09.05-én, pénteken megkaptam postán GT-től a rendelt matricákat. (Hozátenném, hogy nagyon gyorsan, az átfutási idő nem volt 3 nap) El is helyeztem a gépen egy-kettőt belőlük. A Sportivo matrica felhelyezése volt nehézkes egy picit (vagy én vagyok a béna), amúgy simán ment minden. Most már az első embléma is jól néz ki (teljesen fakó volt), és az index alatti kígyók is elfoglalták a helyüket :) És még tartalékba is maradt pár ragasztani való :)
GT kérésének eleget téve készítettem pár gyors képet.
Tegnap este Hardy-val (Ricsi) váltottunk pár szót itt Amore-n, hogy megnézné-e nekem a járgányt a FiatEcuscan-be. Reggel hívott is telefonon, hogy vár az autónál. :)
Hála istennek szinte csak jó hírekkel szolgált, mivel nem sok kézzel fogható infóm van, illetve volt az autóval kapcsolatosan. Talált három hibakódot is, amelyeket lefényképeztünk, hogy utána tudjak nézni, mik is ezek pontosan, majd törölve lettek.
Indítás után nem is jöttek vissza a kódok, ki tudja mikorról származnak. A jó hír még az, hogy az óra sem volt tekergetve, EGR-re, Turbóra és még sorolhatnám, de mindenre jó értékeket (Hardy-t idézve: ez kiváló!) kaptunk.
Ma meló után még meglátogatom az Alba Autós srácokat, ablaktörlő lapát ügyben, mert reggel a szakadó esőben iszonyatosan rosszul töröltek a fent lévő lapátok.
Hardy-nak innen is nagyon-nagyon köszönöm a segítségét, amit még nem tudom hogyan hálálhatok meg... KÖSZÖNÖM!!!
Szerdán hazahoztam (2014.08.27.) csütörtök este pedig kapásból olajcserével kezdtünk édesapámmal. Selenia WR Diesel 5W-40-et és új olajszűrőt kapott. A szervotartályra is rá kellett néznem, mert parkolásnál jó kis hangot adott a kormány felől a verda. A szervoolaj szintje épp hogy elérte a mérőpálcát, úgyhogy kapott egy kis utántöltést Dexron II-es olajból.
Az anyagokat, mint régen a Punto-hoz is, Erhardéknál (Alba Autó Alkatrész) vásároltam, köszönet érte nekik még egyszer innen is! :)
2014.08.24. Eljött a nagy nap. Felmentünk délután Pestre a kicsikéért. Volt azért kis izgalom, mert a kereskedésből úgy hoztuk el, hogy alig volt benne gázolaj :(:(:( Első út a 2,5km-re levő shell-re vezetett. Kapott is 64 litert a jóból... Meg is lepődtem a mennyiségen. :) A kutas srác rendes volt és megnézte a keréknyomásokat, mert laposnak látta a bal elsőt. 1,5 volt benne, nem is értem, hogy nem vettük észre... (igaz nem erre koncentráltunk) Ami még aggodalomra adott okot, a szintén a bal elsőből kiálló girbegurba biztos tű. Sikerült a 2,5km-en összeszedni a Pesti forgatagban. Hál istennek nem szúródott bele mélyen, a minta megfogta.
Lassan egy hete nálam van, hiba egyelőre nincs. Csütörtökön megyünk Csörihez Várpalotára. Na ott mindenre fény derül, mi az ami csere, mi az amit a hozzáértő lát :)
Rendbe kell rakni és át kell nézni Csöri mesternek, hogy nyugodt legyek teljesen az állapotával kapcsolatosan. :)
Km: 175462
2014.08.23, Budapest. Délelőtt 11óra. Alfa 156, ami a legjobban tetszett 6-7 Alfa közül, elsőként őt nézzük meg. Tetszik. Átnézzük, jelentős problémát nem látunk. Mindkettőnk szíve megdobbant, pláne, amikor mentünk vele... Ő lesz az! Papírozunk, fizetünk és megbeszéljük, mikor mehetünk érte. (friss műszaki, átírás, forgalmi, rendszám stb. miatt)