Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
tom1642005-06-28 23:58:09 // 6437
	Tehát sorban:
  - fogyasztás jó
  - CO két hete mérve OK.
  - olaj nem fogy 
  - nem fényes a csö, koromnak nézem
  - lambda nincs
 Szóval ne izgassam magam miatta?
	
András bácsi2005-06-28 21:43:48 // 6436
	Ezt aztán már szerinetm lehetetlen használtan eladni normális áron.
	
Thomika2005-06-28 21:43:32 // 6435
	Halihó! :)
 Ma végre elhoztam az új vasat!! már itthon pihen a ház előtt! :))))
	
Jogerős2005-06-28 21:34:43 // 6434
	Szó se róla, voltak érdekes költségcsökkentési ötleteik a srácoknak. De ugye az csak vicc hogy lehet klíma nélküli új 156ot venni?
	
perdix1552005-06-28 21:28:08 // 6433
	Ezen én is ledöbbentem: kurblis Alfa?.))))
	
András bácsi2005-06-28 21:25:15 // 6432
	Múltkor egyik új kollégánál pedig döbbenten tapasztaltam, hogy létezik tekerős ablakos 146. Azt vajon milyen piacra szánták?
	
Bg.2005-06-28 21:23:32 // 6431
	A mi 146 99'-esünkben (utolsó széria) 1db van. Viszont klíma nélküli 156 ma is létezik...
	
Jogerős2005-06-28 20:36:50 // 6430
	ööö, picit bővebben valaki?.-)
	
bb182005-06-28 20:32:21 // 6429
	a végállásokban meg kell tartani megfeszitve mindkét irányban hagy nyomja az anyagot.
	
bb182005-06-28 20:31:25 // 6428
	modositja a vezérlést. :-)))
	
Jogerős2005-06-28 20:29:10 // 6427
	Ma a hülye kérdéseim napja van. Mi az hogy vezérlésmódosító? Hol tudok ilyesmiről olvasni? Már több helyen olvastam, hogy ez elromlott, de fogalmam sincs mi ez és mit csinál.
	
András bácsi2005-06-28 20:16:13 // 6426
	Kösz, a technológia világos volt, de kb. 20 perc alatt még nem tökéletesen légtelenedett le. Mára meguntam, majd holnap kiderül.
	
bb182005-06-28 20:10:07 // 6425
	a kormányszervot elöbb felöntöd, majd járo motornál folyamatosan töltöd, és lassan forgatod a kormányt végállásokid ugy hogy a végállásokban rátartasz 8-10 mp-et mindkét irányban.. egy kicsit behabosodik néha de  kb 1 ora alatt ( vagy akár sokkal hamarabb ez olajfüggö is ) leül, akkor utána öntesz és kész.
	
András bácsi2005-06-28 20:06:28 // 6424
	Mesterek, szerintetek a szervo mennyi idő alatt légtelenítődik?
	
Gondolom azoktól akiktől én venni szoktam ..... múlt időben.
	
giovanni2005-06-28 16:35:31 // 6422
	Akkor megvezettek :((
mert a kábel ott van és csak rá kell dugni egy lufit..
	
Sasi2005-06-28 16:28:27 // 6421
	Sziasztok!
Csak nem birtam ki hogy a nyaralasom alatt ne nezzek be ide. :-) Nekem olyan boxer 146-osom volt  anno (1995 majusi evjarat), amiben csak egy lufi volt, bar az anyosules elott ki volt alakitva a helye. Probaltam is erdekodni, hogy mennyiert tesznek be egy legzsakot oda is, de kiderult, hogy bonyolultabb az ugy, mert vezetekek nem vezettek oda, tehat meg be is kellett volna huzalozni... :-(
Sasi
	
Egy tizessel még mindig drágábbak. :)
	
a2005-06-28 15:03:57 // 6418
	Azért előtte telefonálj oda, hogy van-e egyáltalán :)
	
a2005-06-28 15:02:51 // 6416
	Ez nem hiszem, hogy piac, inkább évjárat függő. A facelift után valószínűleg minimum 2 lufi volt, és az utolsó években 4 lufival volt szerelve.
De a kérdés az volt tudtommal, hogy volt-e olyan 146, amiben 1 lufi volt csak. Szerintem az első évben még lufi nélküli is volt. Lehet, hogy a másodikban is volt még ilyen...
1997-ben a 156-ok legalapabb alapkivitelében is 1 lufi volt, és nem volt benne klíma.
	
Az jó ár. Sőt elég jó. Még útba is esik. :))
	
Slowfeet2005-06-28 14:56:05 // 6414
	Figyu, láttam olyan magyar használtautó tesztet, amelyik szerint a 146-ban széria a 4 légzsák....biztos voltak olyan piacok.
	
5L-es Selenia Alfa 20k 10100 Ft???? :) az jó
	
a2005-06-28 14:52:53 // 6411
	Tuti votl 1 lufis, de szerintem még lufi nélküli is... Még a 96-97-es 64-ekben sincs mindben még 1 lufi sem, nemhogy a 45/6-okban.
	
a2005-06-28 14:51:51 // 6410
	Én ismerem... a srác rendes, de szvsz kicsit drága... meg igazából nem sok dolog van neki raktáron, de szinte mindent tud szerezni.
	
Slowfeet2005-06-28 14:27:43 // 6409
	
	
András bácsi2005-06-28 14:11:44 // 6408
	Volt belőle egy lufis kivitel is. A műszerfal panel jobb oldala három részre osztott a légzsákosnál, amiből a középső a légzsák.
	
Jogerős2005-06-28 14:07:32 // 6407
	Hali!
Lehet nagy hülységet kérdezek, de nem baj:
a neten mindenhol azt olvasom, hogy a legrégebbi 145ökben is van vezető oldali légzsák. Az enyém 96os, és egy deka sincs benne. Most akkor ez hogy van? 
Az tuti hogy meg volt törve, mert nyoma van alul, igaz jó szem kell hozzá, hogy megtaláld. Szóval lehet hogy a törés áldozata lett a légzsák?
	
a2005-06-28 09:47:28 // 6406
	Jó kérdés... kormos, vagy égett olajos?
Szóval olyan szén fekete (matt, szürkés fekete), vagy olajosan fényes, sötét fekete?
	
a2005-06-28 09:46:21 // 6405
	Túl dús a keveréked. Valószínűleg rossz a CO-d. Oka lehet a lambda hibája is.
	
Mikor beszärt a labdám akkor volt ilyen.
	
bb182005-06-28 08:41:34 // 6403
	ha afogyasztás jo és nem eszi az olajat akkor ne idegesitsd mgad. ilyen oszt kész.
	
tom1642005-06-28 03:03:18 // 6401
	Ja, és ide is beírom : tudja valaki a szelephézag beállítási adatokat 2.0 TS 8V-hez?
	
tom1642005-06-28 03:01:31 // 6399
	Mentem kb. 300 km-t autópályán, olyan 150-160-as tempóval és a kipufogóm totál fekete/kormos. Mi lehet az oka?
	
Paco2005-06-27 16:20:13 // 6398
	Ez leginkább azért van, mert a kerekesek, egyenkulcsot használnak szinte minden csavarhoz (basznak autónként a jóra kicserélni a fejet).  Tehát a 21-es csavarnak is a 22-essel esnek neki mert az mindenre rámegy, és egy normálisan meghúzott kerékanyát  simán megindít, még ha kicsit meg is nyalja a sarkát. :(  Ez meg őket nem nagyon izgatja, hisz neki lejött, meg vissza is megy csak közben a csavart dobhatjuk ki utána....
	
Paco2005-06-27 16:16:38 // 6397
	Nézz be a "pörgős boxer" topikba, ádigigaga épp most fejtette ki.....
	
bb182005-06-27 13:38:43 // 6396
	a légkulcshoz tudni kell hogy csak spec fejjel lehetne használni mert a sima fejet megöli és ezért sok a lenyalt lap. én is jártam ugy, hogy le kellett vágózni a fejet, vagy más trükköt kellett bevetni. amugy a légkulcs ha nem jol használják a felnit is leirja.
	
Robi2005-06-27 13:11:46 // 6395
	A másik, amitől agyvérzést kapok, az az, amikor imbuszcsavart húznak/lazítanak levegőskulccsal. Egyszer betévedtem Szamosiékhoz a fékemmel. A szerelő közölte, hogy ki vannak lazulva a féltengely-csavarjaim. Tényleg lazák voltak. Felkapott egy levegőskulcsot, és meghúzta vele. Nem örültem neki. Eléggé viharvertek lettek. :(
	
Robi2005-06-27 13:06:59 // 6394
	Ahhoz már sok kell, hogy a menetet is elcsessze. Persze nem kizárt. De valahogy ki kell nyitni a csavart, amit a gumis meghúzott. :) Nekem inkább az a problémám, hogy a levegőskulcs lenyalja a hatlapnak az éleit. Volt, hogy nem tudta már kilazítani a gumis az egyik kerékanyámat, én tekertem le keresztkulccsal. Oda se mentem többet. :)
	
TtK2005-06-27 13:02:19 // 6393
	Ja. Az akció után meg lehet új csavart venni és új menetet vágni a kerékagyba. :)) Bár ez nem is olyan vicces. Hallottam már olyat, hogy a gumis annyira meghúzta a kerékcsavart, hogy a fenti móka lett a dolog vége.
	
Robi2005-06-27 12:59:06 // 6392
	Keresztkulcs + colos vascső. Még csak erőlködni se kell. :)
	
J-Imi2005-06-27 11:49:17 // 6391
	Üdv!
Az lenne a kérdésem hogy egy 33-as 89-es évjáratú kombi hátsó sárvédőíve megegyezik-e az ugyanilyen nem kombi 33-aséval?
	
Thomika2005-06-26 21:23:57 // 6389
	Srácok!
 Megmaradt a 33asomról  4db gyári állapotú Speeline 14"os felni, és 4 db 13"os lemezfelni 90%os téli gumival gyári dísztárcsával. Ha netán ismeretségi körben szüksége lenne vkinek ilyesmi cuccokra szóljatok!!!! hálás lennék ha segítenétek elpasszolni ezeket,mert csak a helyet foglalja!
Thx :)
	
Gabriel2005-06-26 19:52:23 // 6388
	...biztos olyan pisztollyan húzták be mint a F1 istálókban, persze ilyen nincs senkinek a garázsban (tisztelet a kivételnek).