Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

[k i z z o]2018-09-28 06:30:28 // 54188
Szia, a DEFA jó, elég rendesen be tud melegíteni. profi cucc.

A fagydugó helyére beépíthető és csőbe rakható cuccaik is jók, egy barátom rakott be, szereti. Annyi, hogy vezeték / 230V kell neki.

Én mondjuk Webasto állófűtés párti vagyok, tudom nagyobb kiadás, de az komolyabb teljesítmény, mindig veled van, távolról indítható, van benzines és dízel is és találni kevés üzemciklusos kályhákat bontottan.
kontar2018-09-28 06:25:36 // 54187
Szia az akkumulátoron testet nem néztem, beszéltem nálam sokkal okasabb emberrel egyértelműen fesz szabályzót mondta!
Levee156SW2018-09-27 22:18:44 // 54186
Hello,orulok,h megoldodott.
Hol merheto most a 14,3?
Testkoteseket vegul neztetek?
kontar2018-09-27 20:22:27 // 54185
Igen félre érthetően írtam úgy kellet volna írni ennyi lett csere után ! Ami lényeges az idegesítő fénypulzálás is megszűnt minden fényforrásnál meg az elektromos berendezéseknél ami gondolom nem tett jól semminek!
Piritu2018-09-27 19:50:10 // 54184
Ja hogy most annyi. Nekem az jött át a hsz-edből, hogy annyi volt .
kontar2018-09-27 18:55:40 // 54183
Ment a világítás fűtés is! Elötte 12.6V-13.3V mértünk járó motornál terhelés nélkül! Az akksi is lehervadt hogy nem volt rendesen töltés lekötve 12.2V Mértem!
Piritu2018-09-27 14:24:07 // 54182
Az erdekes mert 14,4 Volt a nevleges feszültség.
Ollah2018-09-27 13:15:28 // 54181
Ez jó ötlet, köszi! ;P
Arra gondoltam még, hogy el kéne költözni a Kanári-szigetekre, és szarni ezekre a hülyeségekre. Esetleg Krétára. ;)
kontar2018-09-27 12:31:47 // 54180
Szia a fesz szabályzó volt a ludas 14.3V-al tölt bekapcsolt világításnál! És basztatta ezek szerint a gyújtást is volt egy kis rángatás váltásnál 3.ban megszűnt a motor is egyletesebben szebben jár!
berobbantam2018-09-27 06:16:56 // 54179
Szia.
1.4 bravan pl a veztengelynél kicsik a furatok.Nem megfelelő olaj esetén idővel eltömődnek.A hengerfejbe o gyűrűkkel csatlakozik.Ez is el szokott fáradni.Utána ott szökik el az olaj és nem jut a bütykökre.Lehet a ts-nél is egy alapos takarítás plusz tömítés csere orvosolná a problémát.
farki2018-09-26 23:38:38 // 54178
Szerintem, rezsó.
Persze elektromos, mert öreganyám sparheltjét hajnalban beízzítani elég macerás...🤪🤪🤪
Piritu2018-09-26 22:00:32 // 54177
Mi megy ezen tönkre, hogy cserélni kell?
Piritu2018-09-26 21:34:00 // 54176
Sokszor volt már régebben téma a TS olajzócsöve. Ez az?
Szoszo™2018-09-26 20:10:27 // 54175
Sziasztok!

Légyszíves segitsetek már nekem,hátha valaki találkozott hasonló problémával.Alfa 156 1.9jtd kombi 2003-s évjárat.ABS-VDC hibám van,hibakód kiolvasva:Szivattyú motor hiba!Kormányszög jeladó jó.Gondolok itt kontakt hibára vagy elöregedett biztósitékra,kábelra.Valakinek van esetleg ötlete merre keressem a hibát???Előre is köszönöm
Ollah2018-09-26 12:51:53 // 54174
Sziasztok!

Ismeri, esetleg használ valaki elektromos a motor előmelegítő szerkezetet? Pl. Defa, de van többféle.
Ha igen, miket tud/hallott/tapasztalt; érdemes gondolkozni ilyesmiben? "Garázs nincs, hideg van" jeligére. :)

Köszi:
Ollah
Balu19902018-09-26 07:13:03 // 54173
Sziasztok.

A tünet a következő... 1.6 Ts... Ma reggel kicsit nehezen indult a vas, biztos a hideg lehet gyenge az aksi. Pár száz méter után mikor végre tudtam gyorsítani az autó 3000-es fordulatnál mintha falnak ment volna, ez minden sebességi fokozatban megvan. Van hibajelzés is de a meló helyen nem tudom kiolvasni. Rápróbáltam egy újraindítással, ekkor már a kocsi alig indult be, teker de nem indul csak nagy nehezen.

Mi lehet a probléma?

Segítségeteket előre is köszönöm.
gstup2018-09-25 16:16:11 // 54172
Sziasztok,

Csepel környékén keresek megbízható és jó szerelőt.EWsetleg tudnátok ajánlani? Előre is nagyon köszönöm szépen!

További szép alfázást kívánok!
Gábor
roli1562018-09-19 20:37:15 // 54171
Köszi ! Felveszem velük a kapcsolatot .
Levee156SW2018-09-19 11:58:47 // 54170
Hello,nekem Kulcskiraly talan 23-ert csinalta ugy,hogy en vittem a nyerskulcsot. (Kb. 3 forintos Alis,de teljesen jo-a tavnyito is siman atment bele, es dombornyomott emblema jar hozza.
Meg vegul az eredeti chip is,igy a regi kulcs maradt potnak az uvegchippel.)
roli1562018-09-18 21:10:18 // 54169
Sziasztok !
Immós kulcs másolására lenne szükségem. A kedvenc másolós emberem 35.000Ft-ot irányzott elő távnyitó nélkül, azzal 50.000 körül.
Ezt kicsit azért sokallom.
Tudtok olcsóbban valahol ? Mennyiért ?
otci2018-09-18 10:46:58 // 54168
2011-es évjáratú Giulietta
otci2018-09-18 10:44:37 // 54167
Sziasztok,

Győr illetve környékén keresek megbízható szerelőt aki óra csoport javítással fogalkozik,
konkrétan a km óránál a háttér világítás a jelölt helyen kontakthibás, hol világít hol nem.
(maszek vagy magánszerelő is érdekel)
köszönöm

Gyapi Ɨ|ѯ2018-09-17 12:55:34 // 54166
üdv Cartársak!

159-es tetőlámpánál ez a csalakozó mihez lenne?
riasztó gomb? parkradar gomb? tetőablak? egyéb?

Levee156SW2018-09-16 15:11:13 // 54165
Hello, a ket elso vaznyulvany, a valto, az akksi es a hengerfej koteseit bontottam-csiszoltam-pasztaztam.
Nem lelazul,hanem eloxidalodik,amitol megno a kontaktellenallas-ill.homersekletfuggove is valik.
Nekem elvileg az ECU-nal is kellene legyen egy(a motor jarasa szempontjabol lenyeges),de ott egy max a helyenek sejthetot talaltam csak.:/
Olyan 0.6 V talalt ezzel vissza a sarukig, de lenyeg az egyenetlenseg eltunese.
kontar2018-09-14 14:09:44 // 54164
Szia néztük a testkábeleket lazulást nem tapasztaltunk, ma érdekes módon az akksin és a generátornál 13.1-13.3 Voltot mértünk , hol Pasztáztál? Amúgy Opel fórumon olvastuk 3 dióda híd van abból mehet el a fesz szabályozóból 1 és akkor van ez a villogás mer elvileg váltó fesz is kijön a generátor kapcsain!
Levee156SW2018-09-14 11:13:49 // 54163
Ja es jaro motornal 14V korul kellene merni a saruknal(hivatalosan 14.4,de egy ilyen modern auton mar nincs olyan,h semmi nem fogyaszt),a fesszabalyzo tipikus tonkremeneteli modja pedig a tultoltes,avagy gazra nem vagja el a bulit 14.4-nel.
Levee156SW2018-09-14 11:09:41 // 54162
Testkotesek jok?

Nekem 156JTS-en meg szemre is vibralt minden alapjaraton,de semmi koze nem volt a fesszabalyzohoz,hanem a szenzorok bizonytalan jelei(avagy mennyi a 0?) miatti kis jarasegyenetlenseg okozta.
Takaritas-rezpasztazas ota stabil,mint a magyar forint.
Gyapi Ɨ|ѯ2018-09-13 12:14:08 // 54161
köszönöm a segítséget!
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-13 10:14:17 // 54160
Nekem is az akksitól volt direktben kötve. Maga a riasztó is oda volt az akku mellé beszerelve.
Liquid2018-09-13 10:06:25 // 54159
Persze, semmi gond nem lesz vele.
Gyapi Ɨ|ѯ2018-09-12 23:04:54 // 54158
és az akku elosztójára nyugodtan ráköthetek biztosítékkal és kis műanyag csodát?
nem nagyobb ott az áram erősség, mint valamelyik relé/biztosíték után?
kontar2018-09-12 16:39:20 // 54157
Sziasztok segítség kellene 159 SW 2,2JTS motor szívósor bilincs visszaszereléshez milyen speckó fogó kell, vagy mi a neve? mert szernék venni, nem szeretnék awab bilincsezni!( Generátor feszültség szabályzó hiba miatt pulzál a világítás és 12.6-12.8 V közötti feszt mérek az akkumulátoron járó motornál! ezt szeretnénk elhárítani! Előre is köszi üdv
Piritu2018-09-12 16:09:47 // 54156
Az akkun van már egy elosztó.
Gyapi Ɨ|ѯ2018-09-12 14:01:35 // 54155
Üdv Cartársak,
159-be nyest riasztót tennék a motortérbe, honnan tudok állandó + -t lekötni hozzá?
Bjani2018-09-10 11:59:21 // 54154
Sziasztok!

Mosonmagyaróváron vagy környékén keresnék olyan szerelőt/szervizt aki ért az alfákhoz és megbizható.
Ha bárki tud ilyet akkor kontaktot megköszönném.

További szép napot!
Bálint [156SW]2018-09-09 14:51:51 // 54153
Meg van a hiba, nem volt rákötve az a vezeték, ráadásul jól el is volt dugva.
Bálint [156SW]2018-09-06 19:34:41 // 54152
Sajnos nem lett meg a hiba, jöhetnek a csatik. Az ABS pumpa nem romolhatott el kuplung csere közben? (üresen járatták, vagy nem tudom..)
Vissza vinni nem igen tudom, így is szidták, hogy Alfa, nem kell csodálkozni..
Bálint [156SW]2018-09-05 22:22:51 // 54151
A fekfolyadekot megnezem, azt nem neztem. Esetleg lehuzom az akkusarut, majd vissza, hatha. Utana johetnek a csatik.
Igen, igy kaptam vissza, elotte nem volt ilyen.
FES-t hasznalok kapcsolos VAG KKL csatival.
Köszönöm.
atis_166jtd2018-09-05 21:37:54 // 54150
Fékolaj szint rendben van? Gondolom valamit megmozgattak, vagy széthúztak esetleg nézd át nem e csak kontakt hiba van. De így kaptad vissza az autót? Esetleg nézd meg a feszültséget mit ír rá a gép. Mivel olvasod ki?
Bálint [156SW]2018-09-05 19:16:20 // 54149
Sziasztok
156 2.4 JTD 10V 2001, a héten volt kuplung és kettőstömegű cserén, és azóta folyton világít az ABS és kézifék visszajelző. Hibakódolvasás, 05-ös hibakód:

ABS/ESP solenoid valve relay.

Törlés, de egyből visszajön már gyújtásra.

Mi adhatta meg magát, találkozott már valaki ezzel? Google találatok nem segítettek, egész sokat kidobott, de mindenhol biztosítékot írnak, azok pedig jók. ABS jeladóm is van itthon, rákötöttem mindkét oldalra elől, nem segített (mondjuk ettől nem is reméltem sokat, mert nem azt írja rossznak).

Köszönöm előre is.
Levee156SW2018-09-02 22:26:16 // 54148
Nalam mondjuk ugy osszeert a valosaggal 8.2-nel,hogy az ua. rendszer es a gyujtas is egesz jo lesz lassan (2.0 JTS)-de ezek valoban eleg ritka pillanatok,raadasul van vmi. belso ciklus,aminek a nullazodasa utan egesz meredekeket is tud mondani.
roli1562018-08-31 21:51:51 // 54147
Köszi ! Megnyugodtam :D
VKG624 (4x156)2018-08-31 19:57:21 // 54146
Nyugi, nem csak a CW csinálja:) A 156 ilyen.
roli1562018-08-31 19:27:32 // 54145
Sziasztok !
156 Crosswagon 1.9 JTDm-nél miért csal a computer ? K következetesen 2 literrel kevesebbet számol mint a valós fogyasztás.
Ez utalhat valamilyen alkatrész konkrét hibájára, vagy csak ez van ?
Köszi !
NGéza2018-08-31 16:59:36 // 54144
Üdv mindenkinek!
Itt is megkérdezem,hátha valaki tud segíteni. Az alany egy 159-es 1.9 jtdm 150 LE.
Szokott jelezni a bal hátsó ablak becsípődésgátlóm. Van amikor egy időre abbahagyja,de aztán megint jelez. Próbálkoztam az ablak újratanításával is,de nem reagált.
Leszedtem az ajtókárpitot is, hogy ellenőrizzem a csatlakozóját is. Úgy tűnik nem azzal van a probléma. Talán még a vezeték törésére is lehet gondolni.
Azt látom,hogy a vezetékek bemennek a kédergumiba, de ki lehet egyáltalán szedni onnan vagy ha cserélni kell akkor csak kédergumival egyben van?
Hogyan működik és meg lehet egyáltalán állapítani, hogy az érzékelő rossz-e? (mármint azon kívül hogy jelez)
A neten semmilyen leírást nem találtam róla, de magát az alkatrészt sem.
Előre is köszönöm a segítséget.
Arslan2018-08-30 06:19:24 // 54143
Szia! Nehogy vegyél bodyt mindennel. Elmész egy kulcsoshoz a környékeden, ha nincs kódkártyád 5-10 ezer pézért kiolvassa a kódot és feltanítja a kulcsot. Utána jó lesz.
Levee156SW2018-08-29 22:53:07 // 54142
Pedig van ilyen-nekem pl. off autonal (Renault 5 1.1-1990) ugyanaz a Champion referencia, mint a 156 JTS-en. :P

Tovabb megyek: egyszer parkolo paraden random egymas melle alltunk 2 vagy 3 masik R5-el,es kiderult,hogy mindenkinek van mellette egy Alfája. :D
It's Magic!
kricsesz2018-08-29 21:25:24 // 54140
Próbáltam keresni volt-e már több-kevesebb sikerrel ezért megkérdezem.

Szóval van egy 2005ös FL 5ajtós 150lovas jtd alfám. A tünet az, hogy rádugtam egy maszek utánfutó csatlakozóját az alfára (ami más autóval hibátlanul működik). Az enyémmel sehogysem akart minden jó lenni. Vagy csak index volt vagy csak helyzetjelző, kb minden leállítás-indításnál változott. Azóta jobb oldara továbbra is hibátlan az indexem (mind3 izzó) balra viszont hol jó mind3 hol a hátsó nem működik. Ilyenkor a jobb hátsó lámpabúra felől sejtelmes búgás a villogással egy ütemben. A km órán az index mindig ugy jelez vissza mint mikor kivan égve egy izzó de mikor nem működik a bal hátsó olyankor is a maradék kettő normál ütemben villog nem gyorsabban mint mikor ki van égve egy izzó. Van mikor minden hibátlan a visszajelzőnél is, illetve az izzóknál is. Valakinek ötlet?

Másik kérdés, egyik napról a másikra nem nyitja-zárja a távirányító az autót. Belül a műszerfalgomb hibátlanul zár-nyit, csomagteret is. Elemet cseréltem nem javult meg. Ennek mi lehet az oka? Hol kezdjem a keresgélést?

Body computerem lenne haldokló félben? Mire figyeljek body computer vásárláskor? Klónozható vagy szettet kell vennem kulccsal, ECUval, gyújtáskapcsolóval?
Bálint [156SW]2018-08-29 15:08:14 // 54139
A légzsák csatlakozója más, ha jól tudom. 2 eres vezeték.

Azért is kérdeztem, mert 1-2 fotón olyan kicsinek tűnik az a kormány, mikor pedig beraktam a 156-ba, hajókormány feelingem volt.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak