Tagok >> Hardy >> 159 Fekete Párduc 2.0 Novitec >> Blog
- Típus:159 Fekete Párduc 2.0 Novitec
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2011
- Színe:Nero
Sajnos elváltak útjaink. Nagyon sajnáltam mert hozzámnőtt. Nem gondoltam volna hogy ennyire gyorsan elmegy. Este meghírdettem reggel el is vitték.
Most nézelődők. Giulia vagy Stelvio amit szeretnék.
Várpalotán volt ismét mert eljött a nagyszerviz ideje. Soká nem kellett nélkülöznöm hamar elkészült. Gyorsan és precízen mint mindig. Ami cserélve lett:
Olaj és olajszűrő légszűrő pollenszűrő gázolajszűrő vezérlés vízpumpa és a hosszbordásszíj. Valaki jól fog járni vele mert lassan eljön az eladás illetve csere ideje. A szervizkönyv betelet így pótlapot kellett gyártani.
Kicsit kopogott a jobb eleje. Csőri átnézte és egy jobb felső lengőkar meg egy jobb hátsó stabpálca lett cserélve.
A járművédelmi rendszer hiba ikon jelent meg és nem működött a kormányzár. Aztán kicsit beleástam magam a dologba. A kulcs kivételét megakadályozó retesz nem működött és a kormányzárat is az vezérli. Tehát tönkrement a kulcsot fogadó egység. De egyszerűen orvosolható. Másik egységet kell venni a kis motort kivenni és kicserélni benne, így nem kell programozni vagy a kis motort felújítani.
Végre le lettek festve a felnik. Mivel senki nem vállal felni festést így házilag álltunk neki. Kapott egy epoxi réteget aztán szórógitt utána csiszolás festés és lakk. Előtte homokszórva lett.
Meg mivel a gumik elkoptak lett véve 4 új Continental Premiumcontact 6 a gyári méretben.
Sajnos a hatalmas viharba, míg álltam ki a szél leemelte a garázsajtót és neki dobta a kocsi oldalának.A harcból nem az autó került ki győztesen! Így lakatos és festő lett a vége. Bár a festés jobb lett mint a gyári.
Ismét kötelező szervizen voltunk. Minden szűrő és olaj cserélve lett. Illetve találtam alatta egy olajfolyást. Sajnos az olajhűtőnél engedte el az olajat. Csöri ezt is orvosolta. Így most minden rendben. Viszont a szervizfüzet teljesen betelt. A munka minősége a szokásos. Szerintem nem kell bemutatni senkinek.
Mivel a foncsor fel lett újítva, így kapott egy irányjelző menetfény kombinációt, hogy kíméljem. Kapott még egy vezérlőt is. Az akkumulátor feszültség emelkedésre ahogy elindul az autó bekapcsol. Ahogy leáll kikapcsol. Továbbá van még 2 funkciója mi választható. A világítás felkapcsolásakor vagy kikapcsol vagy a félre veszi a fényerőt. Nálam kikapcsolásra lett állítva. A fényképek kedvéért hogy látszódjon milyen a fénye ezt a funkciót kikapcsoltam. Meg természetesen ha irányjelző megy szintén kikapcsolja azt az oldalt. A vezetékek mint a gyári gégecsőbe lettek elvezetve.
Sajnos engem is elért a lámpa probléma. Gyakorlatilag nem jött ki a fény a lámpából már normál körülmények között se, nem csak esőben. Olvastam bejegyzéseket, hogy takarítás és minden jó lesz, de sajnos ez maximum a xenonos lámpákra érvényes. A halogéneknél más a probléma. Elfáradnak a foncsorok. Nekem gyári a lámpám, így csak megmattult, de ez is elég ahhoz, hogy már ne lássak rendesen. Az utángyártott lámpák, Depo Tyc sokkal ramatyabb állapotba vannak. Mivel ilyen lámpákból való projektorokat kaptam kölcsön míg az enyém felújításon volt, igy szembesülnüm kellett a szomorú valósággal, hogy az utángyartott lámpák nem jók semmire.
Gondoltam, hogy másik projektort kap, de mindenhol csak xenonost lehet kapni. Az meg mivel év eleje óta rendszám és forgalmi elvétel jár érte nem volt alternatíva.
Így elküldtem felújítani őket. Egy hét alatt viszajött,addig meg a másik lett berakva, hogy tudjak közlekedni.
Most újra látok.
Első képeken a gyári projektor, aztán az utángyártott, végül a felújított. A legvégén, hogyan világít a tompított lámpám.