- Típus:Giulia Q
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2022
- Színe:Ocra
Reggeli után útnak indultunk. A feleségem maradt kívánsága szerint, majd délután felveszem. Addig belefér egy magányos csapatás a hegyen. A falut elhagyva kezdetét vette a kanyarvadászat. Hamarosan egy motorost értem be, akinek tetszett a tempó. Utánam eredt. Elenyésző volt a forgalom, jól tudtam haladni, de kb. 25 km után kavarogni kezdett a gyomrom, visszavettem a gázból. Intettem a motorosnak, menjen csak, ha tart még a lelkesedése. Pár kanyar után utolértem, ő is belassult. Jó kanyarból is megárt a sok.
Megálltam Obarsiánál, ettem egy almát, közben Feri utolért. A Transalpinára már együtt mentünk fel. Élénkebb volt a mozgás, sokan igyekeztek a csúcsra. Nálunk gyorsabban senki nem ment, mindenkit megelőztük :D
Pár kép erejéig megálltunk. Feriék bevárták a többieket, én tovább haladtam délre élvezkedni és tankolni. Novaci előtt fordultam vissza tele tankkal. Másfél óra múlva értem vissza a panzióhoz. Az asszony még nem készült el. Belefért volna még egy hegyre futás.
A 7A-n átadtam a volánt, szeretné kipróbálni a váltófüleket. Eleinte nehezen ment, a gázt elvette kapcsoláskor. Kicsit döcögtünk, de 15 perc után már egészen jól belejött. Közben a kocsi beadott egy ATV hibát, ami a difivel kapcsolatos. Mi a fene?!
A hibajelzés a motor újraindításakor eltűnt, de erőteljes gyorsításra azóta mindig előjön. Valami megkotlott :(
Délután 5-kor találkoztunk ismét a többiekkel a hegyen. Megmásztunk egy csúcsot - jól esnek az efféle aktív szünetek két vezetés között. Forrásvízzel megtöltöttük a kulacsot és utána indultunk a szállásra. Lefelé kicsit megnyomtam, hogy maradandó legyen az élmény. Egy lankás egyenesebb szakasz után rövid féktávott vettem. Szerintem szép manőver volt, de ezt már nem tolerálta az utasom, Obarsia után meg kellett állni 20 percre. Így is sikerült visszaérnünk 8 előtt, még rendelhettünk vacsorát.
Eltettük magunkat, nagy várakozással tekintünk a holnapi transzfogarasi kirándulásra.