![]() | ![]() |
nem is tudom hogyan felejthettem el a váltóolaj cserét na de ami késik nem múlik ... kapott 2 lityi technyxet még jó hogy ki lett cserélve enyhén feketés lötty ugrott le belőle, igaz macerás feltölteni mert a beöntő az akku felől van tehát le kell bombázni mindent a feltöltéshez...
minap éktelen csörömpölésre lettem figyelmes a vezérlés felől gondoltam csak nem ugrott át egy fog, esetleg elszabadult a főtengelyszíjtárcsa ... a szerelő szét is kapta nem kis meglepetésre az 1500km-rel ezelőtt cserélt gyári vezérlésszett szíjfeszítőjéből hullottak ki a fém darabok a szíj kissé laza volt.. óriási szerencsém volt hogy nem szakadt a vezérlés...
engem is elért a xenon láz hulláma vagy inkább az esőben nem látás paradoxona ezért is vásároltam iziben egy médincsájna 55W-os terméket (volt americai is de ami nem csájnából jön az csak szar lehet:) és be is szereltem...a jó krva anyáját aki ilyen szűkre tervezte a lámpalikat, amúgy beépítettem sikeresen a sötétben közben a barátnőm a telefonnal világított, a kezemről a bőrt lenyúztam, holnap majd felcsavarozom a trafót..mindjárt megyek haza és jól ki is próbálom :D .
Fóliáztatni voltam mivel ez az akvárium style nekem nem jön be a túlzott napsütés zavar, lehet vámpír volt a családban valamikor?? én is szívom a vérét valakinek mindig :D no de komolyra fordítva a fóliázás csapnivalóan szar lett, karcos az összes ablak ... mondták ennyi pénzért ilyen van, mondtam akkor le lehet szedni az összeset aztán csákon... vagy addig rakja amíg szép nem lesz, mert.......addig rakta :)
Néztem pár véget az autóra és ez tetszett a legjobban a felrakás kissé macerás volt de meg lett oldva hogy mind a két cső kormoljon mert hülyén nézne ki ha csak az egyik füstölne :DDD
Ma volt a helyi képviseletnél Examinerre tettük hogy nyugodt legyek semmi hibát ne jelez a km-is stimmel benne. Próbáltuk a boxot is a nap folyamán de túl sok nyomatékot ad kettesben megcsúszik a kuplung, négyesben és ötösben meg 1800-as fordulaton beráz a kettőstömegű...ha gyorsul az ember akkor persze nincs kis fordulat :) resszkesetek offosok no meg benzines autósok :DDD
Red Devil 61e km-rel került hozzám ezért ildomos és evidens a vezérléscsere és az olajcsere... mindenből gyári mert megérdemli... és felkerültek a Momo felnik is kezd szép lenni a 7en fólia meg a zene kerül be :D
Mint ha érezné a kis ribancom hogy meg fogok válni tőle jövő 7 hétfőn vagy kedden egy másik ribancért :D szóval a JTD-k egyik típushibája ért utol a levegőcső szétrepedt a szívócsonknál pont így eladás előtt, persze jobb ez így mint hogy a vevő 2 nap után egyből szívjon vele...
Kb 1 éve tart a harc a fékbetétek csikorgásával és megoldódni látszik a probléma igaz ez belekerült 2 fékbetét és 4db tárcsa cserébe. Mivel a Ferrodo is csikorgott elöl ezért felkerült egy Sport tárcsa ami lyuggatott és mart így legalább távozik a fékpor ami valószínűleg az oka lehetett a csikorgásnak...sajnos egy előnyöm is megszűnt ezzel, a parkolóban elég volt riogatni a gyalogosokat egy középszerű fékezéssel akik egyből ugrottak egy rossz ladára asszociálva :)
Autópálya 140, klíma, aztán 100 fokon állt a mutató....az összes autószerelő azt mondta ez ilyen nem kell vele foglalkozni... Aztán Wickey kartársnál ugyan ez a probléma ő vízhűtőre gyanakodott és hallgattam rá...
Ma ki lett cserélve a vízhűtőm a városban eddig még 90 fokig sem ment fel a hőmérséklet holnap autópálya kíváncsi leszek...a régi "5 éves" hűtőm málik szét, mint ha ezer éves volna...