Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Imyx2012-10-10 12:29:05 // 40737
	Próbáld többször, a váltóhoz nekem is nehezen kapcsolódk. De hogy miért..
	
szeda2012-10-10 11:44:22 // 40736
	Nekem kapcsolós csatlakozóm van.Az elméletileg mindenre jó.
	
Fairlane2012-10-10 11:19:27 // 40735
	Mostanában hogy megjött a hűs idő, reggelente már fűteni szok az autó.
GT, kétzónás digitklíma, 22 fokra betekerve, légbefúvás felfele, a szélvédő fele.
Egyszercsak azt veszem észre, hogy perzselődik a szemöldököm, fentről vagy 40 fokos levegő ereszkedik alá...
Ezek mind ilyenek, vagyis ez így normális?
Azt értem, hogy a beállított hőmérsékletet igyekszik elérni, tartani, és ehhez először melegebbet kell befújnia, nade akkoris...
	
GT, kétzónás digitklíma, 22 fokra betekerve, légbefúvás felfele, a szélvédő fele.
Egyszercsak azt veszem észre, hogy perzselődik a szemöldököm, fentről vagy 40 fokos levegő ereszkedik alá...
Ezek mind ilyenek, vagyis ez így normális?
Azt értem, hogy a beállított hőmérsékletet igyekszik elérni, tartani, és ehhez először melegebbet kell befújnia, nade akkoris...
.......................2012-10-10 10:37:56 // 40734
	
	
szeda2012-10-10 10:33:49 // 40733
	Sziasztok,
Tegnap sikerült végre a hibakód olvasás de csak az ABS kódot sikerült kibányászni.Amikor légzsákra vagy motorra próbáltam hibakódot olvasni akkor nem tudott kapcsolódni.Mi lehet a hiba?
Selespeedben meg nem is ég a csatlakozón tehát egyáltalán nem kapcsolódik.
	
Tegnap sikerült végre a hibakód olvasás de csak az ABS kódot sikerült kibányászni.Amikor légzsákra vagy motorra próbáltam hibakódot olvasni akkor nem tudott kapcsolódni.Mi lehet a hiba?
Selespeedben meg nem is ég a csatlakozón tehát egyáltalán nem kapcsolódik.
gecsa2012-10-10 09:10:22 // 40732
	csak csavarok,és patentek kérdése az egész....nem vészes mutatvány..
	
Forsberg2012-10-09 19:27:34 // 40731
	Köszönöm a segítséget!
Így már tudom, akkor holnap megcsinálom.
	
Így már tudom, akkor holnap megcsinálom.
Sotime2012-10-09 16:54:09 // 40729
	KiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretném
	
Forsberg2012-10-09 16:34:45 // 40728
	Kiszeretném cserélni a hangszórót az első ajtóban, mert nem szólnak.
Van valami különleges trükkje a kárpit leszedésének? (147)
Köszi!
	
Van valami különleges trükkje a kárpit leszedésének? (147)
Köszi!
gecsa2012-10-09 14:31:51 // 40727
	most akkor az alapján választottál, hogy melyik hasonlít legjobban a gyárira?
mondjuk az a tárcsa, ami csak 12e km-t bír ki,az szerintem vagy gyári hibás,vagy valami más játszott közre..
	
mondjuk az a tárcsa, ami csak 12e km-t bír ki,az szerintem vagy gyári hibás,vagy valami más játszott közre..
GTPeti2012-10-08 22:52:33 // 40726
	Ma megjött az ékszíjtárcsám...
Sokat filóztam, hogy melyiket vegyem. Szeretném elkerülni a 159 topicban olvasott problémákat, ezért Conti-t rendeltem. Ezt dícsérte (az azóta törölt) százötvenkilenc nickű cartárs is. Már a Ruville-nél és a vele megegyező INA-nál is láttam, hogy az eredeti JTD-hez valót már nem gyártják, új számmal van egy máshogy kinéző, azt írja helyette a katalógus. Szóval megrendeltem a Conti-t.
Így nézne ki elvileg:

Gyakorlatilag viszont inkább erre hasonlít a négy külső szegecs nélkül:

(A gumi külső szegélye nem ennyire elmosódott.)
Jobban megnézve hátulról 1:1-ben ugyanígy néz ki, mint ez a Febi (27822):

...és az újfajta INA/Ruville is több, mint hasonló. Ráadásul az L1360 felirat van az enyém gumirészén, ezen itt lent, pedig L1362 a fémrészen.

Az előző háromban gondolom nincs retesz. Vagy tévedek? Ez volt a kérdés igazából. B)
A TVD1013-as Gates-ről nem találok értékelhető képet. (Feltételezem, hogy ilyen típusú Gates volt a cartárs autójában, ami 12ekm-et bírt ki.)
Kíváncsi lennék, hogy vajon ki gyártja ezt a tárcsát. (Én a Conti-ra tippelnék.)
	
Sokat filóztam, hogy melyiket vegyem. Szeretném elkerülni a 159 topicban olvasott problémákat, ezért Conti-t rendeltem. Ezt dícsérte (az azóta törölt) százötvenkilenc nickű cartárs is. Már a Ruville-nél és a vele megegyező INA-nál is láttam, hogy az eredeti JTD-hez valót már nem gyártják, új számmal van egy máshogy kinéző, azt írja helyette a katalógus. Szóval megrendeltem a Conti-t.
Így nézne ki elvileg:

Gyakorlatilag viszont inkább erre hasonlít a négy külső szegecs nélkül:

(A gumi külső szegélye nem ennyire elmosódott.)
Jobban megnézve hátulról 1:1-ben ugyanígy néz ki, mint ez a Febi (27822):

...és az újfajta INA/Ruville is több, mint hasonló. Ráadásul az L1360 felirat van az enyém gumirészén, ezen itt lent, pedig L1362 a fémrészen.

Az előző háromban gondolom nincs retesz. Vagy tévedek? Ez volt a kérdés igazából. B)
A TVD1013-as Gates-ről nem találok értékelhető képet. (Feltételezem, hogy ilyen típusú Gates volt a cartárs autójában, ami 12ekm-et bírt ki.)
Kíváncsi lennék, hogy vajon ki gyártja ezt a tárcsát. (Én a Conti-ra tippelnék.)
gecsa2012-10-08 14:00:31 // 40725
	jó a kis bigicijó..:D lehet,hogy liter arányában nézve drágább,mint a gázolaj,de egy liter gázolajjal is 5ször körbemosom a motort?
a brigihez csak víz kell..a gázolajhoz tisztító is..azt is adjuk csak hozzá az árához...
	
a brigihez csak víz kell..a gázolajhoz tisztító is..azt is adjuk csak hozzá az árához...
Wickey2012-10-07 20:55:20 // 40724
	épp azt mondom, hogy nekem úgy dereng a 2ezres évek elején is 7-800 forint volt, akkor, amikor a gázolaj meg ilyen 160-180 forint. Most is 8-900 körül van, csak ráadásul ócskult a minősége, a gázolaj árát meg most inkább hagyjuk, mert köpködni támad kedvem akárhányszor eszembe jut.  :-P
	
pb_2012-10-07 14:32:34 // 40723
	Nem kell mindent Lhinni amit mondanak. + hát valaki még az ablakon is kinyúlt, hogy kézzel hajtsa a kereket a yátszmában maradásért.DD
	
G-Burt2012-10-07 14:15:46 // 40722
	Lényeg, h működőképes, de még nem az igazi:) Hallottam, hogy a napi használatos első kerekes családi autók lenyomják:D
	
Zolika1552012-10-07 12:55:54 // 40719
	Örülök neki hogy meg lett csinálva.
	
G-Burt2012-10-07 12:48:14 // 40718
	akkor megérte szurkolnom:D
	
atis_166jtd2012-10-07 12:37:35 // 40717
	szerintem a brigó már rég volt 400!! most több mint a duplája!! Ja és az sem mindegy melyiket veszed.
	
pb_2012-10-07 12:25:22 // 40715
	Nem, nem találkoztam vele.)))
	
G-Burt2012-10-07 12:23:17 // 40714
	Dráágaszág tette a dolgát, ok volt minden?
	
Zolika1552012-10-07 12:16:49 // 40713
	tükörbe néztél? :P
	
pb_2012-10-07 00:44:36 // 40712
	Találkoztam ma én is a 3 karakteres kollégával.))
	
Zolika1552012-10-06 23:18:25 // 40711
	te meg folytattad :D
	
Zolika1552012-10-06 22:34:58 // 40709
	tudod te azt! :) Ne offold szét a topicot oks? :PP
	
G-Burt2012-10-06 22:14:48 // 40708
	Zöld vagy lila?:D
	
Zolika1552012-10-06 22:07:05 // 40706
	kezdesz tiszta a hárombetűs emberkénkre hasonlítani :-))) Te vagy az Robin?
	
DieselManiaco(NagyVad)2012-10-06 20:58:21 // 40705
	én is ezt írtam:D dehát nem baj az ha rögtön felépül a turbonyomás:D
	
G-Burt2012-10-06 18:53:25 // 40704
	Vagy a hideg zsíroldó, ami kb 400 forint egy flakonnal:) csak az alu alkatrészekkel kell óvatosnak lenni, mert hajlamos kikezdeni
	
GTPeti2012-10-06 18:25:50 // 40703
	Ja... csak a coolert vmi kevésbé olajos szerrel is ki kell öblíteni visszarakás előtt. Erre próbáltam célozni.
	
DieselManiaco(NagyVad)2012-10-06 18:24:58 // 40702
	az már más kérdés hogy az eset után semlegesíteni kellett volna valamivel:D
	
DieselManiaco(NagyVad)2012-10-06 18:22:47 // 40701
	ne azzal törődj hogy olajat olajjal,hanem hogy teljesen jó homemade oldószer és nem robbanásveszélyes mint a benzin ami szintem kiváló homemade oldószer:D
	
Wickey2012-10-06 18:01:19 // 40700
	a benzin párolog mint állat, robbanásveszélyes ráadásul kevésbé agresszív mint a gázolaj ha jól dereng.
	
Wickey2012-10-06 18:00:09 // 40699
	gazdagoknak karbi és féktisztító spré, közepesen eleresztetteknek brigéciol ecsetelve flakonból, csóróknak meg gázolaj kannából. :-)
	
Wickey2012-10-06 17:58:27 // 40698
	tegyük hozzá, hogy most, hogy a gázolaj már 400 forint felett van bőven, még így is olcsóbb, mint a brigéciol. Akkor ez pláne mennyire volt igaz akkor, amikor a Brigi kábé ugyanennyibe került (merthogy olyan sokat nem változott az ára az elmúlt 6-7 évben az fix), a gázolaj meg volt 160... :-)
	
G-Burt2012-10-06 17:16:05 // 40697
	attól függ, h mire kell, mennyire redvás és mi a költségvetés
	
Buddha2012-10-06 16:12:03 // 40696
	A gázolaj az egyik legolcsóbb és legáltalánosabb tisztítószer volt a régi időkben, de a mai napig sokan használják, pl én is szoktam! 
Olajsarat nagyon nehéz vízzel letakarítani, de ha előtte gázolajjal meglocsolod, ecseteled, akkor mosóval meg némi általános mosószerrel csoda történik! :-) Persze van brigi meg egyéb szerek, de ha épp nincs kéznél akkor ez még mindig bejön!
	
Olajsarat nagyon nehéz vízzel letakarítani, de ha előtte gázolajjal meglocsolod, ecseteled, akkor mosóval meg némi általános mosószerrel csoda történik! :-) Persze van brigi meg egyéb szerek, de ha épp nincs kéznél akkor ez még mindig bejön!
Liquid2012-10-06 15:46:22 // 40695
	hogyne, petróleummal kiválóan lehet pl. tisztítani, esetleg benzinnel is
	
GTPeti2012-10-06 15:46:05 // 40694
	Köszi az észrevételt. Egyúttal leírhatnád, hogy te mit javasolsz, ha már.
	
G-Burt2012-10-06 15:39:27 // 40693
	Te se sűrűn pucolgattál alkatrészeket...
	
GTPeti2012-10-06 12:57:23 // 40692
	OK, de olajat, olajjal lemosni? :)  Inkább vmi zsíroldót használnék erre a célra.
	
Wickey2012-10-06 12:03:51 // 40691
	talán mert egy 2-300ezret futott tédéi már erősen teleköpi olajos szutyokkal? :-)
	
Rizzo2012-10-05 22:03:32 // 40690
	Hát ez jó .Én egyszer olajcsere közben láttam ,hogy kevés az ablakmosófolyadék a
tartályban.Rá is öntöttem vagy 1,5 litert .Persze nem a helyére,
hanem bele a motorba, rá a friss olaj tetejére.Hogy miért ?????
Persze aztán ismét olajat cseréltem.
	
tartályban.Rá is öntöttem vagy 1,5 litert .Persze nem a helyére,
hanem bele a motorba, rá a friss olaj tetejére.Hogy miért ?????
Persze aztán ismét olajat cseréltem.
GTPeti2012-10-05 22:00:27 // 40689
	Az intercoolert vajon minek mosogatják gázolajjal? Nooormális?? :))
	
Ferke2012-10-05 21:53:18 // 40688
	Semmi baja nem lesz tőle, nem kell pánikba esni, ha benne marad, még akkor se lett volna gond, de így, hogy leszívtad a nagyját, így tuti semmi para:)
	
Online tag
2
		Vendég2
477
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - 159
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 
