Hátul már régebben cseréltem izzókat. Az egyik nagyon halványan világított. Elől nem volt semmi gond, aztán az utóbbi pár napban vészesen elgyengült a fényük, rendesen félve vezettem 90 kmh-nál (ha meg nem volt autó előttem, máris reflektor). Vettem négy darab (2 jó lesz tartaléknak, eltéve kesztyűtartóba) izzót, a kettőt ki is cseréltem, természetesen komplikációktól nem teljesen mentesen :D
Hátul egyszerűen ment a csere. Elől lövésem nem volt hogyan is kell kihalászni a régit, találtam két csavart, azt hittem azzal kell lebontani a burkolatot, tekergettem is minden felé, aztán szépen el lett állítva a balos fényszóróm (úgy vakított mint a refi). Aztán sikerült a csere, majd sötétedéskor beálltam egy garázzsal szembe, tompított föl, aztán beállítottam. Most pont olyan amilyennek lennie kell. Voltam is próbakörön a város melletti főúton, hát nagyon látok :) :)
A műszerfalban égett még ki néhány led, meg az óracsoportban egy rizsszem led. Ha nem lennék ilyen rohadt lusta, le is bontanám, hogy kicseréljem...
145 146 ablak ablakemelő ablaktörlő akkumulátor alapjárat állítás benzinszűrő fék fékolaj felni fényszóró festés folytószelep futómű futómű generátor gumi gyertya hidraulika izzó karosszéria kézifék kipufogó kormánykapcsoló kuplung lambdaszonda légszűrő légszűrőház lmm lökhárító műszaki műszerfal olaj olajcsere olajszűrő óracsoport padka pollenszűrő sárvédő szélvédő szervó szűrő téligumi termosztát törés váltó vezérlés vezérlésmódosító vezérműszíj vízpumpa
>> SzervizAlfa 146 1.4 TS // 2014-04-11