Erhard 242 (Pure Energy) - Alfa Amore: Az internetes Alfa Romeo közösség
Erhard 242 (Pure Energy) - főkép
>> SzervizAlfa 159 SW 2,42JTDM // 2009-10-16

ismét ékes bizonyítéka a fogyasztói szemléletű gyártásnak hogy a 3 éves Exide akkum cserére érett ... kap is helyette ZAP-ot, hogy miért? Mert az Exide-ba már nem bízom, mert drága (és ezek szerint egy fos is), no meg a polcon ez van :D 74Ah Silver technológia, 640A tud kivi leszek.....

 
>> SzervizAlfa 159 SW 2,42JTDM // 2009-09-24

elméletileg 3e km-rel ezelőtt cseréltek olajat az autóban a légszűrőn ez nem úgy nézett ki az olajon meg nem látszik mivel kormól a dejzel, szerencsére nagyon gyorsan ki lehet cserélni a szűrőket nem kell pluszban megbontani semmit minden kézre áll mondjuk az Alfa szervizben a nívópálcás kiszívásos megoldást használták, mivel az alsó takaró nem mostanában lett lecserélve (itt bukott meg a légszűrőcseréjük mivel azt csak alulról lehet)... új gázolajszűrőt kapott mert ez a 60e-kénti csere egy faxság....jah 6,4l olaj helyett csak 6l kell....

 
>> SzervizAlfa 159 SW 2,42JTDM // 2009-09-22

már régebben is írtam hogy rühellem a gyári xenont mert kb ugyan olyan fos a minősége mint a kínai gagyi xenonnak az is kibír 3 évet... az egyik izzó pislákolt aztán átcseréltem a két izzót hogy biztos legyek benne nem a trafó ment szarni...D1S szabvány persze a legdrágább izzó kell bele abból is párban mert ugye hülyén nézne ki hogy az új más fénnyel világít :) úgy látszik a nagy gyártók mint Osram vagy Philips felnőttek a gagyi kínai minőséghez...

 
>> SzervizAlfa 159 SW 2,42JTDM // 2009-09-22

Nem bízom senkiben sem ezért hiába mondták hogy olajcsere volt 3e km-rel ezelőtt inkább cserélek mindent biztos ami biztos :) Kap gyári olajat meg gyári minőségű szűrőket mert megérdemli, holnap lesz a beavatkozás...

 
>> EgyébAlfa 159 SW 2,42JTDM // 2009-09-15

Olasz riasztót kapott a kicsike állítólag a legjobb, canbus-os rendszerre csatlakozik rá tud mindent amit kell a gyári távirányítóval müxik :)

 
>> SzervizAlfa 156 1.9Mjet SW Exclusiv 150 + // 2009-07-18

Végre tudtam szakítani időt az olaj cserére már így is 15e km-et mentem el....természetesen magad uram ha szolgád nincsen, gyári WR, FIAAM szűrők kerültek az autóba (ez volt a polcon:)...nagyon szép az ültetés meg a küszöb de plusz szopás hogy a csápost nem lehet berakni az autó alá tehát plusz emelés meg magasító játéka ...11re végeztem volna ha nem zaklat Don Gombóc és a sok User de így 2,5 óra lett az ide oda rohangálásból meg a légszűrőház komplikációjából...

 
>> SzervizAlfa 156 1.9Mjet SW Exclusiv 150 + // 2009-06-04

Első fékeket cseréltem le EBC sport tárcsára meg EBC Ulimax betétre kíváncsi leszek mennyivel jobb mint a gyári...a gyári tárcsa még elbírt volna egy betétet igaz 76e km lakik bennük a fékbetét már elég kopott volt (gyári Bosch lakott benne)... a szerelést sk végeztem 1és negyed óra alatt el is készültem vele...

 
>> Tuning és extraAlfa 156 1.9Mjet SW Exclusiv 150 + // 2009-05-07

Gyári küszöb felkerült végre a helyére, igazság szerint már a múlt 7en megpróbáltuk feltenni de alulról patentokkal kell kombinálni és tegnap sikerült találni hozzá megfelelőt (kisposki bolha:) kis csiszolással be is pattan a helyére. Az emelőre kellett rakni 4db faéket plusz egy emelővel kellett játszani az ültetés végett amúgy kb 1 óra alatt meg volt minden :)

 
>> Tuning és extraAlfa 156 1.9Mjet SW Exclusiv 150 + // 2009-04-29

Végre nem fér be egy tégla a hátsó kerék és a kaszni közé :D Gyári Eibach rugó és sportgátlók kerültek az autó alá ...érdemes volt! Szerelés by apósjelöltnél 9re vittem 14-re kész is lett....

 
>> SzervizAlfa 145 1.4TS // 2009-03-26

Az autó 1500 és 2500 között fulladt hidegen és vissza durrogott, melegen egyre jobb lett de nem teljesen... már kipróbáltunk majdnem mindent de semmi változás...telefon Pirinek és megmondta mi lehet a probléma és az is volt Thanks innen is :DDD jah a hőmérséklet jeladó volt a szar...