Mutasd

>> Esemény2024-01-22

A km számláló állása: 394.xxx km...

Ami az elmúlt 2 évben történt: egy generátor csere, lengéscsillapítók, néhány futómű alkatrész, és épp most, 394 ezer körül ledobta a váltóját. Kapott új (bontott) váltót. A kuplung még gyári volt!

Meg persze a szokásos olajcserék 15 ezrenként és egy akksi, gumik igény és idény szerint :) A vezérlés is cserélve lett ismét, annak rendje szerint.

Nemrégiben a szívósor is cserére került, mert valószínű ott eresztette a vizet.

A végtelenbe és tovább! :)

 
>> Esemény2022-01-29

Ciao PAY-807!

 
>> Esemény2022-01-17

Olyan gyorsan történt minden az év elején. Jó, persze terveztem a cserét, de csak tavaszra. A terv már akkor is egy új Giulia volt, de hát a rendelés, a chiphiány, a szállítás... erre kicsit megmozgatva az ügyet az lett a vége, hogy hamarosan érkezik egy készletről. Már itt van, várja a rendszámot.

Tehát nagy az öröm, de azért álljunk meg egy gondolatra a jó öreg 159 mellett:

- 2017 februárja óta 165.000 km-et töltöttünk együtt.
- Most 332.000 km-et mutat az órája
- Sosem hagyott ott sehol
- Felépítettünk együtt egy házat. Alfához méltatlan dolgokat fuvarozott hatalmas bendőjében, zokszó nélkül
- Elvitte mindenhova a családot. Bejártuk többször Horvátországot, volt egy kellemes Milánó-Monaco túránk is, illetve kipróbáltuk a Magas-Tátra útjait is

Nagyon szeretem ezt az autót, mert egy igazi igásló. Emellett ezt a mai napig olyan minőségben, komfortban adja elő, amit csak nagyon kevés autó tud nyújtani. Nem a legerősebb - de mindig elég volt, amit tud :)

Minden karbantartást megkapott, így nem volt olcsó a fenntartása - de nem okozott kellemetlen meglepetést.

Szerencsére nem megy messze: a cégünkben fog dolgozni, az egyik kolléga munkaeszköze lesz. Tán így a legjobb - és ha kicsi lesz az utód, majd elhozom egyszer-egyszer :)

 
>> Szerviz2022-01-06

Kidobtam a borzalmas Valeo ablaktörlőket, Bosch lett ismét. A hátsó ablaktörlő is cserélve lett.

Km: 332000

 
>> Szerviz2021-10-25

Olaj és szűrők cseréje, és a másik (alsó) DPF hőmérő kicserélése. Km: 326900

 
>> Szerviz2021-07-27

A futómű két alsó TRW lengőkarral lett teljes, most szuper mindene. A részecske szűrő hőmérséklet jeladója viszont vacakol. Ritkán, de nem ad jelet, akkor bedobja a csodalámpást, és ott is marad. Kimérve jó. Never ending story?

 
>> Szerviz2021-04-08

Kicseréltük új TRW-kre a felső lengőkarokat, mert egy hónapja borzalmasan nyikorogtak. Kapott új olajat, szűrőket (gázolajszűrőt is), illetve két ATE betétet előre. 90 ezret bírtak :) A hátsókba most még van. Volt némi tömítéscsere is (vákumpumpa és hőcserélő), hátha szűnnek majd az olajcseppek :) Felkerültek a nyári kerekek is, jövő héten futómű állítás.

Km: 313.800

 
>> Esemény2021-01-28

Egy csütörtöki estén hazafele indultam a munkából, mikor szembesültem a ténnyel, hogy le van törve a jobb oldali tükröm. Az ajtót is sikerült megnyomni, a magasságból azonnal látszott, hogy platós autó lehetett. Az irodaház parkolója be van kamerázva és rendszámfelismerős beléptetés van - így másnap meg is lett az elkövető. Elismerte a kárt, bár azt állította, nem vette észre hogy mit csinált (ez nekem nettó ellentmondás). Megkaptam a kék-sárgát, meg egy kis "elnézést csomagot" a komolyabb retorziókat megelőzendő.. :) A biztosító fizetett, a kár pedig 1 tükör, 1 horpadás javítás. Csokagm cartárs volt olyan jó hozzám, és megajándékozott egy színazonos tükör burkolattal. Ezzel legalább nem kellett foglalkozni!

 
>> Szerviz2020-10-07

Olaj és szűrők cseréje (gázolaj most nem volt), vezérlés csere vízpumpával. Kicserélték még a részecske szűrőnél a kipufogógáz hőmérséklet érzékelőt, így most nincs sárga tengeralattjáró :)

Km: 300.220

 
>> Esemény2020-09-29

Ma meglett a 300.000 km. Gyári még a kuplung, a turbó, a DPF és minden diesel alkatrész! Természetesen a motor-váltó is. Még egyszer ennyit! (9 éves, nem rohad, belül is szép... MIÉRT NE?!)