Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Transaxle syncro
Norbika2005-03-05 14:54:31 // 156
Szivesen,nem is karcos,úgyhogy jó lesz.
Robi2005-03-05 14:50:45 // 155
Asszem igen. Tudtommal cserélned kell az agyat, a tárcsát, a nyerget és a felnit.
silversurfer2005-03-05 14:49:40 // 154
Köszi szépen!!!!
Nagyon király!!!!
Norbika2005-03-05 14:46:51 // 153
Akkor gyakorlatilag,ha 2.5 V6 fékeket szeretnék,akkor felnit is cserélnem kell,vagy átalkítót kell szerezni,amit nem szeretnék.
Robi2005-03-05 13:46:52 // 152
Na meg a 2.4 tádé is ötlyukú a 75-ösök között, a 2.0 tádé négy. Csak hogy teljes legyen a kép. :)
Norbika2005-03-05 13:45:45 // 151
Köszi a méreteket,kiírtam.
Wickey2005-03-05 13:39:39 // 150
dá.
gtv6 ötlukas, meg a 75ből a 2.0ts ötlukas a v6ok mellett.
A többi gtv meg 75 4x98as.
gtv2.0 gyári gumiméret, ha már így összejöttünk: 185/70R14, váltója (ajánlott Mo-ra): 195/60R15.
Jó rá még a 215/45R17 illetve télire ha 15ös felnid van, de keskenyebbet akarsz, akkor a 185/65R15 (195/65R15 már túl nagy)
A 16osra már nem emléxem, de valami 205/50R16 asszem. Elég drága és ritka méret, a 17es olcsóbb gumi általába'.
Norbika2005-03-05 13:23:30 // 149
Akkor jó,már megijedtem,hogy kókánykodás történt valamikor régen.
Lobot2005-03-05 13:06:16 // 148
Öcsémén is 4x98-as a lyukosztás.
Robi2005-03-05 12:56:38 // 147
Szerintem csak a GTV6 ötlyukú. De majd jól megaszongya valami szagértő. :)
Norbika2005-03-05 12:31:15 // 146
Ja,még valami:Több,mint 200 GTV-s képem van a gépemen.Szinte kivétel nélkül mindegyiken 5-ös lyukosztású felni van,viszont az enyém 4-es lyukosztású.1982-es.Lehet,hogy átcserélték a féktárcsát,hátul az agyat?Vagy gyárilag is lehetséges.Ugyanaz a felosztás szemre,mint az Alfettáknál.
Norbika2005-03-05 12:27:34 // 145
O.K.,nem veszek Ajusát.Milyen gyártók vannak,amiket ajánlotok?
Robi2005-03-05 11:47:58 // 144
Szvsz a hengerfejtömítés ne Ajusa legyen, mert elég rossz tapasztalataim vannak vele. A többi le van sz@rva, nem olyan vészes cserélni, a hengerfejjel viszont nem jó játszani.
Jahh, a tapasztalat: Mazdámba raktam Ajusa hf-tömítést, és pár ezer km után átégett két henger között.
Norbika2005-03-05 11:17:15 // 143
Jó neked,én az enyémet nem láttam egybe fél éve lassan,pedig nagyon szeretem húzni a bajszát,hagy vágtasson,úgysem bír magával.
Wickey2005-03-05 09:41:12 // 142
Na mindegy, ez már megvan, ez lesz benne, viszont a gépmunkára meg az összerakásra különösen oda kell majd figyelni.
Jajj. Hétvége van. Irány autót bütykölni. Olaj csere vrummvrumm, aztán megyek egy kört, majd utána úgy elrúgom a száját hatezerig, öröm lesz nézni.
hihihi, 600 km passed, vége a cölibrátusnak, megjáratósolaj megy a kukába, kap fincsi HPX-et :-)
Norbika2005-03-05 09:17:44 // 141
Ráadásul,ha még nem is jó cuccot vettél,átereszt,kifúj,az az igazi pech.Remélem,hogy nem igy jártam...
Wickey2005-03-05 08:46:56 // 140
Ja, már írtam is asszem, vagy csak akartam?
924 Porsche hengerfejtömítés: 2400 forint, V6 hengerfejtömítés: 8000 / db.
Na, akkor egy kicsit elgondolkoztam. Főleg, mivel egy számlára vettem a kettőt, így kicsit kontrasztosan láttam a dolgot.
Wickey2005-03-05 08:44:24 // 139
ööö.. ez pech.
Megkérdem, van-e tapasztalat ezzel a kittel kapcsolatban is, a V6 szelepfedél (és hengerfej) tömítőkészletük az tudom, hogy úgy ahogy van kevesebbet ér, mint egy szelet kartonpapír.
Saughassy2005-03-05 00:38:13 // 138
Nna azért nem olyan vészes ez a hengerfejtomites dolog, a lenyeg, hogy tenyleg sikolva legyen akkor nem erhet nagy meglepetes. Ua hengerfejtomitest kaphatsz 6k ert, es 60k ert is V6hoz, mindenki dontse el mennyit aldoz ra. Szerintem ne parazz, ha nem versenykorulmenyek kozott hasznalod folyamatosan az autot, nem lesz gond vele. Persze ez csak egy laikus velemenye.
Norbika2005-03-04 19:41:49 // 137
Hát én is ennyire számitottam körülbelül.
Adam2005-03-04 19:15:19 // 136
hmm, pl egy golfra jóval olcsóbb. De az összes felső tömités (HF, szivósor, kipuff, szelepdekni) meg egy olajszürő együtt már 16 rongy volt. Az azért már szép.
Norbika2005-03-04 19:09:43 // 135
Az nem is olyan veszélyes.
Adam2005-03-04 19:07:51 // 134
Hááát, igazából már nem emlékszem pontosan, ui tavaly novemberben vettem (mopst volt idő, energia, lelkesedés összerakni a cuccost), asszem olyan 6500 pénz volt.. Sajna ezek nem egy nagy darabszámban gyártott autó, így drága hozzá minden.
Norbika2005-03-04 19:02:51 // 133
Nincs itt senki....mindenki havat lapátol?
Norbika2005-03-04 18:23:12 // 132
Ha nem vagyok túl indiszkrét,kollega,mennyit perkáltál a hengerfejtömcsiért?
Adam2005-03-04 18:13:47 // 131
Hát majd meglássuk, milyen az aljusa hengerfejtömités, én pont ma raktam össze a motort. Mindenesetre beindult, ami túlképpen csoda, mert fél éve volt hoyg szétszedtem, és voltak részek, amiknél csak derengett, hogy is kell összerakni. Jöhetne már a jó idő, de csak esik a hó :o(
Norbika2005-03-04 17:42:59 // 130
Kíváncsi leszek,mennyiből fogom megúszni a generált.
Norbika2005-03-04 17:41:42 // 129
De hengerfej tömítést még nem vettem szerencsére,mert nincs.Ezek szerint ez szar anyagból van?
Norbika2005-03-04 17:39:33 // 128
Norbika2005-03-04 17:36:59 // 127
Norbika2005-03-04 17:31:11 // 126
Bazdki,Ajusát vettem!
Wickey2005-03-04 17:27:04 // 125
Papi. Ha alkatrész kell, kérdezz, szólj, csak tudunk valami árat kitalálni rá.
Túl vagyunk már pár generálon. Vagy ha épp nem, ismerünk olyat, aki látott már olyat, aki hallott az egyik ismerősétől... tudod.
Arról pl. nem is beszélve, hogy ha Ajusa tömítést vettél, akkor dobd is ki egyből. És ez csak példának okádék :-)
Tömítés kurva drága, az tény, gondold el V6ban, két hengerfej tömcsi, két szelepfedél tömcsi. Csengenek a tízezresek. A porsche 924eshez meg volt 2300 forint a hengerfejtömítés. Sírnitudnék... :-)
Norbika2005-03-04 17:13:04 // 124
Mindjárt meg is keresem a fényképezőt,és rakok fel róla képet.Kiváncsi lennék,mit mondotok,átbasztak-e,vagy sem,egy kollega szerint nem.Meg az autóboltost is ismerem,eddig soha nem vert át.
Norbika2005-03-04 17:05:38 // 123
Egyébként az alkatrészárakkal ver minket az isten,tegnap,azaz csütörtökön vettem 2.0 motortömcsi szettet,alsót,16 guriga.
Norbika2005-03-04 17:01:44 // 122
Ha sikerül összehozni egy talit,szerintem evidens,hogy minden kedves hátsókerkes kollegát is várunk,aki elől kapar,de kígyós verdája van,max betolat.Ennyi,köztünk a helye.Szerintem.
Norbika2005-03-04 16:56:53 // 121
A 7,4-es hátra nekem is kellene,de olyat nem találok.
Norbika2005-03-04 16:55:43 // 120
Az "Alfa Romeo 2.0"feliratot ne keresd...kapsz egyet,ha talizunk.
Wickey2005-03-04 08:53:30 // 119
ing:
nincs odaírva évjárat, vagyis az van odaírva, hogy "no dates", meg nekem gyanús a "fűthető" szöveg. Az Alfettáé nem fűthető, csak motoros.
Szóval sanszos, hogy nem a mienk, de ha igen, azért írtam, hogy "egy telefont megér" :-)
Wickey2005-03-04 08:52:08 // 118
Jobb, mint a főzött sprengler :-DD
explosive2005-03-04 08:14:53 // 117
Akkor mostmár ébren vagy:)
ingegnere2005-03-04 08:05:24 // 116
Ú, bazz, komolyan megijesztettél.:-)
explosive2005-03-04 07:58:07 // 115
Á dehogy nem ilyen vagyok:)))))))))))DDDDDDDDDDDDPPPPPPPPPPPPPP
ingegnere2005-03-04 07:55:55 // 114
Ne hülyéskedj már!
Ez GTV vs Transaxle talira volt kontraszt.
Az igaz, hogy boldog-boldogtalan nem jöhetett volna, de neked ott volt a helyed. Ezen komolyan nehogy megsértődj!
explosive2005-03-04 07:41:53 // 113
Bocsánat hogy ott voltam:(
ingegnere2005-03-04 07:32:07 // 112
Robi
Emlékeim szerint az alapból Transaxle talinak indult.
Csak elsőkerekesek is jöttek.
ingegnere2005-03-04 07:31:12 // 111
Ha azt mondjátok, hogy 27 ezerért lehet kapni Alfetta GTV külső tükröt besírok vagy beröhögök.
Szerintem az tuti nem olyan tükör, ami nekünk kell, de ha mégis, ennyiért AJÁNDÉK bazze! Rárepülni, megvenni, felhalmozni!:-) Szerintem tuti nem az....
A GTV alkatrészeknek sajnos ára van, amit meg kell fizteni..:-( Én sajnos tavaly találkoztam a 110-es sárvédővel, amiből ráadásul mindjárt kettő is kellett volna, és sajnos külföldön sem jártam sikerrel. Belgiumból 450 EUR+ postaköltség/db.:-/
Mindenkinek, aki alkatrészt szeretne a GTV-jéhez: e-Bay! Legjobb hely.:-)
ingegnere2005-03-04 07:27:07 // 110
WOW látom pörög a topic.:-)
Drukkoljatok. Tegnap széthúztam a váltót, ma meg viszem a fogaskerekekekt gépműhelybe könnyíttetni, meg a szinkronokat feljavíttatni! Izguláááás! :-)
Robi2005-03-03 23:32:05 // 109
Biztos örült a fojtatlan rendszernek. :P
Wickey2005-03-03 23:26:15 // 108
Ofkóz helyben voltunk, csak ez az ökör elment leszakadt kipuffal.
Ahelyett, hogy várt volna 10 percet, amíg visszatoljuk a hátsódobot :-)
Robi2005-03-03 22:32:22 // 107
Az mindenképp eldurrant volna, ha nem a talin, akkor máshol. :) Így legalább helyben voltak a szakik. :)