Most hogy elérte a 100000km-t (93mal vettem) eljött a nagy szervíz ideje. Vezérműszíj szett, üzemanyagszűrőt Erhard-tól vettem, mint minden mást is, mert még mindig ő nagyban a legolcsóbb(48k) Tomsics Gáboréknál elég baráti áron(már törzsvendég vagyok:) megcsináltak mindent.
Utólagosan raktam bele tempomatot, amit a Trencsikéktől vettem. Sajna csak egész kormánykapcsolóval adták , így volt 21k. Csak a kapcsolót kellett ki venni ,összedugdosni és kész is volt! Így maradt egy tartalék kormánykapcsolóm:)
No meg egy króm kipufogó vég került föl, ami a 156ról maradt még meg.Nem nagy szám de jobb mint a cső vég.
Vettem rá 17" AEZ felniket, de nem a trendi fekete belsővel rendelkezőt, hanem szürkét!
Élőben nagyon ütős, és nem hivalkodó!
Hát eladtam a kicsi kocsit.Igencsak gyorsan ment,de nem hiába, hisz elég egyedi alfi. Remélem a következő tulaj is sok örömét leli benne.
Skyfol fólia felkerült rá a mai nap:)30%-os körben és így még kilátok!(28K)
Múlt héten Kulcson voltam Pirinél és mivel volt elfekvőben egy kipufogója, amit a verseny Alfájához szerzett még be, feldobtuk!Tűzálló, gyári alfa számmal.
Tetszik, nagyon kemény lett a hangja 4000-ig, -de nem tolakodó egyáltalán- fölötte pedig szépen elhallgat és a motorhang érvényesül. Pont így akartam:)
Kisebb átalakítás és fél óra alatt fent is volt.Egy dobbal kevesebb lett!(30k)
Már csak egy vég kell.
Dupla Mac mélynyomó(1200W, a raktér így 200literre szűkült,de ez nem családi autó:),hozzá való Mac erősítő, Axton Cac slim hangszórók és Panasonic Cq 7101 fejegység, ami szerintem nagyon harmonizál a belsővel.
Nem volt egyszerű felszerelni(egy pár fúrófej bele tört a fékpedálba), de nekem nagyon tetszik és biztonságos, nem csúszkál a lábam rajta
Alfa GT 17" felnik, 225/45 Dunlop SP Sport Maxx gumikkal ,alig néhány ezret futottak.Még múlt év őszén vettem, nem is tudtam sokat használni.Már csak azért sem mert a járgány 2 személyessé vált.A hátsó kerékjárati ívbe beleért a kerék. Áprilisban elvittem egy ügyes karosszériáshoz,picit vágott belőle és tökéletes lett!Mindezt ingyé,protekciónak köszönhetően.
Majd minden hónapban van mit csinálgatni.Most volt nagy motor rendbetételen.Szíjak, olajak,szűrők,stb amit csak el lehet képzelni. Lambda szondát is cserélnem kell (127e km-nél).Légtömegmérő, termosztát, lengőkarok elöl, felső alsó már megvoltak. A kormány stab rúd következik nagy örömömre.
Mikor már azt hinném,h minden rendben, mindig jön valami.Lassan megszokom, de azért irritáló,h egy autót 100e km után fel kell újítani...
Egy helybéli kartárs eladta a 156-át, de én még elötte meg vettem tőle 20ért a spoilert. A felrakás nem volt egyszerű, de végül a szomszédos településen találtam direkt spoilerezéssel foglalkozó srácokat akik nagyon profi módon és csupán egy ötösért fel is rakták. Majd átkerült a festőhöz ,aki kijavította a kisebb nagyobb sérüléseket.15e-be került és nagyon elégedett vagyok a munkájával.