Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Transaxle syncro

Gábor(figi75)2008-06-19 20:04:07 // 5206
Melegíteni!!! :-)
LacUS2008-06-19 19:26:38 // 5205
Haliho!

Ötleteket várok, hogy a hüvelyeket hogyan tudom kikönyörögni a blokkból.Samu nem játszik:)
Marek2008-06-19 13:13:55 // 5204
Lassan össze kéne már dobni egy pártot némi programcsomaggal, azt go, bele a tutiba okoskodni, netán tenni valamit, de ügye Amorén a politika tabu, úgyhogy befejezetem!! :))
Addig meg maradnak az egyszerűsített utak, amúgy regadót, csak kintről hozott autókra kell fizetni, az én mocijaim magyar papírosak! :)))))
remete2008-06-19 12:20:07 // 5203
Hmm. Hát igen, csak unom már ezt a "qrvaország"-ot.
remete2008-06-19 12:19:14 // 5202
Ez a része nem gond, apám tud ilyet.
remete2008-06-19 12:18:33 // 5201
Köszönöm - ez a regadó dolog lehet itt a drága (mostanában sok jogi sz@rral van dolgom, nekem az a gyanús).
Wickey2008-06-19 11:57:22 // 5200
hallod, akkor menj nyugdíjba :-P
Marek2008-06-19 08:35:23 // 5199
Nem! Csak túlbonyolították ebben az országban a szabályokat és le kell tudni őket "egyszerűsíteni", hogy ne kapjál se idegbajt, se anyagi csődött! Ez a világ már nem dilettánsoknak való...
Fészi2008-06-19 08:00:25 // 5198
ööö nem vagy te egy kiscsit ka.... a .. omat? :D
Marek2008-06-19 07:28:40 // 5197
1. Az biztos, hogy egy injetkorvezérelt V6-os motor még mindíg környezetkímélőbb, mint egy öregebb dízel!
2.Forgalimi meg van a mocihoz
3. ha neagyisten lenne elfekvőben egy 2.0-ás benyás Alfetta papírja (Remetének, vagy környezetének), akkor mivel 2.00 V6-os alfa moci létezik/zett és ügy csak a köbcenti számít, be lehet simán motorkódozni 4000 ft-ért!
4. Öreg autók, kirohadt kasztniszámát, bármikor szívesen KF-eztetik! :))
5.Leleémenyesnek kell lenni ( nézzétek meg a fehér TS-em, ööö 2,5 V6 Milánóm, ööö 3000 V6 amerikám , ami ezüst, fehér, v. mii???) :)))))))
Minden papírja rendben (eredetvizsga, műszaki, zöldkártya, névreírva, biztosítva, AF motor és alvázszám) :))
Innettől kérdésekre csak személyesen válaszolok! :))))))))
prooF_752008-06-18 22:45:35 // 5196
Én olyasmit hallottam, hogy az átalakításról valami komoly dokumentáció kell, amit csak szakértő csinálhat, és az viszont elég sokba kerül. De aztán lehet hogy ez csak mende-monda, viszont akkor nem tudom hogy állapítják meg h biztonságos és nem környezetszennyező a kocsi... mondjuk lehet hogy elég nekik a műszaki vizsga meg a zöldkártya is.
Whiteskull2008-06-18 22:03:06 // 5195
Nekünk is volt. :)))))

A 125-ös után egy csoda volt. :))))

A maga 120-on valahány lóerejével. :)))
Kazes☻2008-06-18 22:01:11 // 5194
Jó kis Fiat 132-es ott balra, jó kis autó volt. A haveromnak volt 1, szerettük. :)))
Lobot2008-06-18 21:51:09 // 5193
Tavaly bennem is motoszkált a gondolat, hogy V6 kéne a vasba. Akkor én érdeklődtem a megyei iletékes Közlekedési Hatóságnál, és a következő választ kaptam (idézem szó szerint):
"Az Ön által kérdezett motorcserével kapcsolatban az alábbiakról
tájékoztatom:
Nem azonos típusú motorcserénél minden esetben átalakítási engedélyt
kell kérnie a területileg illetékes közlekedési hatóságnál az 5/1990.
(IV.12.) KöHÉM rendelet alapján. Átalakítási engedély abban az esetben
adható, ha az átalakítással létrejövő jármű közlekedésbiztonsági és
környezetvédelmi szempontból nem rosszabb, mint az eredeti változat,
valamint a kialakításra kerülő járműnek létezik ezzel a motorral szerelt
gyári változata is.
Az engedélyezés díja 11.800,-Ft, valamint az engedély kiadását követően
az elkészült járművet műszaki vizsgára kell állítani (díja kb. 12.000,-
Ft), ezt követően az okmányirodán írják át a forgalmi engedélyben a
megváltozott adatokat (forgalmi csere esetén szintén 12.000,- Ft).
A beépítésre kerülő motor tulajdonjogát kell a műszaki vizsgán
igazolnia, ezt adásvételi szerződéssel, számlával, vagy forgalmi
engedéllyel lehet. Külföldről származó motor esetén ez csak az Unió
területéről származó motorra igaz, egyéb országból érkező motort először
vámoltatni szükséges. Regisztrációs adót abban az esetben kel fizetnie,
ha a beépítésre kerülő motorral szerelt jármű esetén a gépkocsi más
adókategóriába kerül és emiatt reg. adó fizetési különbözet
keletkezik."

Egyébként biztos el lehet intézni okosba is (pl. 145 V6), ha az embernek vannak megfelelő kapcsolatai, vagy talál egy kevésbé képben lévő ügyintézőt.
jimbo2008-06-18 20:56:59 // 5192
Ha már így belenedültünk az Alfetta témába, feldobtam egy 1975-ös tesztet az alfetta.hu-ra, amiben egy 1.6-os vetnek össze a korabeli versenytársakkal. A mega teszt elso részét az Alfetta nyerte.
http://www.alfetta.hu/plug.php?e=gallery&f=298
prooF_752008-06-18 19:04:06 // 5191
Ahogy Martin mondja, simán megoldható fehéren is a dolog, csak néhány 100e-t kell a bürokráciára áldozni...
Vagy pedig a műszaki után megejteni a "műtétet", és egy jó csendes kipuff rendszerrel szerintem nem is lesz feltűnő. Legalább is nem hinném hogy sok rendőrnek feltűnne hogy nem úgy pöfékel a kocsi mint egy dízel:))
martin-i2008-06-18 12:32:12 // 5190
pénz beszél, kutyaszar táncol :-) no meg a megfelelő kapcsolatokkal az "álmokat" valóra lehet váltani!
remete2008-06-18 10:39:56 // 5189
Hát nem. Sem a régi szériából, sem az újabbakból nem csináltak V6-ot - az megmaradt az Alfa6, a GTV meg a 90-es privilégiumának. Valyh' mennyire lehet problémás lepapírozni egy ilyen műtétet? (azért nem építek játszóautót, hogy aztán csak nézegessem...)
Marek2008-06-18 08:09:33 // 5188
Jól látom, hogy gyárilag nem volt belőle V6??? Nem kell ennek így maradnia! :)))
remete2008-06-18 00:23:06 // 5187
Erre mán' én csak ennyit mondanék:





Mázlista... :-)
Áki2008-06-17 22:40:46 // 5186
Én is kíváncsi leszek rá!:-))) Egy kicsit furán füstől még a motor a másfél év állás után,de remélem ha egy kicsit kiég akkor már jobb lesz!:-)
Ali762008-06-17 22:26:25 // 5185
Megoldjuk:) Kiváncsi leszek, hogy milyen!
Áki2008-06-17 21:54:49 // 5184
Jövőhónapban ha minden simán megy akkor vizsgázik és utána kezdődik a tesztelés, hogy mi az ami működik rajta és mi az ami nem!:-)) Egy csomagtartó zár kéne hozzá, az nincsen egyedűl! Mert ugye feltörték és kikellett piszkálni belőle és közbe széttört!
Ali762008-06-17 21:52:30 // 5183
Azon leszek gondolhatod:)))
Hogy áll a Te projekted?
Áki2008-06-17 21:49:56 // 5182
Ez az az autó amit rendbe raksz és tűzön-vízen át megkell óvni az utókór számára!;-)
Ali762008-06-17 21:45:20 // 5181
Egyre több az ALFETTA!!!! Jihá:)

Szóval a kisded Perugia-ból érkezett, az eredeti olasz papirok szerint '77-es, de az alvázszám alapján '76-ban készült. Nagyon nem használták, második tulajdonos vagyok, egy Bertone GTV társaságában pihent kb 15 évet. Van rajta meló, de fantasztikus alap, nem volt törve sehol, nem volt lakatolva, nem bántották:) A sárfogók a kerékjárati ívekben még nem voltak kiszedve, találtam a kesztyűtartóban egy gyertyát, így néz ki: az egész számomra egy csoda! Ez az autó van az összes eddig vásárolt Alfetta (9db) közül a legjobb állapotban! 1.8 dellorto, beindítottuk és feszes, gyönyörű hangja van (eltekintve a lyukas középdobtól:) Ma elmerészkedtem vele egy benzinkútig, és bitang jól megy:)
Szóval totál kész vagyok:))))))))))
Kizzo ne haragudj, hogy még nem reagáltam, de egyszerűen nem volt még időm megsasolni, a Kis "versenygépet".... de nem kerül háttérbe:)
jimbo2008-06-16 18:36:49 // 5180
Sziasztok! Ha valakire a lentiek láttán szintén rátört volna az átépítési láz, a német ebay-en eladó egy III-as kocka Alfetta kasztni, futóművel, konzerválva. Az induló ár ugyan nevetséges 1 eur, de gondolom occsóért el lehetne hozni. Ja, eredetileg V6 átépítéshez készítették elő, karbis V6 motor külön eladó. Link:
http://cgi.ebay.de/Alfetta-2-0-Karosse-fast-komplett-keine-Schweissarbeiten_W0QQitemZ270246828878QQihZ017QQcategoryZ9903QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
prooF_752008-06-16 17:22:34 // 5179
Adnék, de egyrészt nincs, másrészt nem jó rá. Mások a méretei:))
Marek2008-06-15 16:48:23 // 5178
Hallod Proof nekem van ilyen csajom, adnál kölcsibe hozzá egy olyan ruhát??
remete2008-06-15 16:33:47 // 5177
Igen! Ez volna a cél itt is.
prooF_752008-06-15 14:15:34 // 5176
Wunderbar! :)
Gery832008-06-15 13:57:04 // 5175
Sziasztok!
Itt van még néhány kép tesóm vasáról:



Gábor(figi75)2008-06-15 08:55:22 // 5174
Végre elkészült a részletes terv a Juni 28-29-i hátulkaparós
talira!

Lehetőség szerint 2 napra jöjjön mindenki,mivel szép időd
rendeltünk.
Sátorozni vágyóknak a tiszán nyitott a szabad strand,igényes
környezetben,büfé,WC,parkoló biztosított.
Aki panzióban szeretne éjszakázni lentebb lehet előrendelni
a szobákat!!!
A programmról:

Szombaton délelőtt lehet érkezni folyamatosan ahol már a
szervezők is koordinálják a programokat.
Aki már pénteken leszeretne utazni annak önállóan kell
feltalálni magát! :-)
28 szombaton,délelött mindenki elfoglalja a szállását,majd
baráti beszélgetét és ebédet követően ( AKÁR VENDÉGLŐ )
lessz 1 szervezett felvonulás a város kisebb nagyobb
utcáin,hogy mindenkiben tudatiosítsuk egységbe az erő és az
Alfás szellem!:-)
Ezt követően kora délután elgurulunk 1 kis gumifüstölésre
várhatóan többeket lázba hozva tehetségük kibontakozásához!:-)
Késöbbiekre marad a strandolás pihenés sörözés
kifulladásig,amit estére 1 kis bográcsos főzéssel
vagy szalonna sütéssel szeretnénk megfűszerezni.
Este várhatóan megnyitja kapuit az ingyenes rockfesztivál
ahol ismertebb és ismeretlenebb rock bandák lépnek fel,
a hangulatért remélem mi is felelősek leszünk!:-)

Vasárnapra már csak 1 kis igényesebb kirándulás maradhat ha
mindenkinek sikerül felkelni 1 átmulatott éjszaka után.
Terveink szerint 10 óra magasságában indulunk a közeli
ópusztaszeri emlékparkba ahol megnézzük a történelmi
csodáinkat kelleses környezetben,
nagyon szép emlék nem érdemes kihagyni!!!
Vissza konvojban előre várhatóan délután 3-4 óra felé
szervezünk utat,majd a mindszenti a strandon még kellemesen
ellehet tölteni a hátralévő időt!
Részletekért lehet zargatni a szervezőket: Pap Laci és Figi 75!

JÓ SZORAKOZÁST!


VERÓK VENDÉGHÁZ

Egész évben várjuk pihenni vágyó vendégeinket!

Vendégeink részére 5 igényesen kialakított és korszerűen
felszerelt szoba (fürdőszoba, WC, kábel Tv, hűtő) biztosított.
Minden igény kielégítő igényesen felszerelt konyha.

További szolgáltatások:
- úszó medence,
- napozási lehetőség,
- saját zárt parkoló,
- ping-pong asztal,
- nappaliban internet hozzáférés,
- grillezési lehetőség.

Információ: 6630 Mindszent, Horváth Gyula utca 70.
Tel./fax: 06-62/225-310
Mobil: 06-30/234-8447
E-mail: libaitato@freemail.hu

Juhász István

Információ: 6630 Mindszent, Mátyás király 68.
Tel.: 62/226-495, Mobil: 30/326-7185

Adatok:
Férohely: 8 fő
Ár: 1.300-1.500,- Ft/fo/éj
Szolgáltatások: parkoló, sátorozási, grillezési,
szalonnasütési lehetoség, teniszpálya

Kenderesi János

Információ: 6630 Mindszent, Kápolna u. 2/a,
Tel.: 62/226-317, 20/524-4116
Adatok:
Férohely: 8 fo részére 2x4 ágyas összkomfortos családi ház
felszerelt konyhával.
Olcsó árak, gyermek és baba kedvezmény
Szolgáltatások: bográcsozási, grillezési, 10 percre ingyenes
homokos strandolási lehetoség

Időpontegyeztetés, jegyrendelés: munkanapokon 8-16 óráig

telefonon: 62 / 275-133, 275-257, 275-055, 275-187,
103, 104, 105-ös melléken
skype-on: jegyrendeles_opusztaszer
faxon: 62/275-007
levélben: (6767 Ópusztaszer, Szoborkert 68.)
e-mailban: info@opusztaszer.huAz email cím védve van a spam
botoktól, a megtekintéséhez a JavaScript bekapcsolása szükséges

Nyitvatartás
április 01-től október 31-ig9-18 óráig
november 01-től március 31-ig9-16 óráig

Ópusztaszeri Nemzeti Történeti Emlékpark Kht.

H-6767 Ópusztaszer, Szoborkert 68.
Tel.: 62/275-133
Fax.: 62/275-007
E-mail: info@opusztaszer.huAz email cím védve van a spam
botoktól, a megtekintéséhez a JavaScript bekapcsolása szükséges
Internet: www.opusztaszer.hu

Üdülési csekket, kultúra utalványt, Hungarycard-ot, minden
jegytípus vásárlásakor fel lehet használni.
Parkolójegy:

Busz: 1000 Ft/nap
Személygépkocsi: 500 Ft/nap
Nyitva tartás:

2008. márc.17-től 2008. okt. 31-ig: 9-18 óráig
(skanzen is mindig nyitva)

Előreláthatólag: 2008. nov. 1.-től 2009. márc. 31-ig: 9-16 óráig
(skanzen zárva: nov. 1-től márc. 14-ig)

Időpontegyeztetés és jegyrendelés:
Minden nap: 9-16 óra között telefonon:
62/275-133, 275-257, 275-055, 275-187,
275-167; a 103, 104 melléken
információ:
Tourinform-Ópusztaszer
e-mail: opusztaszer@tourinform.huAz email cím
védve van a spam botoktól, a megtekintéséhez a JavaScript
bekapcsolása szükséges
tel.: 62/275-133/121-es mellék
skype-on: jegyrendeles_opusztaszer

Idegenvezetés az emlékparkban (megrendelhető):
62/275-133, 275-257, 275-055, 275-187,
275-167; a 103, 104 melléken

Panoptikum a Feszty-körkép épületében:
Belépőjegy árak:
Felnőtt: 1000,-Ft/fő
Pedagógiai program: (megrendelhető):
7000,-Ft/gyerekcsoport (20 fő-ig)
Korabeli tanóra: 7500,- Ft/20 fős csoport+150 Ft/fő
Lovasbemutató (áprilistól-októberig), lovaglási lehetőség,
íjászat az Emlékpark lovaspályáján:
(Dömös János Tel:30/903-17-70)
Minden nap 2 alkalommal 11.30 órakor-14.30 órakor
Belépőjegy árak: 1000 Ft/fő
Lovaglás (1 kör): 400,-Ft
Íjászat (5 lövés): 200,-Ft
remete2008-06-14 18:59:22 // 5173
:)))))))))))
Wickey2008-06-14 18:41:38 // 5172
Nekem van egy halom gtv ülésem, Fészinek egy 3 literes motorja, a többit is összedobjuk :-P
martin-i2008-06-14 13:58:25 // 5171
Látom nem bírsz leállni... :-) De megértem, mert nem is lehet!
Még 1x gratulálok!

Mindenkinek nagyon hajlik mostanság a léc! :-)
remete2008-06-14 13:27:57 // 5170
Közben mi is hazaértünk - mostmár nem "csak" GTV van itthon. Lesz vele egy kis meló, de bizakodó vagyok.

Itt repül a dedion... itt már benne ültem


az ojjektum

Uraim! Ezennel segítséget szeretnék kérni a restaurációs művelethez - úgy döntöttem "projekt autó" lesz belőle, szóval akinek van, vagy tud eladó 2.0 karb., 2.0Ts vagy 2,5V6 motorja/ motorról (kábelkorbács és computer is kell), az ne habozzon szólni. Ugyanígy keresek (egyelőre csak ennyit):
- első Alfetta üléseket, vagy "íti" fejtámlás GTV vezetőülést
- régi tipusú vékony króm díszlécet bal hátsó ajtóra
- jobb első ajtót

Hála és köszönönet előre is!
remete2008-06-14 13:10:56 // 5169
Hoppá! Ez tényleg nem akármi. Honnan jön a kis drága?
atika2008-06-14 10:05:40 // 5168
Ez nem semmi! Gratula
pityke2008-06-14 00:59:12 // 5167
Gratula a géphez!!! : )
jimbo2008-06-14 00:54:07 // 5166
Ez igen! gratulálok! még innen Alicante-ból sem hagyhattam ki, hogy ne nézzek rá, hallva az örömhírt:)
prooF_752008-06-14 00:48:00 // 5165
érthető. ez olyan mint ami pitykének van, csak látszólag gyári..
Ali762008-06-14 00:46:44 // 5164
Kiugrom a gyatyámból:) Kösz!:)
Ali762008-06-14 00:45:33 // 5163
Még nem tértem magamhoz..... Hétfőn tünt fel, és most itt áll az ajtó előtt:))))))))))))))))
Áki2008-06-14 00:21:18 // 5162
Wow gratula hozzá!Gyönyörű!!!!
prooF_752008-06-13 23:26:41 // 5161
Hát neked is cheers, állapotából ítélve nem magyar tákolmány.. :))
Ali762008-06-13 22:57:54 // 5160
Mindenkinek gratula, én is szereztem Valamit:)


Részletek később:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Gábor(figi75)2008-06-09 08:44:33 // 5159
Szeretném azt hinni,hogy 1 közel 25 éves Alfettát szépen rendbehoznak! :-)
Wickey2008-06-09 08:29:49 // 5158
hehe.
Te Figi. Ha valaki egyáltalán elkezd foglalkozni a gondolattal, hogy dízelből V6-ot építsen, a célja lehet, hogy nem a gyári állapot visszaállítása :-P
Gábor(figi75)2008-06-09 07:44:07 // 5157
Erősen léegyszerűsítve persze,+ műszercsoport csere,tank csere stb....
Ha a dizelt feltudom húzni annyira,hogy bármelyik 1.6-1.8 nordot körbeautózom vele,akkor minek,megasztán nem a legjobb ha öszvér megoldáskat alkalmazunk akkor,ha a cél gyári állapotba hozatal!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak