Mutasd

>> Szerviz2013-06-23

Egyik nap szakadt az eső és én nagy vidáman indultam haza a munkából. Beszállok indítok minden zsír még az ablakot is letörölte egyszer, de utána semmi ... megállt alaphelyzetbe ... kellemes volt az út hazáig mit ne mondjak ... :) Mire hazaértem mindenhol előttem elguruló vízcseppeket láttam . Hétvégén volt időm meg megint mondják az esőt ezért szét kaptam, hátha látok valamit. Kiszedtem a szerkezetet és magát a motort is, gyanítottam hogy azzal lesz valami, mert mikor törlésre kapcsolom akkor hallom hogy kattan egyet a relé . Lehúztam a csatikat a motorról és adtam neki az akkutöltőről 12 V-ot. Tekert mint a félőrült :):) Örültem mert akkor nyilván nem a motor a ludas. Tovább kerestem a hibát, és szétszedtem a motoron lévő műanyag "dobozt". Láttam hogy két réz érintkezővel adja át a jelet a motornak a relé. Hát igazából marha koszos volt és vissza volt égve. ( Gondolom már az erőlködésbe mikor nem érintkezett rendesen). Megcsiszoltam, kipucoltam, megzsíroztam. Befújkáltam az érintkezőket, egy úgy nevezetett " konzerváló" spray vel hogy nehogy oxidálódjon a csiszolás miatt. Ezt mi a cégnél a Diesel injektorokon ultrahangos tisztítás után használjuk, jó kis cucc! Összeraktam, visszaszenvedtem a kocsiba. ÉS ÉS ÉS semmi ... na f*** - a... lenéztem és rájöttem hogy nem raktam rá gyujtást !! :) :) Én hülye... :D rárakom és már teszi is a dolgát ! :) Csak egy kis törődést igényelt a drágám ! :D