Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Transaxle syncro

silversurfer2005-07-05 16:51:04 // 1006
Kiváncsi vagyok nagyon, hogy milyen lesz, most nyáron városban elkéne a légkondi. Tudtál szerezni hozzá eredeti középkonzolt is??
silversurfer2005-07-05 16:49:10 // 1005
Szerintem kérdezd meg az Index-Alfettán is...........
silversurfer2005-07-05 16:47:54 // 1004
Csatlakoznék Sauhoz. Az eredeti ami most rajta van az nekem jobban tetszik de ha mindenképpen a kettő közül kéne választani akkor a hátsó.
kormi1552005-07-05 14:34:20 // 1003
Ing. Van valami újabb fejlemény a szinkron-projekttel kapcsolatban? Lassan már esedékes lenne egy upgrade a Giuliettán...
Wickey2005-07-04 23:52:55 // 1002
Klímásodunk szép lassan:

/me happy :-)
Wickey2005-07-04 23:51:12 // 1001
Gemünd :-)
Viktor852005-07-04 20:49:05 // 1000
Szerintem "Ingyen felni" felújítva, felpolíroztatva ... szerintem
bb182005-07-04 20:45:36 // 999
hátsohoz + 1 szavazat.
bb182005-07-04 20:43:53 // 998
hol készült a kép? nagyon ismerös.
Wickey2005-07-04 20:07:20 // 997

ez ingyen van, mer ez van most rajta :-P
Saughassy2005-07-04 20:02:35 // 996
A hatso jurgenes az elso meg nem korhu :) Kérek egy új paklit.
Rizzo2005-07-04 19:01:38 // 995
Az első az nagyon nem illik hozzá a hátsó viszont tökéletes.
Wickey2005-07-04 18:45:38 // 994
Holnap feltétlen benézek délután. :-)

Más: Melyik felni a jobb szerintetek a kocsi alá? (Bónuszként a kép azt is megválaszolja, mi köze van egy gtv-nek a boxerhez... :-DD)


Hajlok a hátsóra. Az első standard alfa felni sztem túl modern...
Rizzo2005-07-04 18:38:01 // 993
Igazad van .Én csak tippeltem a borulásra,de sokkal logikusabb a fékezés. Más Aki tud menjen el a XIII.ker.váci úti SPQR autószalonba. Egyrészt vannak Maseratik,Ferrarik,Alfák...,de a csúcs az egy GYÖNYÖRŰEN FELÚJITOTT ALFA ROMEO MONTREAL.
bb182005-07-03 21:35:16 // 992
a feltekerö rész állására nincs ökölszabály, csak egy: a gxári állásban kell beszerelni. tök mindegy hogy hogyan áll a csiga, csak a gyári állása legyen. erösen tipusfüggö. a reteszelés meg nem borulás miatt van, hanem azért mert már fékezésnél reteszeli az övet arra számitván hogy baj is lehet. a retesz egy kb 1 cm átméröjü acélgolyo vagy egyéb súly.
Wickey2005-07-03 21:29:48 // 991
kifelejtettem a zender spoilerkitet. :-) De ez egyenlőre álom, míg a többi az már a realitás talaján fogantatik... megvan majdnem minden... :-DD
Wickey2005-07-03 21:28:08 // 990
énse adom el a gtv6ot. Sőt, a V6TB kerül el a háztól úgy néz ki egy hónapon belül. Most csöveket kutatok a gtv6 klímához, meg klímás ékszíjtárcsát. Utána minden akadály elhárul, és épül össze a gtv6. Újrafestett motortér, klíma, kipucolt víz és klímahűtő, klímabox beépítés, ez a terv első körben. Utána majd meglátjuk hogy állok autókkal, de min. 3-4 hónapot használni akarom. Ezt követően kap egy szép olajzöld metál köntöst, meg új bézs belsőt. Ha csak a fele megvalósul, jó lesz ez az év :-)
Norbika2005-07-03 21:20:23 // 989
Szóval akkor egy V6TB-vel tengeted a napjaid addig.Hát nem olyan rossz az,bár én még sose vezettem olyat,de szerintem nem lesz panasz...Megteszi.Bár szerintem itt mindannyiunknak a régi GTV az álma,persze elképzelés szerinti állapotban.Ha rámszakadna az OTP,sem adnám el semmi pénzért.
silversurfer2005-07-01 11:14:44 // 988
Azt hittem legalább egy R.Z.-t vagy egy Montreal-t vettél :PPPP Elsőkerékhajtású sportautó????????? :-))))
Wickey2005-07-01 10:43:56 // 987
Nem az az igazi durranás... ts, meg v6tb "Gtv"-je mindenkinek lehet... a rosso ts Ágié, a nero V6TB meg haveromé lesz nyár végétől... annyira hihetetlen, hogy leírni is alig merem... nekem csak addig kell a v6tb, amíg összeépül a frissen motorgenerálozott, és KLÍMÁS gtv6-om :-)))))))))))))))))))))))))))))
remete2005-07-01 10:19:24 // 986
Váááá! Mégisvettélegyet?!
Wickey2005-06-29 21:49:57 // 985
Na, nem mondom el, mit vettem ma, mert kiheréltek :-))) (neem, nem a gtv v6tb átíratására gondolok, az snassz, olyat mindenki tud...)
GRoman2005-06-28 15:47:22 // 984
Remete:

Akkor nézd meg ötágú, 15"-os Borbet "A" felnikkel is (csak ezeken a kerékőr miatt nem látszik az öt csavar):



Aztán nézd meg az Indexes topicon, hogy mennyibe került a játék... És szépségre akkor még csak nem is költöttem.
(Aki megtalálja itt a cs.hu-n, hogy kinek a tulajdonában voltak előzőleg ezek a felnik, kap egy virtuális vállveregetést.)
Norbika2005-06-28 14:41:27 // 983
Az a lényeg automata övnél,hogy a csiga,ahova betekeri az övet,merőlegesen álljon,mert inga módjára működik,ha felfogatod a gyári helyre,és merőlegesen be tudod állítani,tök mindegy,milyen autóbol szedted ki,jónak kell lennie,mert minden öv,a patronosok is ezen az elven működnek.
remete2005-06-28 13:40:10 // 982
Köszi a tippeket! Az a baj, hogy az általad bépítettek közül a jobb hátsó megadta magát. Egy '92-es 33-asból sikerült öveket bányászni hátulról, remélem az elhelyezés hasonló lesz (szemre stimmelt minden esetre). Majd próbálgatom...
remete2005-06-28 13:29:37 // 981
Húdeszééééép!
remete2005-06-28 13:29:36 // 980
Húdeszééééép!
Rizzo2005-06-27 22:50:25 // 979
Visszaolvastam és láttam hogy hátsó övet akarsz cserélni. Vigyázz mert az autómata övek úgy vannak kitalálva,hogy amikor megdől (felborul)az autó akkor is megfeszül. Ebből az következik hogy ha nem a gyári övet szereled be, akkor a másik tipusú autóból kiszerelt öv szinte biztos, hogy más szögben áll a GTV-ben és nem lehet kihúzni a helyéről. Erre persze én jó sok k...anyádozás után jöttem rá. Miután szétszedtem hogy miért nem megy,amikor a bontóban 10 X is kipróbáltam és jó volt.
Norbika2005-06-27 10:57:06 // 978
Köszi a képeket,nem rossz teknika van az 1.4 400 LE alatt,az már biztos!
GRoman2005-06-27 09:28:57 // 977
Ez a képbeillesztés nem nagyon akar menni...
remete2005-06-27 00:52:12 // 975
Norbika figyelmébe, turbóóóók:



erről a motorról itt azt írják 1400 köbcis és 400 lóerős 9800-as fordulaton, igaz a max nyomatékot 7800-on adja le ;-))))

ez a jobboldali is igen gyanús!
silversurfer2005-06-26 13:49:45 // 974
Kétfázisu a dolog: először kapsz egy e-mailt, hogy megkapták a regisztrációt, aztán kb. egy nappal később kapsz egy másikat, hogy aktiválták. Tehaát a reg után egy jó ideig még nem tudsz bejelentkezni.
remete2005-06-26 13:28:42 // 973
Valami gáz van az alfettaponthuval - nem jött válaszmail, hogy beregeltek-e, ugyanakkor nem enged beregisztrálni az oldalról. Mi lehet a baj?
silversurfer2005-06-26 13:21:51 // 972
Nehogy má'........ :-(((
Wickey2005-06-26 12:47:08 // 971
Persze. A 75 TS is ötcsavaros :-)
silversurfer2005-06-26 12:35:55 // 970
Szolgálati közlemény: Elindult az alfetta.hu, lehet regisztrálni.
silversurfer2005-06-26 12:30:26 // 969
Nekem most aszonták, hogy ha erősebb belső hűtésü fékeket (tárcsát) szeretnék és nem akarom túlbonyolitani akkor a 75 2.0TS-nek gyárilag belső hűtésü tárcsája van és nem kell hozzá 4-ről 5 csavarra bohockodás mint a GTV6-nál. Erről van valakinek több infója?
Wickey2005-06-25 22:37:51 // 968
gtv6 négydugós lenne? Nem hinném. Amúgy ATE és Brembo cuccok vannak a gtv-ken.
remete2005-06-25 21:49:21 // 967
A különbség elöttem nem teljesen világos, de amit tudok: ezek két munkahengeres féknyergek, ha a GTV6-é nem ennyi (hanem 4), akkor gondolom tárgytalan. A GTV2.0-on ATE van gyárilag, ugye?
remete2005-06-25 21:40:45 // 966
Dánke!
Wickey2005-06-25 21:24:50 // 965
06 30 858 9568
remete2005-06-25 20:35:19 // 964
Ha Norbika kihagyja, én lehet bepróbálom... ellövöd nekem az ürge telószámát? Közben van egy GTV roncs Kaposváron is, de egyelőre nem tűnik olcsónak. Hogy ott mit találok, annak a függvénye mi is lesz ezzel. Mindenesetre megköszönném a számot.
Wickey2005-06-25 08:56:48 // 963
Sounds good :-) Énmost fékre óhajtok gyúrni egy kicsit... lehet alánézek valami 4dugattyús Brembo-t előre. Hátra jónak ítélem a gyárit, új tárcsával és betéttel, meg kicserélt fékcsövekkel. Oszt majd letesztelem...
Norbika2005-06-24 21:07:39 // 962
Silver,szépen alakul a verda,gratula,csak így tovább.Iszonyatosat szívtam a hátső futóművel,és még nincs kész.A híd alja,ahova fekszik a rugó,lukas,azt cserélem a szürkéére,mármint a hidat,1 napig csiszoltam a rugóimat,mégis anyáztak a galvánban,de megcsinálták,egyenlőre sárga horgany lett a stabi,fehér horgany a rugók,ami valójában ezüst színű,de szép,marad is ilyen.Van akkora kádjuk,amibe befér az egész hátső híd,az sárga lesz,illetve ilyen arany színű,ha minden igaz.Úgyhogy zaklatom őket rendesen.Aztán hozom a szinkronokat,váltót rendbeteszem,futó-váltó össze,megy a helyére,alvázvédelem kész,jöhet az első futómű.Aztán már csak a fényező zsebpénzét kell összekalapálni,és kész a jó alap a turbós nitrós betonszaggató mercigyalázó bezintemető pénztárcagyikos fenevad számára.Egyenlőre ennyi.
Norbika2005-06-24 20:59:49 // 961
Köszi,ha esetleg helyzet lesz,szólunk,de mindenképp megháláljuk!
silversurfer2005-06-23 20:10:57 // 960
Okés. Én úgy 22.00 környékén érek haza holnap.
Wickey2005-06-23 19:57:42 // 959
Ja, megvan! 2.0 főtengely csapágyakkal szaréhugyé kell valakinek? http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=33616&item=7981406698&rd=1
Wickey2005-06-23 19:57:20 // 958
Na majd megfülelem. Holnap amúgy is készülök Bandihoz. Visszafelé összefuthatunk :-)
silversurfer2005-06-23 19:42:01 // 957
Elég sokat járok az autóval és a nagyon hangos kipuff eléggé idegesitő szóval a gyárinál egy kicsit szolidabb lett.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak