Az R8 style felnit max pályára bohóckodósnak gondolnám. De kicsit luxus hogy javítani festeni, azt még nem is jó rá:P
A pogácsa igen azt mértem a középfurat 14mm.. egészséges pogácsa az 20mm-nél kezdődik, és akkor már ki lehet kelépezni a középfuratot.
Na de pont pályázni nem rávaló.
SD2024-02-14 16:39:13 // 34168
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-14 15:13:53 // 34167
Háát nem tom. Én gyárit vennék. Olyat, aminek a közepe láthatóan bentebb van, mint a pereme. Főleg hátul.
Liquid2024-02-14 13:15:20 // 34166
"Az Ampera felnit meg kiakasztod a falra, mint "fiatalkori tévedéseim" :P :DDD"
Ez hatalmas :D
Ez hatalmas :D
RomeoOne2024-02-14 13:13:25 // 34165
Az első felni jól néz ki, csak egy kis felújítás kell neki. Nyilván nem rizsrakéta fehérre kell fújni, hanem valami grafit metálra.
Meg fenntartásokkal kezelem az olyan eladókat, akik még a legalapvetőbb paramétereket sem tudják megadni a hirdetésben, pl. ET vagy a felni szélessége... Sajnos gyanús, hogy ET41, szóval pogácsázást igényelne, ami megint csak vitatott dolog...
Az Ampera felnit meg kiakasztod a falra, mint "fiatalkori tévedéseim" :P :DDD
Meg fenntartásokkal kezelem az olyan eladókat, akik még a legalapvetőbb paramétereket sem tudják megadni a hirdetésben, pl. ET vagy a felni szélessége... Sajnos gyanús, hogy ET41, szóval pogácsázást igényelne, ami megint csak vitatott dolog...
Az Ampera felnit meg kiakasztod a falra, mint "fiatalkori tévedéseim" :P :DDD
SD2024-02-13 21:53:34 // 34164
SD2024-02-13 21:48:18 // 34163
na csak mert hogy:
letüsszenteni ezt fehérre
ezt meg pályázni:D
De hogy vegyek rá egy rendes kereket őőő
találtam ezt is, ez már egész jó ár:) csak hogy magyarázom meg valentin napra:D
letüsszenteni ezt fehérre
ezt meg pályázni:D
De hogy vegyek rá egy rendes kereket őőő
találtam ezt is, ez már egész jó ár:) csak hogy magyarázom meg valentin napra:D
SD2024-02-13 21:46:23 // 34162
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-13 11:33:11 // 34160
Ez nagyon jól hangzik! :-)
Zselé2024-02-13 11:07:33 // 34159
Igen, fontos tisztázni, hogy az másik kávézó, másik menü :) Voltam egyszer a feleségemmel azt hiszem 3 éve a Groupamáson, két külön autóval mentünk.
Teljesen jó alaptréning, kezdőknek ideális - viszont mivel én már voltam előtte vagy 2 alkalommal gyantás rántópadon meg ilyeneken, inkább a pályás irányba mentem tovább.
Amit én gründolok, az Kakucs, Totti tartja, és 04.19-én pénteken lesz délelőtt! Részvételi díj: 65.000 Ft, eddig 8-an vagyunk, de van még hely. 15 autóig jó a kurzus, úgyhogy lehet jönni!
A program az lesz, amit tavaly ősszel is kitaláltunk - de akkor elmaradt, mert ütközött a Tempo-val, és kevés volt a létszám:
7:30-8:00 közt: érkezés, kávé, pogácsa
8:00-8:30: kötelező adminisztráció és egy rövid elméleti rész
8:30-9:30: vészfékezés és vészelkerülés gyakorlatok a pályán - hogy ne legyen baj élesben:)
9:30-10:30: körözés a pályán, ideális ívek gyakorlása, instruktori felvezetéssel. Mindig más megy az instruktor mögött, de addig is a többiek utánuk - tehát mindenki folyamatosan köröz, gyorsul, gyakorol
10:30-11:00 Gopro felvételek: elöl mész, mögötted a tréner kerget és rögzít
11:00-11:30 Gopro felvételek elemzése, tanácsok személyre szabva
12-ig szabadedzés a pályán
12:00-13:00 között mért körök
5-10 perces szünetek igény szerint napközbe, ebéd utána fakultatív
Aki szeretne jönni - mondom a csoportban lakó, de nem Giulia tulajoknak is! - írjon rám, és küldöm a részleteket!
Teljesen jó alaptréning, kezdőknek ideális - viszont mivel én már voltam előtte vagy 2 alkalommal gyantás rántópadon meg ilyeneken, inkább a pályás irányba mentem tovább.
Amit én gründolok, az Kakucs, Totti tartja, és 04.19-én pénteken lesz délelőtt! Részvételi díj: 65.000 Ft, eddig 8-an vagyunk, de van még hely. 15 autóig jó a kurzus, úgyhogy lehet jönni!
A program az lesz, amit tavaly ősszel is kitaláltunk - de akkor elmaradt, mert ütközött a Tempo-val, és kevés volt a létszám:
7:30-8:00 közt: érkezés, kávé, pogácsa
8:00-8:30: kötelező adminisztráció és egy rövid elméleti rész
8:30-9:30: vészfékezés és vészelkerülés gyakorlatok a pályán - hogy ne legyen baj élesben:)
9:30-10:30: körözés a pályán, ideális ívek gyakorlása, instruktori felvezetéssel. Mindig más megy az instruktor mögött, de addig is a többiek utánuk - tehát mindenki folyamatosan köröz, gyorsul, gyakorol
10:30-11:00 Gopro felvételek: elöl mész, mögötted a tréner kerget és rögzít
11:00-11:30 Gopro felvételek elemzése, tanácsok személyre szabva
12-ig szabadedzés a pályán
12:00-13:00 között mért körök
5-10 perces szünetek igény szerint napközbe, ebéd utána fakultatív
Aki szeretne jönni - mondom a csoportban lakó, de nem Giulia tulajoknak is! - írjon rám, és küldöm a részleteket!
Giuntini2024-02-13 10:49:34 // 34158
A MiTo-val, mert az azt csinálja amit én akarok. A 159 meg mindenben ő dönt.:)
Giuntini2024-02-13 10:47:21 // 34157
Én szeretnék menni.
Shadin2024-02-13 10:24:49 // 34156
ja oké :-) Gyerek jogsija friss és a másik kettő is volt veztech. tréningen ezért küldöm őt is és ha már kint vagyunk akkor én is megyek egyet a Giulia-val.
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-13 10:05:45 // 34155
Igen, jó volna a Giuliát is kipróbálni a gyantás gyakorló pályákon, de nem is tudom miért a pálya tréning vonz jobban. :-) Ilyen hétvégi hegyi kanyarokra simán mennék, de a baráti társaságomból már nem nagyon van kivel. A legnagyobb autórajongó jelenleg az ismerettségi körömben a gyermekem XD Ha ő sem növi ki az autó tologatást, akkor van még remény :-) Addig is néha kiviszem gokartozni.
RomeoOne2024-02-13 09:34:43 // 34154
Ja, nekem meg most esik le, hogy Gyuri a 2 tréning között vacillált. Azt hittem ,hogy egy nagyobb meghajtás meg a tréning között megy az agyalás. Félreértések elkerülése végett, én a Zselésre megyek :D
Shadin2024-02-13 09:27:20 // 34153
Most értem az elejére :-)
Shadin2024-02-13 09:23:15 // 34152
Jön valaki április 6.-án? Mi ketten is megyünk a gyerekkel a de. tréningre.
Shadin2024-02-13 09:22:22 // 34151
Melyik fl. előtt?
A 2019-es GPF-esem gondolom már utána van?
motorfék van az enyémen, ha visszadobok 4 fokozatot,
de amikor 1500girinél váltogat a váltó akkor kb nulla :-)
A 2019-es GPF-esem gondolom már utána van?
motorfék van az enyémen, ha visszadobok 4 fokozatot,
de amikor 1500girinél váltogat a váltó akkor kb nulla :-)
RomeoOne2024-02-13 09:22:20 // 34150
A kettő nem zárja ki egymást. Én megyek erre a tréningre is. Ha meg csak úgy szabadon meg akarod hajtani, akkor a délszlovákiai utakat ajánlom (neked csak ~150 km, mi Lacival több mint 300-at (ő majdnem 400-at) szoktunk menni érte). Egy nap, asszony, gyerek nélkül, csak a kanyargás.
Olyan kisimultan, boldogan térsz utána haza, hogy az asszony elkezd majd gyanakodni, hogy másik nőnél voltál :DDD
Olyan kisimultan, boldogan térsz utána haza, hogy az asszony elkezd majd gyanakodni, hogy másik nőnél voltál :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-13 08:59:47 // 34149
Na épp ezen agyalok, mert a vezetéstechnikai tréninget is kinéztem. De Giulia azt mondja jobban csipázná ha meghajtanám már rendesen, mert nyár óta ez itt csak közlekedés, nem autózás XD
SD2024-02-13 06:30:38 // 34148
Na csak hogy tisztázzuk: tehát amikor drift edzésen voltam egy épített bérelt BMW-vel:D
Az is tolta az orrát, aztán ki dobta a farát is ezek nem mérőszámok, nem jóságot vagy szarságot jelentenek.
Hogy jön ide az oktávia futóműve?:D Megint egy 10 évvel idősebb alfához asonlítgatunk egy tuning fábiát???
A fizikája nagyon egyszerű:
3 vektor van: gravitáció, lassulás/gyorsulás, oldalerő.
Amelyik keréken meghaladja a gumi tapadását ott megcsúszik.
Na hogy mennyit van a kerék a földön, vagy mennyi az autó tömege, hogy az úthibák milyen módon nyelődnek el itt kezdődik az amiről beszélünk.
Ha alátekered a kormányt és kövérgázt nyomsz egy hátsókerekesnek, egyenesen fog elindulni.
Ha beesel a kanyarba egyenesen fog továbbmenni...
Az autó jósága ott kezdődik hogy, mennyire olvasható az ami ta futómű csinál, mennyire tág határok közt kezelhető, nem az hogy 80-al 120-al vagy mennyivel mész be egy kanyarba.. az pont szerencse kérdése, mert ha kanyar második fele le van fagyva vagy egy homok szállító szar odaszórt neked egy kis homokot.. lehet repülni.
De hogy egy autó kormánymozdulatokra idegesen reagál, kitör, vagy semlegesen hagy időt, esetleg pont úgy van hangolva hogy már legyen benne egy kis bugi, de még ne azt érezd hogy minden kanyar életveszély?
Nekem volt 155-öm régi elhasználódott épp nem kopogó, de már megkeményedett szilentekkel.. biztos hogy körberöhögi a 159 futóműve, de azt is ismerjük el hogy egy nagyon jó súlyeloszlású és modern 500+ lóerőre tervezett Giulia futómű nem fog versenyezni egy koktávia vagy 159 futóművel, mert egyszerűen nem is ugyan arra lettek tervezve.
És biztos vagyok bennem mert emlékszem is a 155-öt ugyan úgy lehetett szeretni abban az állapotában is mint most a zsír Giuliát, és ugyan így lehehet egy jó 159-et is, vagy akár egy koktáviát, ha megtanulja az ember hogyan viselkedik.
A videó pedig arról szólt hogy a cica-skoda amit az emberek 90% szent grálként kezel ezért mindenkinek ajnároznia kell, ők most jól beintettek nekik:D Mert 300k feliratkozónál végre kimondhatták hogy a fapados alfa is odaveri a csúcs kotkodát ha arról van szó:)
Csak ez nem népszerű, de most egyszer 300k feliratkozónál kimondhatták.
Erre elkezdesz azon besértődni hogy leszaroztuk a 159-et, pedig szerintem pontosan tudja mindneki hogy az aktuális és saját alfa mindig a szent tehén.. de ki mondta hogy nem? És ki mondja hogy ne legyen így? Egy valag pénzt fizettél érte, persze hogy jó, de mindenkié, a 300ezres alfa is meg a 30milliós is jó, mert benne van az a 100 év:)
Az is tolta az orrát, aztán ki dobta a farát is ezek nem mérőszámok, nem jóságot vagy szarságot jelentenek.
Hogy jön ide az oktávia futóműve?:D Megint egy 10 évvel idősebb alfához asonlítgatunk egy tuning fábiát???
A fizikája nagyon egyszerű:
3 vektor van: gravitáció, lassulás/gyorsulás, oldalerő.
Amelyik keréken meghaladja a gumi tapadását ott megcsúszik.
Na hogy mennyit van a kerék a földön, vagy mennyi az autó tömege, hogy az úthibák milyen módon nyelődnek el itt kezdődik az amiről beszélünk.
Ha alátekered a kormányt és kövérgázt nyomsz egy hátsókerekesnek, egyenesen fog elindulni.
Ha beesel a kanyarba egyenesen fog továbbmenni...
Az autó jósága ott kezdődik hogy, mennyire olvasható az ami ta futómű csinál, mennyire tág határok közt kezelhető, nem az hogy 80-al 120-al vagy mennyivel mész be egy kanyarba.. az pont szerencse kérdése, mert ha kanyar második fele le van fagyva vagy egy homok szállító szar odaszórt neked egy kis homokot.. lehet repülni.
De hogy egy autó kormánymozdulatokra idegesen reagál, kitör, vagy semlegesen hagy időt, esetleg pont úgy van hangolva hogy már legyen benne egy kis bugi, de még ne azt érezd hogy minden kanyar életveszély?
Nekem volt 155-öm régi elhasználódott épp nem kopogó, de már megkeményedett szilentekkel.. biztos hogy körberöhögi a 159 futóműve, de azt is ismerjük el hogy egy nagyon jó súlyeloszlású és modern 500+ lóerőre tervezett Giulia futómű nem fog versenyezni egy koktávia vagy 159 futóművel, mert egyszerűen nem is ugyan arra lettek tervezve.
És biztos vagyok bennem mert emlékszem is a 155-öt ugyan úgy lehetett szeretni abban az állapotában is mint most a zsír Giuliát, és ugyan így lehehet egy jó 159-et is, vagy akár egy koktáviát, ha megtanulja az ember hogyan viselkedik.
A videó pedig arról szólt hogy a cica-skoda amit az emberek 90% szent grálként kezel ezért mindenkinek ajnároznia kell, ők most jól beintettek nekik:D Mert 300k feliratkozónál végre kimondhatták hogy a fapados alfa is odaveri a csúcs kotkodát ha arról van szó:)
Csak ez nem népszerű, de most egyszer 300k feliratkozónál kimondhatták.
Erre elkezdesz azon besértődni hogy leszaroztuk a 159-et, pedig szerintem pontosan tudja mindneki hogy az aktuális és saját alfa mindig a szent tehén.. de ki mondta hogy nem? És ki mondja hogy ne legyen így? Egy valag pénzt fizettél érte, persze hogy jó, de mindenkié, a 300ezres alfa is meg a 30milliós is jó, mert benne van az a 100 év:)
Zselé2024-02-12 23:36:14 // 34147
Tessék eljönni pályatréningre, és közelebb lehet merészkedni a szögesdróthoz… :)))
Liquid2024-02-12 22:32:15 // 34146
a facelift előtti a Giulia/Stelvio is tud motorfékezni
Liquid2024-02-12 22:31:00 // 34145
Az enyémnek is csak egyszer indult meg a segge gázelvételre, amikor a Robi ment vele a körforgóban. Gázra sokkal inkább el tudott menni a hátulja, de a széles kerekek meg az állandó összkerék miatt száraz úton ahhoz alapvetően kevés volt a power :) A Stelvio (meg gondolom a Giulia Q4 detto) máshogy adja ezt elő, mert alapvetően hátsókerekes.
RomeoOne2024-02-12 22:24:46 // 34144
Nekem cseréltek stabpálcát elöl kattogás miatt, de az nem gázelvételre kattogott. Bizonyos terhelésváltásokra vagy bukkanókon jött elő. Elvittem a szervizbe, a szerelő keresett a telephelyen egy olyan bukkanót, amin áthajtva pont kattant. odahívott 3 másik szerelőt, körbeállták a kocsit, és oda vissza gurulgatott rajta, amíg a "detektor" szerelők füleltek :DDD Végül megállapították, hogy talán bal elölről jön. Egy hét múlva kicserélték és tényleg elmúlt :D
Giuntini2024-02-12 22:22:22 // 34143
Az teljesen létező, olyan, hogy határozottan lassul, sőt folyamatosan vált vissza 35 km/h-s sebességig.
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-12 22:21:28 // 34142
Igen, annak volt motorfékje, még lassult gázelvételre.
RomeoOne2024-02-12 22:16:48 // 34141
Automata, elsőkerekes 2.4 berlinád szerintem csak Neked volt (ezt már a múltkor is írtam). Talán még Giuntini-é volt hozzá a legközelebb, legalábbis hajtásláncot tekintve, de az se nem Ti, se nem berlina, ugyebár. Annak milyen motorfékje volt? Ott még az létező dolog volt?
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-12 22:06:31 // 34140
Nyálkás úton kitekert kormánnyal az enyém nyilván elindult kifelé az íven. Nem kicsit, nagyon. Esős aszfalton is jellemző volt rá. Nyilván az első kerék hajtás ilyen. A Giulietta is csinálja. Ami nagyon különbözik, az pont a lift off oversteer. Nekem a (saját én egyedi) 159-em nem akart a jó égnek se megindulni ha elvettem a gázt. Ha egyszer picit is több gázt adtam a kelleténél, ment az orra. Ezek az én autómra vonatkozó tények (ÉAVT). Ennek adok egy rövidítést, hogy ne kelljen leírni sokszor :-) A vizes körpályán dettó ez történt, az orra kezdett mocorogni, elvettem a gázt. Ott egész jól visszajött. ÉAVT. Értem én, hogy ehhez tapadást kell veszteni, de arra különös hajlama volt vizes úton. ÉAVT. Soha nem éreztem a határait, csak tapogatni és lassacskán megtanulni tudtam, de biztos én vagyok béna hozzá.
Kanyarból kigyorsítani nekem kellemetlen volt, pláne ha nedves volt az út. ÉAVT.
A fenti leírás csakis a saját szubjektíve megélt tapasztalatomat tükrözi, általános véleményt nem fogalmaz meg, és kizárólag ÉAVT alapján került megfogalmazásra a maximális korrektség és kirekesztésmentesség igényével. :-)
Kanyarból kigyorsítani nekem kellemetlen volt, pláne ha nedves volt az út. ÉAVT.
A fenti leírás csakis a saját szubjektíve megélt tapasztalatomat tükrözi, általános véleményt nem fogalmaz meg, és kizárólag ÉAVT alapján került megfogalmazásra a maximális korrektség és kirekesztésmentesség igényével. :-)
RomeoOne2024-02-12 22:04:21 // 34139
Az a baj, Robi, hogy valami irracionális (legalábbis számomra érthetetlen) oknál fogva, Te személyes támadásnak veszed, ha valaki azt mondja, hogy a 159 megtolja az orrát. Lehet, hogy Gyuri nem rakta össze, de én már akkor láttam, mikor leírta azt a mondatot, hogy neked ez vörös posztó lesz :D
Mint ha az lenne egy autó jóságának végső mérőfoka, hogy indul-e a segge vagy nem :) Ahogy már Te is, én is írtuk, soktényezős dolog ez. A 159 meg egy nagy kanyarsebességű, stabil autó. Lehet vele játszani is, ha elég bátor az ember és el lehet dobatni a seggét. Mert jó egyensúlya van és ha úgy mozgatod, akkor indul.
De egy elsőkerekes autónál sztem nem lenne nagy erény, ha könnyen indulna a segge. Az pont nem lenne egy stabil és jól kezelhető autó. De a 159 az.
Én ezért nehezen is hiszem, hogy egy meghatározott íven haladva körbe (mondjuk körforgalom), enyhe gyorsításnál a segge indul meg különösebb hintáztatás meg gázelvétel nélkül. Igazából aggasztóbb is lenne, hisz miért tapad olyan gyengén hátul, ha a gyorsulás miatt amúgy is az egyensúlyihoz képest hátrébb terhel, ráadásul az első kerekeken még a gyorsítás is "eszi" az oldalirányú tapadást.
De szívesen beülök melléd kipróbálni. Leszek Gyuri avatárja :DDD Aztán itt az M6 felhajtónál körözhetünk a körforgalomban.
Mint ha az lenne egy autó jóságának végső mérőfoka, hogy indul-e a segge vagy nem :) Ahogy már Te is, én is írtuk, soktényezős dolog ez. A 159 meg egy nagy kanyarsebességű, stabil autó. Lehet vele játszani is, ha elég bátor az ember és el lehet dobatni a seggét. Mert jó egyensúlya van és ha úgy mozgatod, akkor indul.
De egy elsőkerekes autónál sztem nem lenne nagy erény, ha könnyen indulna a segge. Az pont nem lenne egy stabil és jól kezelhető autó. De a 159 az.
Én ezért nehezen is hiszem, hogy egy meghatározott íven haladva körbe (mondjuk körforgalom), enyhe gyorsításnál a segge indul meg különösebb hintáztatás meg gázelvétel nélkül. Igazából aggasztóbb is lenne, hisz miért tapad olyan gyengén hátul, ha a gyorsulás miatt amúgy is az egyensúlyihoz képest hátrébb terhel, ráadásul az első kerekeken még a gyorsítás is "eszi" az oldalirányú tapadást.
De szívesen beülök melléd kipróbálni. Leszek Gyuri avatárja :DDD Aztán itt az M6 felhajtónál körözhetünk a körforgalomban.
RomeoOne2024-02-12 21:30:20 // 34138
60-al ez a kanyar elég vakmerő :D Azért ne törd össze a gépet :D
Persze, hogy jobban dobja a seggét a Punto. A Bravo is. Mert nem olyan jó autók. Nem tudok pontos számokat,cáfolj meg, ha nem, de pénzt mernék rátenni, hogy arányaiban orrnehezebbek, mint bármelyik 159. Ez a kanyar meg lefelé megy, tehát még inkább első tengelyek terheltek, a hátsók meg könnyülnek.
Ezeknek a Fiatoknak nem is kell ilyen szélsőséges körülmény, hogy megdobják a seggüket. Én Tolnai útról jobbra az Újtemplomra kanyarodva is megúsztattam a seggét azzal, hogy ív közepén tettem vissza 2-be és az megfékezte az első tengelyt. Pedig ott nem is ez a fehér aszfalt van, meg az felfelé kezd el ívelni.
Persze, hogy jobban dobja a seggét a Punto. A Bravo is. Mert nem olyan jó autók. Nem tudok pontos számokat,cáfolj meg, ha nem, de pénzt mernék rátenni, hogy arányaiban orrnehezebbek, mint bármelyik 159. Ez a kanyar meg lefelé megy, tehát még inkább első tengelyek terheltek, a hátsók meg könnyülnek.
Ezeknek a Fiatoknak nem is kell ilyen szélsőséges körülmény, hogy megdobják a seggüket. Én Tolnai útról jobbra az Újtemplomra kanyarodva is megúsztattam a seggét azzal, hogy ív közepén tettem vissza 2-be és az megfékezte az első tengelyt. Pedig ott nem is ez a fehér aszfalt van, meg az felfelé kezd el ívelni.
Liquid2024-02-12 21:28:28 // 34137
Igazán nem akarok ebbe beleugatni, de szerintem is inkább az első-hátsó hajtás különbözősége adja ezt és nem a futómű, persze ez utóbbi is benne van, de az előbbinek nagyobb a hatása. Mondom mindezt azért mert nálam csak egy-két alkalommal volt orrtolás, az is jellemzően olyankor mikor valamiért az eleje elkönnyült, pl. hegynek fel hajtűkanyar nagy gáz, de persze lelet hogy az ESP vagy az egész miskulancia hangolása miatt van ahogy Feri is írta, inkább legyen orrtolós mint seggtolós. Sokkal inkább volt jellemző 4 kerékkel sodródás, meg néha seggtolás, de azért erősen tenni kellett :) Pl. nyálkás úton kitekert kormánnyal padló. Mindez a Q4 volt, a TBI tolta az orrát és villogott az ASR, mint mindegyik elölkaparó (nyilván sokkal messzebb volt ez a határ mint pl. az I10-nél).
Liquid2024-02-12 21:19:32 // 34136
Igen a határok messze vannak, és mivel annyira elképesztően jó az egész együtt (futómű és hajtás) hogy mindig is féltem/félek attól hogy ha egyszer sok lesz akkor nagyon sok lesz :) A segg odébbrakás sajnos kimaradt, de még lehet :) Nekem csak a komlett autó odébbrakás volt meg keresztirányú huplikon, de ez szerintem inkább a TI keménysége miatt volt. A Stelvio csak átmegy rajta :)
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-12 21:18:44 // 34135
Azt írtam, hogy a körforgalomban pont azt csinálná. Ez nálam nem a szar szinonimája, és nem szidtam vele az autót. Te képzeltél mögé negatív szándékot. Annyit még korrigálok, hogy full elkerülő fogalmazás módban írjam le: az én 159-em biztos ugyanúgy viselkedett volna
Mert hogy próbáltam. De egyébként bármilyen elsőkerekes, de hangsúlyozom, ez csak vélemény. Úgy jó? Érted?
Mert hogy próbáltam. De egyébként bármilyen elsőkerekes, de hangsúlyozom, ez csak vélemény. Úgy jó? Érted?
Piritu - 1.000.0002024-02-12 21:15:36 // 34134
Nekem még nagyon új a dolog. Főleg hogy a határok nagyon messze vannak. A négykerekes sodródás is tegnap sikerült először.
Néha azért hiányzik ahogy Super odébb rakta a seggét :-)
Néha azért hiányzik ahogy Super odébb rakta a seggét :-)
droberto2024-02-12 21:11:15 // 34133
Liquid2024-02-12 21:05:06 // 34132
ezt papolom 10 éve :D
Tökön, paszulyon át arra amerre kormányzok, mindegy hogy száraz, esik, havas, jeges... :)
Ezt tudta a 159 Q4 és tudja a Stelvio Q4 is, mindkettő kicsit máshogy csinálja, de a végeredmény ugyanaz.
Tökön, paszulyon át arra amerre kormányzok, mindegy hogy száraz, esik, havas, jeges... :)
Ezt tudta a 159 Q4 és tudja a Stelvio Q4 is, mindkettő kicsit máshogy csinálja, de a végeredmény ugyanaz.
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-12 20:58:33 // 34131
És még volt részemről a 34090. Ott hol bántó bármi? Te bazgatsz engem ok nélkül.
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-12 20:54:47 // 34130
Aztán 34081. Mi fáj abban? Sem vélemény, sem semmi nincs ami téged cáfol. Már kúrvára korrekt módon próbálok fogalmazni, hogy meg ne bántódj. De te akkor is. Komolyan, szerintem direkt szivatsz, nekem erre más magyarázatom nincs.
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-12 20:52:09 // 34129
Sikerült a hsz lényege fölött elsiklanod és egy gyakorlati tapasztalatomon, amit elfogadni sosem fogsz, megsértődnöd. Nem értem. Fölöslegesen belém álltál újra.
droberto2024-02-12 20:40:51 // 34127
Rendben Gyuri!
Értelek.
Elkezdem válaszolni ezekre, de nem.
Értelmetlen.
:(
Értelek.
Elkezdem válaszolni ezekre, de nem.
Értelmetlen.
:(
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-12 20:17:32 // 34126
Segítek, 34071. Ez volt a véleményem (?) ami után megkaptama nyakamba a szokásosat...
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-12 20:15:50 // 34125
Akkor olvasd kérlek újra és értelmezd, harmadjára kérem, nem vagy hajlandó erre. Nem igaz amit írsz, pláne nem adok semmit a szádba, ki sem rekesztelek. Ez egy totál értelmetlen hozzászólás tele rágalommal, indulattal és valótlanságokkal. Vetítsd rám még a társadalmi bánatodat is Teljesen valóságtól elrugaszkodott amiket írsz. Csak olvass és értelmezz már kerlek szépen.. légyszi...
droberto2024-02-12 19:49:52 // 34124
Mit nem olvasok Gyuri?
Zgi bedobta a videót
30 hozzászólással később kifejted a véleményed a 159-ről, amire reflektáltam. Beidéztem a vitatott mondatod.
Te leírhatod a véleményemet, nekem nincs jogom cáfolni.
Én próbálom konstruktívan lezárni az állítást egyszer és mindenkorra azzal, hogy hívlak, hogy menjünk el egy jót Alfázni. Amikor meg elfognak az érveid, akkor meg elkezdesz olyanokat adni a számba amit soha nem mondtam vagy gondoltam.
Szerinted te én a semmiben vagyok, élek (jövök elő), jó elfogadom.
Sőt a téma se idevaló. Célzol nekem, hogy én ne írjak ide, még világossal se.
Gyuri, az a nagy helyzet van, hogy az egész társadalmunk, országunk azért tart itt, mert ilyen a vezetésünk és ilyen a társadalmunk. Megy itt is az utálkodás, kirekesztés. Egy csomóan már törölték magukat....
Én szerintem téged soha nem bántottalak meg egyszer sem, mindig tisztelettel vettem, hogy sok dologban másként gondolkodsz. Nézd csak vissza a neked írt hozzászólásaimat. Tiszteltelek azért is, amikor a múltkori vitánk után felhívtál.
Most megkérdezem, hogy mit te mit szeretnél? Elég ha nem írok többet, vagy kompletten töröljem ki magamat innen?
Zgi bedobta a videót
30 hozzászólással később kifejted a véleményed a 159-ről, amire reflektáltam. Beidéztem a vitatott mondatod.
Te leírhatod a véleményemet, nekem nincs jogom cáfolni.
Én próbálom konstruktívan lezárni az állítást egyszer és mindenkorra azzal, hogy hívlak, hogy menjünk el egy jót Alfázni. Amikor meg elfognak az érveid, akkor meg elkezdesz olyanokat adni a számba amit soha nem mondtam vagy gondoltam.
Szerinted te én a semmiben vagyok, élek (jövök elő), jó elfogadom.
Sőt a téma se idevaló. Célzol nekem, hogy én ne írjak ide, még világossal se.
Gyuri, az a nagy helyzet van, hogy az egész társadalmunk, országunk azért tart itt, mert ilyen a vezetésünk és ilyen a társadalmunk. Megy itt is az utálkodás, kirekesztés. Egy csomóan már törölték magukat....
Én szerintem téged soha nem bántottalak meg egyszer sem, mindig tisztelettel vettem, hogy sok dologban másként gondolkodsz. Nézd csak vissza a neked írt hozzászólásaimat. Tiszteltelek azért is, amikor a múltkori vitánk után felhívtál.
Most megkérdezem, hogy mit te mit szeretnél? Elég ha nem írok többet, vagy kompletten töröljem ki magamat innen?
Shadin2024-02-12 19:47:51 // 34123
Éppenhogy hozzáérek a pedálhoz, ha sikerül folyamatosan elvennem akkor nem csinálja, de pont az a probléma, hogy hajszálnyi gázt nyomok ilyenkor, azt nehéz folyamatosan elvenni.
Shadin2024-02-12 19:45:55 // 34122
Mindentől független, hideg-meleg motornál is egyaránt csinálja, ha "terhelt" akkor nem, úgy szoktam megoldani N-ben, hogy picit rágugok a gázpedálra, még éppen nem vált le és úgy veszem le róla a lábam. Mi a faxért programoznak benzines autót 1300-as fordulatú üzemre, amikor az mindennel szembemegy :-(
SD2024-02-12 19:08:33 // 34121
az első kerekesnél egy nagyon veszélyes dolog, és úgy el lehet esni :D
SD2024-02-12 19:07:48 // 34120
igen biztos be lehetne hintáztatni a Giuliát így.
A hivatalos az hogy ha a bármely tengelyen tapadás vesztés van akkor azzal áll vissza leghamarabb az ívre az adott kerék ha csökkentjük a ráható valemelyik erőt, erőket:
- vagy nyitunk a kanyaríven ha lehet
- hátsókerekesnél kuplung, és ellenkormány, ez Giuliánál sima gázelvét, mert nincs motorfék:D.. lehet pont ezért :D
Ha csúszó kerékre gázt adsz, vagy megfékezed azzal növeled a tapadásvesztést, és méginkább elhagyja az ívet, bár erre egész sportágak alakultak:D
Esetleg lehet még választani a padkán vagy szalagkorláton megtámaszkodást, de annak csúnya a hangja:P
Félősök ilyenkor rásatuznak és ha nagyon nagy szerencséjük van még pont annyit veszít a sebességből az autó mielőtt elhagyná az utat hogy újra tapadást talál.. de ez nagy sebességnél tuti bukó mert valószínüleg nem egyenlő módon tapadnak be a kerekek és azonnal meglendül a kaszni... és onnan mindegy mi történik ha 1+ tonna perdületet nyer akkor már kakukk..
Ezt pont próbálgatással lehet kitapasztalni tanpályán a legjobban mert élesben annyira nagy a kockázat. De ha megfelelő számú gyakorlás után szinte feltétlen reflex is kialakul ebből. Szint úgy féktáv és kanyartempó felmérésére.
Normálisan sokkal kevesebbet vállalunk el mint amennyit bírna a gép, de pont azért mert közúton bármi váratlan is jöhet szembe, és nem 100-adszor megyünk ugyan ott, vagy ha de akkor is addigra más idő, kosz és egyéb paraméterekkel.
Minek írom ezt, helyette inkább csinálnám:D
Ha így nézzük akkor kalap és suzuki inkább.. de ha meg azt nézzük hogy a Giulia pont egy olyan autó ami annyi szálon mondja el mi történik, hogy emiatt a kicsit forszírozott vezetés kvázi játéknak is tekinthető, na ez a nem semmi:)
Úgy fékezni ABS nélkül hogy még pont ne induljon be a vészvillogó, vagy úgy kanyarodni íven hogy már érzed hogy ráfordítja a farát is:D Vagy épp kanyarban indulva kicsit megdobni erőből... Na ezt a Passat nem tudta:D:D:D
Amúgy a honda még néha de.. de az is csak egy féle képpen, a hátsókerekes az pont ebben ássz hogy te döntöd el mennyire legyen alul vagy túlkormányzott, és még ennek ellenére vigyáz is rád.
Pont ez a lényeg hogy gázzal döntöd el mennyi legyen az ív, oldalra menjen vagy előre:)
És nem radírozva hanem csak épp megmorzsolva:))) Na ez:)
A hivatalos az hogy ha a bármely tengelyen tapadás vesztés van akkor azzal áll vissza leghamarabb az ívre az adott kerék ha csökkentjük a ráható valemelyik erőt, erőket:
- vagy nyitunk a kanyaríven ha lehet
- hátsókerekesnél kuplung, és ellenkormány, ez Giuliánál sima gázelvét, mert nincs motorfék:D.. lehet pont ezért :D
Ha csúszó kerékre gázt adsz, vagy megfékezed azzal növeled a tapadásvesztést, és méginkább elhagyja az ívet, bár erre egész sportágak alakultak:D
Esetleg lehet még választani a padkán vagy szalagkorláton megtámaszkodást, de annak csúnya a hangja:P
Félősök ilyenkor rásatuznak és ha nagyon nagy szerencséjük van még pont annyit veszít a sebességből az autó mielőtt elhagyná az utat hogy újra tapadást talál.. de ez nagy sebességnél tuti bukó mert valószínüleg nem egyenlő módon tapadnak be a kerekek és azonnal meglendül a kaszni... és onnan mindegy mi történik ha 1+ tonna perdületet nyer akkor már kakukk..
Ezt pont próbálgatással lehet kitapasztalni tanpályán a legjobban mert élesben annyira nagy a kockázat. De ha megfelelő számú gyakorlás után szinte feltétlen reflex is kialakul ebből. Szint úgy féktáv és kanyartempó felmérésére.
Normálisan sokkal kevesebbet vállalunk el mint amennyit bírna a gép, de pont azért mert közúton bármi váratlan is jöhet szembe, és nem 100-adszor megyünk ugyan ott, vagy ha de akkor is addigra más idő, kosz és egyéb paraméterekkel.
Minek írom ezt, helyette inkább csinálnám:D
Ha így nézzük akkor kalap és suzuki inkább.. de ha meg azt nézzük hogy a Giulia pont egy olyan autó ami annyi szálon mondja el mi történik, hogy emiatt a kicsit forszírozott vezetés kvázi játéknak is tekinthető, na ez a nem semmi:)
Úgy fékezni ABS nélkül hogy még pont ne induljon be a vészvillogó, vagy úgy kanyarodni íven hogy már érzed hogy ráfordítja a farát is:D Vagy épp kanyarban indulva kicsit megdobni erőből... Na ezt a Passat nem tudta:D:D:D
Amúgy a honda még néha de.. de az is csak egy féle képpen, a hátsókerekes az pont ebben ássz hogy te döntöd el mennyire legyen alul vagy túlkormányzott, és még ennek ellenére vigyáz is rád.
Pont ez a lényeg hogy gázzal döntöd el mennyi legyen az ív, oldalra menjen vagy előre:)
És nem radírozva hanem csak épp megmorzsolva:))) Na ez:)
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-12 18:44:57 // 34119
Lift off oversteer egyébként amikor kanyarban leugrassz a gázról. Visszaterhel előre, és úszik a fara. Ha ez megtörténik, nyomni kell megint a gázt, hogy vissza terheljen hátra picit, és elöl vesszen tapadást. Egy rakat videó van erről, sikeresebbek és kevésbé sikeresek.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.