Tagok >> V.Tomi.145-146 🍀 >> Blog
Klíma nyomáspróba, kompresszorba új olaj (135ml, gyári adat), UV folyadék, szivárgás tömítő a biztonság kedvéért, és töltet. Utastér belső külső keríngtetés levegő állító lapát rossz, alig mozdult, felállásban van. Ezért a műszerfalat nem bontom ki, így kívülről a pollenszűrőnél lezárva a kinti levegő áramlás, fixen belülről megy mindig. Lényege hogy az utastér fertőtlenítésnél belső keríngtetés szükséges, így az is elvégezve.
10.000 Km után olajcsere, szűrők cserélve. 378500 a jelenlegi km.
ABS csati csere
Egr visszakötve
Szivósor cserélve, előtte ki lett takarítva
Szervó szivattyú cserélve. Előzőnél némi szivárgás látszódott.
Augusztus 12.-én, holnap lesz meg 11 éve az autó 😊
Félévente a pótkerék levegő nyomását megszoktam nézni, hát most mint utólag kiderült megvolt hogy hova is szökött el a levegő. Először még fújtam is bele mikor még a csomagtartóban volt, akkor még nem látszódott hogy mi a baj, csak hallottam hogy ereszt. Volt itthon másik, oké kicserélem. Mikor kivettem a csomiból láttam hogy szétdurrantotta magát a gumi az utóbbi fél évben. Körülbelül 27 évet kibírt ☺️
Mellé volt még autómosás, belső takarítás, ülések ápolása. 😀
Kerékcsere, autómosás, belső takarítás, ülések ápolása
Felkerült a nyári szett. 16". Kapott új alfás szelepsapkát kék színben.
Múltkori első fékcsere után bekötése került a két első fékbetét kopás visszajelző is. Eddig ott volt a kábel félre húzva, most megcsináltam hogy működjön is. Csatlakozót újra kellett forrasztani a kábelra mivel már alig tartotta meg magát. Próbaképpen ellenőriztem is mindkét oldalon.
ABS hiba van időnként, attól függ hogy érintkezik. Hiba oka hogy elől a két toronynál az ABS csati (az ABS kocka felőli) műanyagja elöregedett és el van törve, repedve mindegyik. Azokat még cserélni kell csak szerzek belőle másikat, remélem újan is hozzá lehet jutni.
Jobb oldalon a napellenző kezdte feladni a harcot, felcsukásnál már kezdett lógni, így azt is cseréltem.
Alfacity matrica is felkerült a két hátsó ajtó üvegére 😉
Közben meglett ma a 377.000 km is 😊👍
Felni fényezés, alfás szelepsapkák és egy db felni közép csere (logó).
16"-os gyári alfa felni, 3 éves téli gumival. Még bőven a kopáshatár felett. Mélység 6 mm. (50.000,-)
Műszerfal kárpitok kitűnő állapotban, igaz utólagosan kárpitozva de nagyon szép.
145 hátsó lámpa sor. Rögzítő fülek épek.
Szerszámos tároló, benne kerékkulccsal.
Kipufogó és ventilátor hővédő lemezek, eredeti szép állapotukban.
Alufelni csavarok, 16 db.
Gumi pedál, kopásmentes.
145 1.4 Twinspark felirat.
Utóbbi dolgok 15.000 Ft
Felni megy fel az autóra, többi tartalék. Ez egy jó nap volt, szimpatikus eladóval és egy kis Soproni úttal 😊
Alfa 146 1.8 TS nagyfék. Facelift előtti, 140 lovasról. (ti, QV ugyan evvel szerelt)
-2 első kerékagy
-2 első féknyereg
-2 első tárcsa 284mm
-2 pár új fékbetét
-Jobb első lengőkar
Története: jobb elől fékezéskor darált az autó. Csapágyra gondoltam de így szerelés után nem tudnám biztosra mondani. Esetleg féknyereg, de mindegy is. Már volt csapágyazva régebben, most nem akartam újra csapágyazni. Jött ez a lehetőség a szettre, inkább ebbe fektettem. Takarítás, festés majd szerelés.
Szereléskor kiderült hogy a lengőkar gömbcsuklója rossz volt, új Monroe lengőkar került be.