Megvannak az első élmények kétszéles és, és 19-es és régigumis:D
Tényleg nagyon más az élmény de egyben magyon hasonló is. Ennyiből nem mernék pálcát törni a 19” feett.
Ami feltűnt az teljesen adja a dégigumis jegyeket, hamar megcsúszik és kevesebb az átmenet.
A 19” kerék nem vesz le viszont a komfortból:)
Érdekes hogy szűken vett kanyar gázadásra máshogy tolja a fenekét, hamabb finomabban indul. Az egyszélest nehezebb kihozni ilyen téren a sodrából.
Kanyarba belemenve az átterhelés sokkal pontosabb, de megvan azért a gumi feel, nem lesz fakerék:)
Annyival nem lett hangosabb mint hittem, sótlannak sem mondanám:D
De szerintem ezzel a gumi kombóval nem tapad jobban mint a 17” nem rossz de nem is jobb:)
De remek móka:)
És hogy mennyire megtanultam a nyomtávot körforgalomban 2x is megpusziltam a kőgolyókat csak épp érintőre azzal a plusz 3 centivel amivel kintebb áll a kerék:D
Na ekkor aztán már azt monta az elektronika, menjél haza kiscsávó:D és mindent letiltott.
A szenzorok hiányára egész sokáig nem jelzett, aztán nagy pikto és villog a kis gumi jel. Egy idő után abbahagyja a villogást. A kúton mérve melegen 2,5 bar volt mind a 4 kerékben.
Megnéztem a kereket is langyos volt, meg a tárcsát is az hólyagosra égette a kezem :D