Mutasd

>> Esemény2020-09-29

Ma meglett a 300.000 km. Gyári még a kuplung, a turbó, a DPF és minden diesel alkatrész! Természetesen a motor-váltó is. Még egyszer ennyit! (9 éves, nem rohad, belül is szép... MIÉRT NE?!)

 
>> Szerviz2020-09-23

Az autó elkezdett nehezen indulni. Először az önindítóra gondoltam, de fura hibaüzenetek és egyéb “pótcselekvések” jöttek. Már kezdtem megijedni, de akkor néhány óra állás után rámértem: 10,6V. Ez kuka... még a Spiderbe kezdte pályafutását, 2,5 évet élt. Jász-akkut kapott, 75Ah-st

Km: 299.450

 
>> Szerviz2020-04-23

Olaj, és összes szűrő (gázolajszűrővel). Odavolt egy motortartó bak, az is. Kapott egy kavicsot a bal első ködlámpa, az is. Kiderült, hogy a torony szilentek odavannak, azokat majd 2 hét múlva.

Kapott új nyári papucsot: Pirelli P Zero Nero GT (17")

km óra állás: 286500

 
>> Szerviz2019-12-03

Az autó egy regenerálás közben bedobta a sárga tengeralattjárót. Már lelkiekben készültem a DPF hibára, de kiolvasás után kiderült, hogy ismét a hűtőventi vezérlője vacakol. Kibontva látszott, hogy meg is volt égve. Ha már nekifogtunk, kicseréltük az EGR hőcserélő bypass szelepet és mivel szivárgás volt a termosztátház csonkján, azt is. Most nincs hibakód.

Km: 273260

 
>> Szerviz2019-10-21

Olaj, összes szűrő (gázolajszűrő is).

Km óra állás: 269890

 
>> Szerviz2019-07-27

Találtunk egy rejtélyes hibakódot: "EGR hőcserélő kiiktató szelep hiba". Kicseréltük az EGR szelepet, mert nyitva ragadt. Az új szeleppel szépen nyit-zár, viszont a hibakód törölhetetlen. Motorhibajelet nem dob, nem is tilt le, az EGR működik élő adaton nézve, sőt, a hőcserélő is letilt/nyit... ott marad olvasni valónak egyelőre, jobbat nem tudunk :)

A vízhűtőt is cseréltük. A több év autópályázás annyi szmötyit hordott bele, hogy a ventilátor kontúrja alatt egy pamutpóló anyagához hasonló gyöszrengeteg volt, na meg valahol meg is volt sérülve.

A szerviz után a gázreakció és a turbónyomás felépülése sokkal jobb lett, visszatért a már el is felejtett dinamika :) A víz pedig végre nem melegszik dugóban sem, nem kell fűteni :)

Nem tervezett szerviz volt, de nagyon hasznos...

Km óra állás: 262.100

 
>> Szerviz2019-04-09

Javításra került a téli csatt nyoma (új lökös és pajzs, fényezve), illetve a géptetőt is újra fújattam a sok kavicsnyom miatt.

Olajat és szűrőket cseréltünk (kiv. gázolaj), valamint szelepfedél tömítést, és még néhány apró tömítést és armatúrát a befecskendezés körül.

Felkerültek a nyári gumik is.

Sajnos kiderült, hogy a turbónak nem néz ki sok hátra, kipufogó oldalon olajozik.. :(

Km: 253.900

 
>> Szerviz2019-03-06

Igen, mert ilyen alkatrész is van ám, előtét ellenállás helyett! Megmakkant, sárga tengeralattjáró. Szerencsére a XIII. Kerületben volt bontott 12 ezerért és megoldódott a dolog. Lehet hogy ez volt a tavalyi melegedés oka is már?

 
>> Esemény2019-02-05

Miután egy átlagos reggelen kisfiamat a bölcsődében hagytam, tovább indultam a belváros felé. Kis budai mellékutca nagy forgalommal, 3-4 autó áll a sorban előttem hogy elsőbbséget adjon egy kanyarodó főútnak. Kb. 10km/h sebességgel érkeztem a sor felé, mikor fékezésre csak sűrű ABS rugdosás volt a reakció. Meglepődtem, mert verőfényes napsütés és 7 fok volt, még egy hosszú káromkodást is volt időm végigmondani. A nagy szembe forgalom és a járdán lévő gyalogosok miatt nem volt más hátra csak előre: csatt! Pont egy vonóhorgos autó volt... Ahogy kiszálltunk, mindketten elcsúsztunk, glatt jég volt az aszfalt. Szerencsére a másik fél nagyon korrekt volt, mivel semmi baja nem lett, betétlap nélkül távozott. Nekem a lökhárítóm és a scudetto bánta. Volt egy kis izgalom a másnapi műszaki vizsga miatt, de a gyorskötöző segített. Megvárom a jeges idő elmúltát, utána rendbe rakjuk az elejét.

 
>> Szerviz2018-12-22

1 hónap telt el a csere óta, majd megint nem indult. Zé soron kívül fogadta, mint kiderült a testkábellel volt gond. Reméljük ezzel lezártuk a dolgot...