbat is zár, mint amit egy utcai sperr valaha. Persze emiatt drasztikusnak tűnhet, de szerintem teljesen jó. 200 lóval helyből elfordítod az autót..nyomatékból. Nekem nagyon tetszik 😄 Vezettem lamellás sperres BMW-t, ott inkább az történt, hogy megfüstöltettem a gumit egyenesben úgy, hogy nem vettem észre csak a szagból. Egyáltalán nem riszált így be, mint a Giulia. Utána szabadkozhattam, hogy húú bocsi, jövök két gumival.. 😅
Nyilván van a sperrnek előnye, csak igazából utcai autóban nem sok. Pályán mondjuk egybefüggő 50 körön biztos hamuvá égne a hátsó fék 😆
SD2025-04-13 08:58:39 // 38946
Nekem ott szokott elgurulni a pirula mikor 2-3 kanyart lefűzök egyensúlyozva nem beletiltva, első hátsó kerék közt l, épp melyik csússzon, mondhatnánk ez power slide-nak.
Aztán kifele a kanyarból lelépem és egyszer csak alattomosan megindul:D na akkor megfog és köszönöm szépen.
Az a gond hogy nyomaték elvéz nélkül nem tudna megfogni:D
De majd meg lesz az a megoldás addig meg gyakorolni jó ez;)
Aki ki akarja kapcsolgatni az nem érzett rá az autóra sztem.
Fix difivel lehetne de az meg ugye nincs:) ezért izgi:D
Aztán kifele a kanyarból lelépem és egyszer csak alattomosan megindul:D na akkor megfog és köszönöm szépen.
Az a gond hogy nyomaték elvéz nélkül nem tudna megfogni:D
De majd meg lesz az a megoldás addig meg gyakorolni jó ez;)
Aki ki akarja kapcsolgatni az nem érzett rá az autóra sztem.
Fix difivel lehetne de az meg ugye nincs:) ezért izgi:D
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-12 20:42:22 // 38945
Ezért nincs racse mód. Mindig olyan helyzetekben erősödik meg az elhatározás, amikor meggondolatlanul elrúgom. Elég gyakran. Általábaneg is fogo már, talán megszoktam, hogy mennyire kell gyorsnak lenni a kormánnyal. De ha csak 99.9%-ban vagyok jó, akkor is fa, padka, vagy szalagkorlát lesz a vége. Szóval nem.
Nekem ami kell valahogy, az a Dynamic + . Vagyis az esc működjön ha baj van, viszont a nyomaték elvétel ne. Úgy lenne tökéletes az autó. Kicsit drágán adják ezt a mod-ot sajna.
Nekem ami kell valahogy, az a Dynamic + . Vagyis az esc működjön ha baj van, viszont a nyomaték elvétel ne. Úgy lenne tökéletes az autó. Kicsit drágán adják ezt a mod-ot sajna.
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-12 20:37:54 // 38944
Nekem szépen kopott elöl, teljesen normálisan néz ki. Pedig biztos tégla az is gyárilag. Azért mire cserélni kell, beszerzek ilyen normális alakút..OEM betét, csak korábbi évjárat?
Shadin2025-04-12 20:07:17 // 38943
2.1-2.3 a nyomás hideg a 18-asoknál. Pályán már 2.3-2-5, bőven elég.
SD2025-04-12 14:56:23 // 38942
Na így brutál a különbség.
Tegnap megnyekergettem a nyárit a környék körforgalmaiban élők megrökönyödésére:D
2.7 bar sok ennek a guminak meg már minden is:D
De jó hogy van ez az elektronika:P körforgalomból kifele mikor megindul és megfogja az néha jóljön:D
Van neki kígyó foga is:D
Tegnap megnyekergettem a nyárit a környék körforgalmaiban élők megrökönyödésére:D
2.7 bar sok ennek a guminak meg már minden is:D
De jó hogy van ez az elektronika:P körforgalomból kifele mikor megindul és megfogja az néha jóljön:D
Van neki kígyó foga is:D
Shadin2025-04-12 14:05:59 // 38941
Shadin2025-04-12 14:00:25 // 38940
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-11 18:30:26 // 38939
A Q4 Offot már vásárláskor elintéztem :-) A rajt program nem motivál. A Race módot pedig továbbra sem merem. Lehet hogy én sem nőttem még fel, és benne lennék a hírekben véletlenül XD
Shadin2025-04-11 16:18:41 // 38938
Shadin2025-04-11 14:31:01 // 38937
Most éppen a Q4 Off a projekt nem tom miért, meg a burn-out meg a rajtprogram :-)
Nem nőttek még fel :-(
Nem nőttek még fel :-(
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-11 12:56:13 // 38936
Na ez így már kezd érdekes lenni:-)
Shadin2025-04-11 12:24:40 // 38935
Visszakapja minden mód a saját pedáltérképét ha aktív a RACE a PROXY-ban.
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-11 10:45:24 // 38934
A rendes pedáltérkép alatt azt érted, hogy aktív Race mód proxy setuppal is minden módnak saját pedál map-je van? Vagy csak az N lesz megírva?
Shadin2025-04-10 14:37:50 // 38933
Igen, de Racse módban a gyári sötét marad így meg világít :-)
Ha már jó a sebváltóprogram, meg van váltási segédem is, meg a BACCAble-ös srácok minnyá megcsinálják a rendes DNA pedáltérképet is, ezért kellett a gomb is :-D
Ha már jó a sebváltóprogram, meg van váltási segédem is, meg a BACCAble-ös srácok minnyá megcsinálják a rendes DNA pedáltérképet is, ezért kellett a gomb is :-D
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-10 14:25:53 // 38932
Szerencsére olyan hárombetűsöm nincs :-) Valószínűleg könnyebb nélküle az élet.
A Race kapcsoló sem kell neked, monostabil volt nem? Jó oda az eredeti is :-) Sőt, sleeperebb és eredetibb.
A Race kapcsoló sem kell neked, monostabil volt nem? Jó oda az eredeti is :-) Sőt, sleeperebb és eredetibb.
Shadin2025-04-10 14:06:31 // 38931
Teljesen igazad van! Csak hát az OCD-m :-(
Meghogy simán beszart a hónapja vásárolt DNAR kapcsoló :-(
Voltam de. Budaörsön Junior tesztvezetni, sajnos pici.
Az fogja venni aki ketten van, vagy max pici gyerek.
KIA Stonic hozzá képest hatalmas.
Meghogy simán beszart a hónapja vásárolt DNAR kapcsoló :-(
Voltam de. Budaörsön Junior tesztvezetni, sajnos pici.
Az fogja venni aki ketten van, vagy max pici gyerek.
KIA Stonic hozzá képest hatalmas.
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-10 14:00:53 // 38930
Tuti, majd ha oda kerül a sor, téglátlanítom a sajátomat is :-) Addig is.. és továbbra is a legjobb autóm evör. Beülök, és ahogy egy jobbra- egy balra 5-tel kigurulok a kapun, már ott az érzés, hogy ezt rohadt jó vezetni. Ezt egyszerűen semmi sem tudta még rajta kívül. Jó, mondjuk Porschét nem vezettem még.. XD
Piritu - 1.000.0002025-04-09 22:37:12 // 38929
Még azt is meg kell néznem hogy most melyik van rajta...
quash2025-04-09 19:24:35 // 38928
A tiéd 22-es, az enyém 19-es, Gen2 vs Gen3 headunit, valószínűleg ez lehet az ok.
Bár az érdekes, hogy Gen2-ben teljes EU benne van a map-ban! Nincsen külön kelet és nyugat Európa.
Bár az érdekes, hogy Gen2-ben teljes EU benne van a map-ban! Nincsen külön kelet és nyugat Európa.
Piritu - 1.000.0002025-04-09 16:36:28 // 38927
A letöltött zipben van egy instrukció abból másoltam ki.
Piritu - 1.000.0002025-04-09 16:35:12 // 38926
Ott latom.
Ha elinditod a letöltést 27 GB-os zip jön le. Abban van a kettö rész, az egyiket kell feltenni a stickre.
Ha elinditod a letöltést 27 GB-os zip jön le. Abban van a kettö rész, az egyiket kell feltenni a stickre.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.