Ujabb 5 hengeres. Variációk 1 témára, 2.4 5 henger 18" fekete kivül belül és mégis mekkora a különbség...
Valaki azt mondta (ugye Greenmonster ), hogy akkor leszek igazán férfi ha egy stroker zuhog a 156 ban.
Ám legyen, a legenda beköltözött. De jött a szokásos probléma, gyenge az erősítő. Ha oldschool akkor oldschool, belefutottam egy JBL A GTI 1201 erőműbe, beszereztük. Plusz jött egy Clarion VZ 402 e is a sipolos rádió helyére.
A csomagtér fedél kapott némi bitulapot es 2db 690N os teleszkópot hogy fel is nyiljon...
Úgy gondolta az összehegesztésnél neki engednie kell, én meg úgy hogy nem, úgyhogy lecseréltem.
Diákkorom kedvence, most megvettem. Lassan helyére kerül.
Egy ideje zavart már hogy a mélyhangok elég nehezen érkeztek meg. Lassan körvonalazódott hogy itt a láda mérete lesznugye a freki miatt a ludas. Szétgugliztam a fórumokat hogy az ali kinel mekkora ládában hogy szól, és arra jutottam hogy a legtöbben egy 3X literes ládamérettel értek célba. Így szereztem egy 32 literes ládát, belefaragtam az Alit. Letakaritottam, hátlapot szigeteltem, pókot rácsavaroztam, be az autóba és teszt. Érdemes volt mókolni vele, megvan az eredmény.
még hangolni kell a rendszert de majd azt egyszer tavasszal szép időben.
Nyisszogas, es mormogás a múlté.
Új lakótárs is érkezett 😉
Sikerült szerezni egy GTA kerékkulcsos tasit,meg egy kék logós szőnyegszettet.
O hogy kenné a hajára a Giorgio hogy egy helyzetjelző izzó cseréjéhez ki kell szedni a lámpát, amihez meg lekell szedni a lököst. Megvettem a legtartósabb osram longlife izzót amit találtam. Innen is csókoltatom a mérnök kollegákat olaszban.
Felraktam a téli kerekeket is.Stekkercsere
Beépült a hifi. A beépítést a Delta Hifis srácok végezték győrben. Mac Audio kábelek kerültek beépítésre. Az ajtók bitulapozva. Ég és föld. Megérte. Balos csattogó ajtóhatároló is a múlté.