2011.03.19. 113000Km! Ma lecseréltem az unott téli kerekeket, a felnik fényezve lettek,
Black Line stílusra (grafitszürke) nekem így jobban tetszik...egyenlőre,:-)!! Előre két új gumi került Barum Bravuris 2, reméljük beválik! Kb két hete ki kellett cserélnem a motorkitámasztó kart ,mert a gumi szilent szét érett.



2010.09.21. 110EKm !Cserélve lettek a felső lengőkarok,mert elégé nyekeregtek, nyifogtak már, Original Ricambi TRW került bele! Azóta egyenlőre csend van,:-)


2010.04.19. Ma lefóliázták a hátsó szélvédőt,a hátsó ablakokat,és megkapta az első üveg is a szokásos csíkot! Természetesen LLumar fóliát kapott,a az eggyik legsötétebbet,AT 05 GR SR HPR,fényáteresztés 5%!




2010.04.10.Még tavaly vásároltam bontásból egy hátsó szárny spoilert, Zender gyártmány! Mivel a szine picit eltért az én autómétól ,a felszerelés váratott magára mostanáig.Fényezés után Szunyiatis segítségével felszereltük,majd bekötöttem a féklámpát is benne!




2010.04.03. A Husvéti szabadnapokat kihasználva,végre volt időm lefesteni a féknyergeket,és a féktárcsa közepet is! Alapos drótkefézés,és tisztítás után maszkoltam,majd alapoztam,végül Motip Rosso féknyeregfesték spry-el 2x lefújtam!




2009.11.17. 100600Km!Megtörtént az autó műszaki vizsgáztatása,és friss lett a zöldkártya is,mindkettőt 2 évre kapta meg. Cserére szorult az 5. hengerben is az izzítógyrtya !
2009.10.18. 100400Km! Az autó kapott egy új Exide Premium 77Ah akkumlátort,mert ami benne volt már gyengélkedett,és csak kis teljesítményű 55Ah-ás volt!Még szeptemberben karbonfóliáztattam a tükörtartó háromszögeket,mert a festék feltáskásodott, levált róla!




2009.06.20. 94900Km Kicseréltem a 3. hengerben az izzítógyertyát,mert hibát jelzett,és valóban rossz volt mikor kimértem!Valamint cseréltem a gázolajszűrőt is!Átesett egy futóműállításon is,mert az első tengelyeken a gumi belső peremei nagyon koptak!



2009.06.09. 94800Km!Komplett vezérlés lett lecserélve: vezérműszíj,feszítő,és a vezető görgő+ a vízpumpa,hosszbordásszíj a feszítőkarral,a feszítő,és a vezetőgörgő!



2009.06.05. 94700Km Kicseréltem a levegőszűrőt,a régi már nagyon koszos volt,tehát könnyebben lélegezhet a motor.Viszonylag simán ment,csak az aksit kellett kivenni,és egy csövet megbontani.Cseréltem a pollenszűrőt is,ami ugyancsak igen koszos volt,szénszálasat kapott!Csupán kiváncsiságból 1 napig használtam direktszűrőt is,de semmi érdemleges változást nem tapasztaltam,valamint mindenki lebeszélt róla! Ezért maradt a papírszűrő,talán majd egyszer rakok bele tuning K&H betétszűrőt!








0
412
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Motorsport
- Zenebutik
- Giulietta
- Adok-veszek
- Giulia
- 159
- Stelvio
- Coffee - Minden ami kávé
- Ugyanaz kicsiben
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
