Mutasd

>> Szerviz2023-07-17

A vezérlés cserét tavaly csináltattam meg. Akkor nem cseréltem ki a hosszbordás szíjat, mivel csak 100 ezer volt még a kocsiba. Úgy láttam, hogy az még rendben van.
Elértük a 120 ezret és úgy gondoltam most már biztos csere kell. Hétvégén az Alfacityben vettem meg az alkatrészeket az Elaforg-tól. Hosszbordás szíj csere szerecsére nem nagy dolog. Csak sajnos Giuliettánál kicsi a hely. Még a Brerán tényleg fél óra. Itt elment vagy 3 óra rá. Szerszámot kellett csinálni. Annyira kevés hely van hozzá a feszítőcsapágy és a vezetőcsapágy csavarjának kicsavarásához. A lényeg hogy sikerült. Én a jobb oldali kereket vettem le. Kivettem a sárvédő dobbetétet és így tudtam csak kicserélni. Skf csapàgyakat rendeltem. Érdekes, hogy nem skf volt benne, hanem Litens. A feszítő és a vezető is. Szíjat viszont Daycot vettem. A autóról levet feszítőre is ez a márka volt írva viszont azon a csapágy Török ORS gyártmány volt. A vezető csapagy is az volt. A csapagyak még nem lógtak, de a műanyag már kopottas volt.

 
>> Tuning és extra2023-03-10

Sikerült szerezni 18" felnit jó prémium kategóriás aránylag fiatal gumival. Igaz messzire kellett érte menni, de megérte. Nekem ez a kedvenc felnim. Majd a tél folyamán átfestem a sötét szürkére. Elég sok kis hiba van rajta. Az a legjobb benne, hogy ez a Giulietta saját felnije. A csavarlyuk 12-es rajta.

Update:

A festés megtörtént. Olyan színt kapott mint, amilyen az autón a sötét szürke rész.

 
>> Szerviz2022-11-16

Minden autómat időközönként elviszem a márkaszervízbe. Igy ennél is eljött az idő, hogy szervízbe menjen. Tavasztól mostanáig több mint 10000 km mentem így olajcserét ott csináltattam meg. Illetve kértem hogy nézék át, hogy találnak-e valamit. Egy helyen a kuller csőnél van egy kis szivárgás, majd ezt kell a közeljövőben orvosolni. Amúgy minden rendben van. Más hibát nem találtak.

 
>> Tuning és extra2022-09-02

Képzeleteim között szerepelt, hogy átfestem az első pajzsot, a ködlámpa keretét, a tükörházat, a kilincseket és a felniket is. Költségem csak a festékek voltak, mivel magam csináltam. A krómhoz szükséges volt égy alapozó rétegre, mivel a festék idővel levált volna. Az autón lévő többit részt levettem és külön-külön festettem őket. A felniről lekerült a kopott nyárigumi ami az autóval vettem. Így a felnit külön tudtam előkészíteni. Volt rajta egy két helyen horzsolás, padkanyom, de nem volt vészes. A munkafolyamatról kép nem készült csak a végeredményről.

 
>> Tuning és extra2022-05-02

Az autó gyárilag 5 személyes volt csak nem volt benne 5 fejtámla hátul középen és nem volt benne síalagút. A Jófogást böngészve találtam Cegléden egy ülés szettet 10000 ft-ért. Amibe volt síalagút és ötödik fejtámla. Ezeken felül elektromos deréktámaszos volt az első ülések ami az enyémben nem volt. Az ülést elvittem a kárpitos ismerősömhöz aki a két hátsó részből csinált egyet és így észre sem lehet venni hogy utólag került bele. az első ülésekből kiszedtem a deréktámaszt és beletettem a sajátomba. Az első két ülést egyik ismerősöm átvette beépítette MTZ traktorba. Ő a két ülésért fizetet 10000 ft. Így igazából csak a kárpitosnak fizetet pénz volt ami kiadásként keletkezett. Képek a deréktámasz átépítésénél készültek.

 
>> Szerviz2022-04-20

A megvásárlás után az első dolog az átírás volt. Ekkor az Okmányirodán eldöntötük, hogy ha nem lesz drága kicseréljük a rendszámot. 8800 ft-ba került. Így új rendszámmal jöttünk ki az átírás után. Ezek után megvásroltam a szervízeléshez szükséges alkatrészeket a fiatalkatreszek.hu oldalról. Ilyen volt az olaj, olajszűrő, levegőszűrő, gázolajszűrő, váltóolaj és a vezérlés. A folyadékok cseréjét magam végeztem el. A vezérlés cseréjét a bevált szerelőmre bíztam. Mivel vásárláskor már láttam, hogy a fékek elég kopottak így annak a cseréjéhez is megvettem a szükséges alkatrészeket. Ezeket az AutoDocon találtam jó áron. A tárcsáknak Zimmermannt választottam, a betétnek Ate-t. Cseréjét magam végeztem.