Mutasd

>> Szerviz2018-12-16

Túl van a kocsi a turbó teljes felújításán, 1 év vagy 15.000 km garis, illetve ha az olajcserére is hozzájuk viszem újabb egy év vagy 15000 gari ha mindig ők cserélik akkor örök élet... Viszont a turbó halál oka érdekesebb valamit kapott a kipuf oldalról, ami valszeg a geometriai egy leválló darabja lehetett, ami adott a tengelynek és a csapágynak is... Hála az égnek itt nem értek véget a dolgok. A turbó megszórta olajjal a dpfet ami eltömődött és nem akart regenerálni, így felhívtam Ifj. Lengyel Ákos Cartársunkat egy SOS munkára, amit szerencsémre aznapra vállaltak is... Röpke 300 kmet utaztam pályán úgy h a telített dpf miatt az Ecu úgy letiltotta a teljesítményt h max 120al engedett menni azt is szakadékba... Emelkedőn volt h épp 70el értem fel.. Nagykanizsa elött 20 kmel elkezdte, h néha visszaadta a ménest néha elvette... Az utolsó 20 kmet viszont már hibátlanul tette meg, de úgy voltam vele, h innen már nincs visszaút... Tekintve h a turbó halála elött átlag 800 kmenként regenerált a dpf kíváncsi voltam rá h a plussz olaj milyen kárt okozott rajta... a szélein ugyan el volt dugulva, de nem égett át a közepe se a dpfnek se a katalizátornak amire gondoltunk... Mindenesetre egy gonddal kevesebb... Természetesen az 🐭 sem maradt érintetlen így minden kártevőt kivégeztünk amit kellett. A teljesítményt nem zaboláztuk elégnek érzem én a 150 pacis ehhez a kocsihoz... Ákosék szerint is egészséges a hangja. Januárban folytatódik a projekt a hátsó kipuff cserével...