Cuccok megjöttek, gondoltam nekiállok magam. Hát nem jött össze, főtengely szíjtárcsa csavarjaival nem bírtam, de legalább tudom, hogy a hosszbordás szíj által hajtott egységek tengelyei nem lógnak, nem szorulnak. Szíjat visszaimádkoztam, aztán a szervizre bíztam.
Cserélve lettek:
- Gates vezérműszíj
- Ruville feszítő és vezetőgörgő
- Starline vízpumpa
- Ricambi Originali (Made in Italy) vezérlésmódosító (bocs, de olyan jó volt kiírni ilyen hosszan :D )
- 8 db Champion gyertya
Remélem többé nincs dízelhang. És most nyugi van egy ideig. De hogy ne ússzam meg ennyiből, tegnap előtt sikerült néhány úton hagyott fadarab miatt a fél kipufogó rendszert leszakítanom, a katalizátor utáni dob még megúszta, onnantól kezdve nincs fönt semmi :D Holnap megyek az új, gyárival egyező (katalizátor utáni) rendszerért. Ezt amúgy se szerettem mióta megvan a kocsi, mert a "sport" dob miatt picit hangos a fejemnek tartós 4000 feletti fordulat. Erre egy off autóban jöttem rá, hogy mennyivel jobb, amikor a halk zene is hangos, mert nem üvölt a kocsi.
145 146 ablak ablakemelő ablaktörlő akkumulátor alapjárat állítás benzinszűrő fék fékolaj felni fényszóró festés folytószelep futómű futómű generátor gumi gyertya hidraulika izzó karosszéria kézifék kipufogó kormánykapcsoló kuplung lambdaszonda légszűrő légszűrőház lmm lökhárító műszaki műszerfal olaj olajcsere olajszűrő óracsoport padka pollenszűrő sárvédő szélvédő szervó szűrő téligumi termosztát törés váltó vezérlés vezérlésmódosító vezérműszíj vízpumpa
>> SzervizAlfa 146 1.4 TS // 2014-07-07