Második napom a kocsival, parkolásnál megszoktam (Opel, Volvo, Ford), hogy kerékkel koppig a patkához. Hát olyan ügyesen fölálltam a patkára a lökössel, hogy semmi hangja nem volt. De a tolatás már nem ment. Persze eszembe se jutott, hogy esetleg a lökhárító miatt, indulás nagygázzal. Le is téptem a lökös jobb oldalát, a földön lógott. Mivel a tartó elemei is kigörbültek, nagyon nehezen feszegettük fel és egy kulcskarikával rögzítettük. "A karosszériásig kibírja".
Amikor megemelték a kocsit, láttam, hogy semmi festék nem maradt az alján. De leglább nem látszik, és műanyag, úgyhogy nem rohad. Jó 40 perc munkával visszahajtogatták a tartó elemeket, és a helyére tették a lököst. Azóta nem gurulok koppig a parkolóban :D És 2000-ből megúsztam, de a bal oldalon ott pislog azóta egy repedés (pedig a jobb oldal szakadt le), mindegy, ennyi elfér...
145 146 ablak ablakemelő ablaktörlő akkumulátor alapjárat állítás benzinszűrő fék fékolaj felni fényszóró festés folytószelep futómű futómű generátor gumi gyertya hidraulika izzó karosszéria kézifék kipufogó kormánykapcsoló kuplung lambdaszonda légszűrő légszűrőház lmm lökhárító műszaki műszerfal olaj olajcsere olajszűrő óracsoport padka pollenszűrő sárvédő szélvédő szervó szűrő téligumi termosztát törés váltó vezérlés vezérlésmódosító vezérműszíj vízpumpa
>> SzervizAlfa 146 1.4 TS // 2014-02-26