Funky, Sool, R&B. Na ezeket nem játszák rádión, és mivel a verda nem cd-s, ezért ezt valahogy orvosolni kellett! Őszintén szólva a sokak álltal dícsért Loudlinket én drágállom. Biztos jó, nem is kételkedem benne. De én mást választottam: Tescos mágneses mobiltartó és egy 2GB jóminőségű MP4 és egy átjátszó kazetta. A mobiltartót igényesen elhelyeztem, átjátszó kazi drótját jócskán megkúrtítottam, és már mindenki funky zenét akar hallgatni!! :)

Hosszas vívódás és sötétségbe burkolt éjszakák után döntöttem: XENONT ide nekem. Sok kérdés,sok válasz után:Thunder HID 02 H7 6000K Extra Slim Can-Bus.
Kb 1 órámba telt beszerelni. Szerencsére a trafó extra vékony,és találtam is mindkettőnek szuper helyet. Kis fúrás-faragás 15-ről 20A bizti csere,s lőn világosság!




Néha ezt sem árt kipucolni, mert a vezérlés módosító nem működik tökéletesen. Igaz több összetevőnek kell bekövetkezni a működéshez. Megnövekedett olajnyomás,üzemi motorhőfok és 1000-4800 fordulat között kapcsolbe a mágnesszelep. Az olaj útját változtatja,tolja a vezmódba. :) a biztosítékja 15A és a pollenszürőnél található. (szenvedtem vele eleget, és profivá váltam e téren, sajna)



2008.04.18-án megérkeztek a gyári gyertyák! Köszi Erhard. albaalkatrész.hu! :) Gyertyacsere, pedig a régiek is jól bírták, őzbarnák voltak. Cserekor marci óvatos voltam, mivel egy kicsit már volt szerencsém beletörni! :) Na akkor már a gyertyák is cserélve!
2008.04.16-án hosszas vívódás után a győri Autóforum Riegler Alfa szervízbe cseréltettem komplett vezérlést: Vezérlésmódosító, vezérműékszíj, vezérműéksz.feszítő-, és vezetőgörgő, hosszbordásszíj, ballanszt szíj, ballansztszíjfeszítő-, és vezető görgő. A cuccot a helyi olasz autó alkatrészboltban szereztem be, még alkudtam is jó sokat. A verda pöpec lett, és a szervízt csak ajánlani tudom mindenkinek!
2008.02.26-án végre volt rá időm és energiám, hogy végre orvosoljam a termosztát csere programot. Kb 20 perc alatt régi ki, új be. Marha jó érzés melegben utazni! :))) A régi fel van akadva, tehát hiába is vártam volna a kellemes meleget.

Erhard cartás jóvoltából egy kis futómű felujítás:
Csak egy példa: felső lengőkarokba a szilentek össz. 8000,- plussz a macera, présgéppel a szilentet kinyomni ill. újat berakni. Össz 12.000,- , de akkor a gömbcsukló még a RÉGI ! Hát én 14.000,- megkaptam :) A többiről nem is beszélve!! :) Alsó lengőkar 39.000,- Első Brembó tárcsa 13.000,-
Lengőkar, féktárcsa, kézifékbovden, új fékbetétek cseréje ill. beszerelése megtörtént. Hát fekszi az utat a kicsike, meg hát meg is tud állni!




A legegyszerűbb tuning a direkszürcsi, ami kinek mi. Szerintem dob valamit a kocsin! Alsó fordulatszám tartományból is húz a kocsi, szebb hang jön a motortérből gázadáskor. Na meg az se árt, ha dobunk a tikoknak, és lefújjuk a féknyergeket!




Akinek még esetleg új az ingadozó alapjárat. Az többnyire az LMM vagy az alapjárati léptetőmotor hibája. Egyszerűen orvosolható: WD-40-es tisztítószer, egy fogkefe, és tisztítsuk ki ezeket. Csodákra képes!





