Tagok >> Coyote >> 146 1,9 JTD >> Blog
- Típus:146 1,9 JTD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2000
- Színe:Ezüst
A mai napon friss olajcsere és szűrők cseréje volt a program illetve kapott egy uj leeresztő csavart is.
Tesztelés képpen és a kollégáim tapasztalatai alapján Xado olajat kapott és kap egy Xado revitalizálo kúrát. 200 km-ként kell adagolni és 3-om tubus megy bele összesen. Meglássuk milyen. Olaj csere elött meg néztem a régi olaj szintet, teljesen rendben volt nem is fogyott belöle. Enek örülök :-)
Jöhet a teszt futam.
Alkatrészek listája lásd képeken......
Km óra állás: 289104
Nem is olyan rég utolért egy tipus hiba. El kezdte megadni magát az ajtó kárpit. Előszőr az én oldalamnál vettem észre aztán jobban szemügyre véve mindenhol el kezdte, de a jobb hátsó adta meg magát a legjobban. Elvittem hát a kárpitos barátomhoz aki azt mondta hipp hopp meg lesz vele :-)
Ki is választottuk a megfelelőt. Remélem hamar rendbe jön, mert így elég csufika a drága kincsem :-(
A második képen van az új anyag, az a kis háromszög :-)
Mai nap reggel sajnálatos módon el halálozott a felső motortartó bak. Reggel már éreztem, hogy kicsit jobban rezeg a motor. Beérve a melóhelyre konstatáltam a halál időpontját. Gyorsan meg rendeltem az új bakot és meló után gyorsan be is tettem.
Kb 5 perces mutatvány az egész. Csavor jól meg húzva, kezdődhet a teszt út.
Alkatrész tipusa: Akron
Km állás: 287243
Nemrég felfigyeltem, hogy fékezéskor finom remegés érezhető a pedálon és a kormányon ami egyre erősebb lett. Fele se tréfa, tudtam, hogy a fék a ludas. Gyorsan rendeltem hát egy szett Delphi tárcsát és betétet aztán ma meló után gyorsan ki is cseréltem. Nem vagyok gyakorlott, de 1 óra alatt meg voltam.
Sajnos valaki elöttem nem igazán volt körül tekintő mert a fékkopás jelzőt el vágta így azt sajna nem tudtam bekötni. Na de majd kitalálok rá valamit....
Most jöhet egy kis nyugodt, lassú teszt időszak amíg össze nem kopnak az ujjak :-)
Km:286.888km
Meg volt az ide első TC. Szokás szerint össze gyült a négytagú négyes index alapító tag: Kazes, Csongi, Jorjie és Coyote :-)
Csodás idő fogadott minket Kazes barátunk bírtokán, majd egy kis gyors köszönés mindenkinek és irány az Érdi piacra egy kis reggelinek valóért :-) sajtos tejfölös lángos, egy kis sült kolbász,tarja,máj....stb
Vissza érve a birtokra a házigazda neki állt az ebédnek való elkészítésének, mi pedig Jorjieval a lámpa sötétítésnek. Mivel ittunk már így gyalogosan kellett elmenni a boltba beszerezni a hozzá valókat. Egy kis séta jót is tett ebéd elött.
Hipp hopp kiszedtük a lámpát, hőlégfúvóval felmelegítve szét szedtük, kitakarítottuk, maszkoltuk, több rétegben lassan lefújtuk, javitottuk a hibákat majd rá égettük a festéket megint takarítottunk aztán össze szereltük és a végeredmény....gyári sötétített lámpa lett :-D
Köszönjük a házi Kazesnek és családjának a vendéglátást, csodás kis mini tali lett ez is.
Legközelebb MC-n találkozunk, hasoló hangulatban és időjárásban.
Jorjie bácsi segedelmével ma kapott egy szett teleszkópot a géptető. Igy nem kell folyton keresgélni a kitámasztó rudat :-)
A művelet kb 15 percig tartott, mert sajna nem lehetett serital inni :-( akkor kicsit tovább tartott volna...... :-D
Ma fel kerültek a szép nyári papucsok. Szerencsére nem voltak sokan ma a szervízbe igy be tudtam állni :-)
Ma kapott egy pár ablaktörlő lapátott az én drágám :-)
Bosoko márkájú.
Aztán a héten fel kerül majd a nyári papucs is valamikor......
Tegnap sikeresen kicseréltem mind két bajuszkapcsolót. Nem volt bajuk, de a sima gyári helyett kapott egy szett világítósat. Sokkal hangulatosabb lett így az egység :-)
Köszönet érte Alexandro-nak.
A csere nem volt nagy meló kb 15 perc.
Also kormány burkolat le 4 csavar tartja.
Aztán felső burkolat le. Alulról a bajuszkapcsolók mellett 2db 3-as inbusz kulcs.
Ezután kiakasztjuk a kaocsolókat és levesszük ovatosan a felső burkolatot.
Ezután a csatlakozót kiakasztjuk és készen is vagyunk.
Vissza rakás fordított sorrend.
Figyeljünk oda, hogy a vissza rakásnál a bajuszkapcsolók kábele a felső burkolat rögzitő lábakon belülre essen.