Tagok >> Tommy sk >> 166 2,4 JTD >> Blog
- Típus:166 2,4 JTD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:sötét barna
Hát visszakaptam az autót végre teljesen olajszivárgás mentes, cserélni kellet még az üzemanyag csöveket és a tömitéseket a motor térben mert nagyon el voltak öregedve, de mostmár egészben van az autó, van még pár dolog a tél előtt pl: futómű állitás, téli kerekek, aksi, felső motor szilent, megjegyzés : a turbó a kitakaritás utánn is letilt hibajelenség viozsgálat alatt...lehet map szenzor csere lesz....
Igazából aluminiumból akartam aztán rozsdamentes lett belőle, köszönet a mesterurnak a fáratságos munkáért , szerintek igen jó lett :) hamarosan sorkerül a beszerelésre..
Hát szerencsére a sógor elég jó autószerelő,sikerült kiszednie a váltót mindenféle emelő-szerelőgödör nélkül :-) erre azért volt szükség mert a váltó és motor között elég erőteljesen folyott az olaj, ha már lent a váltó fényderült pár hibára:folyik a kuplunk munkahenger,szakadtak a féltengely porvédők, hátsó motortartó baknak ámen, szelep fedél tömités ereszt, ezek a hibák mind orvosolva lesznek a hétvégén, továbbá kitakaritjuk még a turbót, mert magas fordulatnál letilt..rem segit rajta :S naszóval még tavaj vettem alfacityn egy főtengely szimeringet,ami jó is a 166-ba,de a váltó leszerelése utánn szembesültünk hogy nemis onnan szivárog hanem mellőle, a fekete karika: lásd az utolsó előtti képen.. gondolom azis vmi szimering féle, na ezt jól letömitettük aztán mehetett vissza váltó.Ha minden igaz akkor a hétvégén már össze is lesz rakva az autó a halom uj alkatrésszel.. megjegyzés: a kuplung teljesen jó, ujszerű tehát nemhazudott az előző tulaj hogy volt cserélve :))
Ma ismét érkezett pár alkatrész: az összes féltengej gumiharang,baloldali hátsó motortartó bak,kuplung segéd munka henger,szelepfedél tömités,első stabilizátor rúd szilentek,két flakon féktisztitó-fékfojadék...
Ma ismét csomag érkezett: vadiúj gyári Bosch légmenyiségmérő,a Marelly helyére ugrott be,továbbá hoszbordás vezető illetve feszitő görgő, 5 új Denso izzitó gyertya, valamint 2 l váltó olaj igaz nem tutella, de reméljük ezis megteszi :) bővebben a műtétek utánn :) u.i: még a jó multkor átkerült a sport légszűrő a 166-ba igy most ezt is dokumentálom :)
Ezt már régóta összeakartam hozni a közös fotókat a testvérekről, most sikerült :)
Nemrég érkeztünk vissza a balcsiról s a fogyi a cop szerint 5,3 lett 400 km-en amivel elégedett is vagyok, igaz többnyire tempomattal mentem 100-as tempóval...a box beszerelése óta kb fél literrel lett kevesebb az étvágya :) aminek örülünk is
Tegnap reggel végre megérkezett a várvavárt novitec tuningbox, sokat keresgéltem a neten h melyik lenne jobb,de itt az amoren a cartársak javasolták: ha box akkor novitec, teljesen véletlenül akadtam rá, többet nemis találtam csak ezt az egyet, gyorsan leiscsaptam rá,tesztelés folyamatban...megjegyzés: a box a gázolaj szűrő mellet kapot helyet,két műanyag szoritóval rögzitettem.
Az első pajzs lecserélésre került mert nemtetszett ahogy levolt festve, sikerült beszereznem egy hibátlan állapotút s hozzá kaptam a hátsó emblémát ingyen :) a fékek is megkapták a rosszó szint.