Mutasd

>> Esemény2020-03-15

Azt hiszem a bejegyzés címe mindent elárul... :)

Japán autós vonalról jöttem, így nem volt ismeretlen előttem az öreg autókon különböző mértékben, formában, sűrűségben előforduló barna istenverése, vagy nevezzük nevén... a rozsda. Mikor megvettem a GTV-t, ha valamivel nem gondoltam volna, hogy számolnom kell, na az pont a rozsda volt. Ez mondjuk már akkor megbukni látszott félig, amikor elmentünk megnézni az autót. A bal oldali kerékjárati íven némi rozsdásodás volt látható, illetve szintén ezen az oldalon a küszöb vége felett kicsivel a sárvédőn (kb a pininfarina felirat alatt) volt némi "rügyezés", szemmel láthatóan egy korábban már javított rész kezdett rozsdásodni. De ezekkel együtt tudtam élni, láttam, hogy nem nagy a baj, egy ügyes lakatos egy délután alatt megoldja. Pár hete elvittem az autót DZ-ékhez, vezérlés cserére és minden egyéb javításra, ezekre majd egy későbbi posztban térek ki részletesebben. Mivel Zoliék lakatolással, fényezéssel is foglalkoznak, így megkértem őket, hogy az említett sárvédőívet is tegyék már rendbe.
Na és akkor itt jött a csavar. Zoli pénteken hívott fel, mondván van egy kis gond, küldene pár képet Viberen...
Na, amikor megláttam a képeket szinte nem akartam elhinni, hogy ez az én autóm! De sajnos az :D A csomagtér sarkai, vagy ha úgy tetszik a kerékjárati ívek széle szépen odavan, mondjuk úgy megszűnt létezni...
De van üröm is az örömben, a donoron amit nemrég vettem hál istennek Szépen egyben vannak ezek a részek, így Zoli majd kivágja belőle, és szervtranszplantációs műtét keretében átkerülnek a prodzsektkárba :D Leszereltem a lököst, hogy Zoli könnyebben hozzáférjen majd, aztán intézett egy trélert, ami elvitte hozzá a donort. 5 nap múlva NKH honosítási vizsga a mozaikban (amennyiben a korona járvány is engedi..), itt tartunk most.. vannak izgalmak, na :D