Mutasd

>> Szerviz2015-06-08

Vásárlás után mindig ajánlatos olaj-szűrő csere. Ehhez még a kor és bizonytalan szervíz előlet miatt jött még: gyertya, komplett vezérlés, hosszbodás szíj.
Tehát :
olaj, olajszűrő (egyelőre selénia aztán meglátjuk majd, mindenkinek más jön be)
légszűrő
gyertyák (gyári 100e km-es)
vez. módosító (gyári, mi más :))
szelepfedél tömítés, vezérműtengely szimeringek
hűtő (gyári valeo)
termosztát
vezérlés készlet (szíj, feszítő, gyári)
hosszbordás szíj
vízpumpa

A szervíz viszonylag könnyen ment, néhány kissé berohadt csavart nem számítva, de semmi kár nem történt. Találtunk kisebb táblácskákat, feliratokat a szervizelésről, rendszeresen volt hordva ezek szerint. Kiderült volt vezérlés csere is, de ha már meg volt a készlet akkor inkább az újat raktuk be.
A szervizelés alatt jobban szemügyre vettem a rozsda helzetet. Jelentem tényleg nem látszik aggasztó dolog. Még a lábacskák is épek az első keréknél (amik tartják a lökhárító alját). Szeretném ha ez így maradna, ezért elkezdtem utánajárni az alváz és üregvédelemnek.