Ablaktörlő lapátok kukásak voltak már mindhárman. Előlre két lapát, hátulra csak betétet kaptam, amit méretre kellett vágni és természetesen rövidre csináltam :D A végéről a rögzítő dolog ami meggátolná a sínből kicsúszást leesett, és természetesen kicsúszik a helyéről, de amúgy nagyon pengék, végre nincs darabos törlés, vízfolt otthagyás, dzsuva szétkenés. A folyadék kifogyott, pénzem semmi, fizetésig lévő 4 napig nem mertem este vezetni mert nem láttam ki az ablakon, az is feltöltve.
Vettem ezeken kívül egy biztosíték készletet. Túl sok olyan sztorit olvastam, hogy lakóhelytől >100 km-re elszállt egy bizti, kocsi indításképtelen, vasárnap délután van, sehol sem lehet másikat venni. Így nyugodtabban indulok útra :)
Közben az akksiba is töltöttem ioncserélt vizet, kiderült hogy nem kellett volna, mert ellepte az elektródákat, nembaj jóezígy.
Feszt. mértünk szivargyújtón keresztül:
alap: 12.0 V
indítás közben: 9.6 V
járó motorral: 13.9 V
járó motorral, mindenszart bekapcsolva: 13.1 V
Problémám nem volt vele, persze amikor a nagyobb hidegek voltak hajnalonként nem indult olyan gyorsan, de mindíg sikerült elsőre indítani. Lehet télre beújítok egy zselés akksit.
145 146 ablak ablakemelő ablaktörlő akkumulátor alapjárat állítás benzinszűrő fék fékolaj felni fényszóró festés folytószelep futómű futómű generátor gumi gyertya hidraulika izzó karosszéria kézifék kipufogó kormánykapcsoló kuplung lambdaszonda légszűrő légszűrőház lmm lökhárító műszaki műszerfal olaj olajcsere olajszűrő óracsoport padka pollenszűrő sárvédő szélvédő szervó szűrő téligumi termosztát törés váltó vezérlés vezérlésmódosító vezérműszíj vízpumpa
>> SzervizAlfa 146 1.4 TS // 2014-04-08