Mutasd

>> Szerviz2006-06-17

Elvittem a gépet egy karosszériás ismerősömhöz, hogy tegye rendbe a kerékjáratokat, mert egy kicsit már elkezdte zabálni a rozsda! Meg nézze át az alját is! Hát meg is csinálta, ill. majdnem! :-( Annyira jól dolgozott, hogy beázott a csomagtartó a sárvédő íveknél! :-(( Na innentől átvettem az irányítást és az egyik ismerősömmel (aki nem karosszériás és én sem) elkezdtük előről az egészet!

 
>> Tuning és extra2006-03-25

Mszabika-tól vettem egy direktszűrőt (3.000,-), gondoltam én is kipróbálom! Viszont először kellett a szűrő és a LMM közé egy csövet aplikálni! Igazából nem nagyon akartam ezért pénzt kiadni, így hát maradt a "csináld magad" verzió! Egyik ismerősömmel nekiláttunk és 2"-os csőből "faragtunk" egyet! De ahol a szűrő a csőhoz csatlakozik, ott egy szélesebb részt kellett kialakítani, mert a szűrő csatlakozása 70mm átmérőjű! Megoldva! Aztán felszereltem, és az a hang... vááááááááááá... teljesen libabőrös lettem! Isteni hangja van! :-))
Aztán ezt a szűrőt lecseréltem egy SIMOTA-ra, amit Willy-től szereztem (2.000,-)! Még mindig nagyon jó hangja van! Imádom! :-)))


Közben már eladva!

 
>> Tuning és extra2006-03-10

E-bay-ről rendelve! :-)

 
>> Szerviz2005-07-20

Katalizátor (25.000,-) és mindkét kuplung munkahenger cseréje! A katalizátor belseje teljesen szét volt hullva! Az egyik munkahengert meg vissza kellett vinnem az autósboltba, mert nem jót adtak! Nem olyan volt a felfogatása, mint amilyen kellett volna! :-(( Pedig alvázszám alapján rendelték meg!

 
>> Szerviz2004-06-08

Az előző tulaj hanyagsága miatt kapott egy motorgenerált 150873 km óra állásnál, mert kb. 500km alatt megevett a drága 1 liter olajat! A nagy műtétet Schulek Béla végezte Pusztaszabolcson, az Alfa szerelők námbörvanja! :-)) Nagyon jó lett! Egyetlen tömítésnél sem szivárog az olaj és még erő is van a mociban! :-)

Cserélve lettek:
- hüvelyek
- gyűrűk
- hajtókar csapágyak
- főtengely szimeringek
- hengerfejtömítés
- meg a többi...

Az első 500-600 kilométerre valami óccsó Agip olajat rakott bele, de utána ez az olaj leenged és fincsi Selenia ment a helyére! :-)
Aztán ha már a Bélánál volt a drága, akkor ki lett cserélve az önindító is, mert indítózáskor nagyon kerregő hangja volt! Meg ki lett még cserélve a Lambda-szonda is.

>> Esemény2004-02-28

Megláttam a neten és egyből beleszerettem! Másnap elmentem megnézni ide és már együtt jöttünk haza Kispestről! Persze azért egy kis alkudozás is volt az árból, mert 990-ért akarták adni! Így maradt az átíratásra is! ;-) Azt mondják, az első mindig nagyon emlékezetes... az is... mármint az első út! ;-)) (IS)