Tagok >> SanyiJTD >> 156 2.4 JTD 10V >> Blog
- Típus:156 2.4 JTD 10V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:Matt gyöngyházbordó
Kopott jeleket ideiglenesen fóliáztam, carbon alapon ezüst logoval, de most rászántam magamat, és kicseréltem őket!
Mindig mondogattam ,hogy ha veszek emblémát, az lesz az első ,hogy meglakkozom őket.
Így is lett, kapott 2 vastag réteg lakkot, remélem ezzel sikerül átb@sznom a rendszert, és nem fog lekopni, mint a társai...
Scudettot szetszereltem, kivettem a régit, beraktam az újat, és kész!
Van különbség! :)
Felraktam a téli felniszettem, úgy vagyok vele,hogy inkább +15-ben, mint majd 5fokban fagyoskodva...
A GTA-kat levettem, lemostam, és mennek a pincébe téli álmot aludni :D
Nem mutat rosszul azért a 16-ossal sem szerintem.
De hogy? Fent sem volt az autón a kerék ,ez a téli szettem, csak észre vettem ,hogy leeresztett az egyik.
Volt rajta egy nagyon pici lyuk.
Persze most újra centír, meg minden földi jó, kvára hiányoznak ezek a hülyeségek!
-Még mindig jobb,mint ha már fent lett volna az autón-
Ez is megvolt, most már a KUL szüzességem is elvesztettem!
Kicsiny falunkból 3 autóval indultunk a ~130km-es útnak.
Gonosztevővel, és Ákos156al!
3-an mentünk egész Keszthelyig, ahol még csatlakoztak hozzánk 4 autóval, így 7-en mentünk Kaposújlakig.
Odaérve parkolás után picit tettünk-vettünk, én ablakot pucoltam, majd Ákossal azon tanakodtunk ,hogy nem gyorsul senki...
Eltelt még vagy 10 perc, majd szóltam Ákosnak, és Gonoszak ,hogy menjünk ,még melegek az autók, majd megjön a kedvük!
Így is lett, első futamot 3-an futottuk.
Körbe vettek a benzinesek :)))
Aztán szép sorjába jöttek az autók, én is mentem vagy 10-13 kört ezzel-azzal.
Az autó jól szerepelt, egy kis gondot kivéve...
A sebességváltóval van valami probléma, kb. 4x verseny közben nem tudtam kettes sebességi fokozatot azonnal kapcsolni.
Utcai használatban soha nem fordul ez elő, régebben mikor kihúzattam előfordult már, teljes csere alkatrész is megvan már vagy fél éve, de még azóta sem lett kicserélve, de most már tényleg nem ártana, mert szégyenbe maradok megint :)
Az autó teljesítménye is a várton felül teljesített, nagyon elégedett vagyok vele.
Első KUL-om, én azért mentem, hogy versenyezzek, meg a versenyt nézzem , tehát volt mindenben részem, számomra ez egy tökéletes nap volt!
Köszönöm ,hogy megszervezték ezt, jövőre ugyanitt (erősebb konfiggal) :)))
Történt ,hogy eladtam hirtelen a 17-es Selespeed felnijeim, amik télre már fel voltak készítve, így gyorsan új felni után kellett néznem.
Amit tudtam,hogy kisebbet,és keskenyebbet akarok a 225-os télik helyett ,így elkezdtem keresgélni 16os sportcsomagos felniket.
Egy helyre beírtam ,hogy keresek, jelentkezett rá egy cartárs, hogy neki van ,nincs padkázva, egy helyen pattant meg a festék ,de azt leszámítva szép állapotúak.
Na hagyjuk is azt a nincs megpadkázva dolgot, 4ből 3 megvolt ,mindnek volt valami baja....
Kérdezem ,hogy a kupakok szépek?
Igen, szépek ,nincs bajuk.
Nem tudom Ti ,hogy vagytok vele, de a sómart kupak nálam NEM tartozik a szép kategóriába.
Erőt vettem magamon, hogy lefényezzem a kerekeket.
Minden padkasérülést, és egyéb ütődést kicsiszoltam, egy gramm gitt nem kellett neki sehova!
Majd matt fekete alapozót kapott, arra 2réteg metál bázist, és 2 brutálvastag lakkréteget... Ha már téli felninek készül.
A kupakokra csináltattam matricát, majd azt is rálakkoztam a felületre.
A matricát természetesen GT cartást készítette nekem!
Csillog az is ,mert a lakkba kevertem candy pink, és candy lime effectport is.
A színe ezüst ,de nem az a gyári gagyi, némileg sötétebb, és napon picit látni a csillámporokat.
Röviden-tömören.
Szépek :)
Ma felrakattam a téli gumikat rá, 205/55R16-os méretben, kapott új szelepeket is ,ki lettek centírozva. Szóval már nemsoká mehet fel.
Megyek be a gumis műhelybe, a gumisok simogatják ,hallom mondják milyen szép.
Odaszólnak:
-Te ez nem gyári fényezés ugye?
-Nem, tegnap elötti,úgyhogy vigyázzatok rá :D
Sajnos nem készítettem képet ,hogy milyen volt, de koránt sem tökéletes!
Egy karter nullázása után úgy döntöttem ,hogy ez azért annyira nem megérős dolog, így nekiálltunk, és feljebb tekertük a gewindet a gépen.
Csak mentek-mentek feljebb a menetek, +40mm-t tekerünk rajta elöl-hátul.
Nagyon terepjáró lett szegény... Legalábbis ahhoz képest amilyen volt, aki látta Alfacity-n tudja miről beszélek, biztos,hogy a legalacsonyabb 156-os volt Komáromba! :)
Így a -100mm helyett -60mm-t ül egy gyárihoz képest.
Amit pozitív,hogy van rugózása az autónak, már-már majdnem ,hogy kényelmes.
Ja! A felső lengőkar is elhagyta a kopogást.
Eddig olyan volt,hogyha átmentem egy 100ft-oson akkor megmondtam,hogy fej vagy írás... :)
Sajnos a kinézet nagyon a használhatóság rovására ment, de nem baj, váltani fogok remélhetőleg jövőre AirRide-ra -Légrugós felfüggesztés-!
Első két kép,hogy milyen volt, a harmadikon a mostani állás látható. Az is felfedezhető a képen,hogy hol álltak eddig az állítóanyák.
Az utolsó képen szerelek,mint a gép :))
A mostani magasságról még nem készült fotó, majd pótolom. Nekem magas, egy átlag "júzernek" még az is használhatatlan.... :D
Mondásom szerint :
" Aki kurvának áll ne csodálkozzon ha megb@sszák "
100mm ültetést nem lehet büntetlenül megúszni,bármennyire is tudok közlekedni ilyen autókkal, sajnos néha elkerülhetetlen egy-egy kiálló akármi.
Szétrepedt a karter, már menthetetlen, csere kellett.
Már ott gondok voltak,hogy a turboról a kipuffot levarázsoljam, itt a türelmem nekem el is fogyott, 3 napig fújkodtam WD 40-el, majd hívtam egy némileg türelmesebb barátomat,hogy szedje le, így is lett 10 óra meló, és ki lett cserélve egy tökéletes bontottra. Le is fújtam horgany spray-vel a pofa kedvéért az "új" kartert. Új flexibilis csövet is vennem kellett, mert az 55mm-es hasmagasság ott is megmutatkozott :)
Cimborám aknájára rájárni egy kész rémálom volt, és fél óra kellett hozzá :)
Pedig itt már terepjáró volt a kocsi, erről pedig a következő blogbejegyzésemben olvashatsz.
Ma kaptam egy kavicsot egy kamiontól ami hagyott némi nyomot. Kitört egy kis darab,meg még be is repedt, biztos ami tuti.
Megálltam ,gyorsan leragasztottam!
Ha ilyen történik veled érdemes leragasztani, hogy ne kerüljenek bele szennyeződések!
Ezzel nagyban javítod az esélyed,hogy nyomtalanul vagy kis mértékben láthatóan javítani tudják. Engem is megdicsért az ablakos fickó :D
Sajnos nekem nem volt olyan szerencsém, nem lehetett nyomtalanul javítani, de legalább nem fog továbbrepedni (elvileg).
3500ft-al lettem rövidebb... Végülis alig látszik, csak azért tűnik nagynak mert nagyon közelről fotóztam.
Belenéztem a kesztyűtartómba, és találtam egy borítékot, amit GT cartárs küldött nekem, megtaláltam benne a kis alfa jeleket, amiket az ülés tekerőre szántam.
Teljesen elfeledkeztem róla!
4C-n van ilyen (na jó kicsit vagányabb) onnan az ötlet. Azt a képet nem találtam meg, hiába kértem, nem kaptam meg senkitől.
Tehát akinek megvan a kép a 4C ülésén lévó logoról az küldje el, mert be szeretném rakni ide!
Köszi!
Matricáért,mint fenntebb is említettem GT cartárs a felelős. Lehet bombázni, minden hülyeséget megold :PPP
Az üléseim mikor már megvettem meg voltak kopva, most újrafestettem.
Bár ezzel is megvolt a magam harca. Először is kell egy szer ami letisztítja a bőrt, majd bőrfesték utána meg valami ápoló olaj.
Mondom ,hogy ne üssön el a színe újrafestem az egészet.
Igen ám ,de úgy fogott utána ,mint a franc. Mondom biztos nem száradt meg, várok. Vártam ,2 hét után is fogott.
Nekiestem ,hogy leszedjem valamivel.
Habos víz, meg körömkefe kombóval adtam neki, vagy 2 óra sikálás után vissza szedtem gyárira. Most csak oda festettem ahol ki volt kopva, oda is nagyon vékonyan, így jó, és nem is üt el...
A végeredmény sokkal jobb, bőrápolóval is lekentem.