Tolatásnál végighúztam a jobb hátsó felnit (lemezfelni) egy padkán. Azóta enyhén balra húz a futómű, már 30-40 nél is elhúz ha elengedem a kormányt, 90-nél pedig érzem, hogy ellen kell a kormányon tartani, illetve 180-nál elég erősen remeg az egész autó (előtte 210-el is gond nélkül ment). Egyik napra beszervezek egy centírozást, majd guminyomás ellenőrzést/ráfújást, és egy futómű beállítást is.
A sárvédőm pedig szanaszét van rohadva (így vettem a kocsit). Valószínűleg sérülhetett, mert semmi más nem rohad a kocsin (egy halvány rozsdafolt se sehol). Megpróbálta a volt gazdája lecsiszolni, újrafújni, de elég igénytelenül néz ki, a festék felhólyagosodott/lepattogott és csupa rozsda ugyanúgy. Szerencsémre a bontóban találtam egy ugyanilyen színű 146-ost, amin hibátlan a sárvédő. 7000-ért megkaptam. Hétfőn fel is kerül a helyére, a régi pedig kuka.
145 146 ablak ablakemelő ablaktörlő akkumulátor alapjárat állítás benzinszűrő fék fékolaj felni fényszóró festés folytószelep futómű futómű generátor gumi gyertya hidraulika izzó karosszéria kézifék kipufogó kormánykapcsoló kuplung lambdaszonda légszűrő légszűrőház lmm lökhárító műszaki műszerfal olaj olajcsere olajszűrő óracsoport padka pollenszűrő sárvédő szélvédő szervó szűrő téligumi termosztát törés váltó vezérlés vezérlésmódosító vezérműszíj vízpumpa
>> EseményAlfa 146 1.4 TS // 2014-04-11