Mutasd

>> Tuning és extra2018-09-24

Meg lett Mankyzva a vas. Elég jó lett, na :-)))

 
>> Esemény2018-09-22

Gyűlnek a méterek.

 
>> Szerviz2018-09-14

Ott kezdődött, hogy a vas elkáromkodta magát: 0238
Ezzel egyidőben vészüzem.
Mivel volt már róla szó, hogy ki kellene pucolni a geometriát, keresve se találhattam volna jobb alkalmat, hogy levegyem a turbót. Ha már lent volt, kapott egy új középrészt is, mert eléggé gatya volt már az is.
Plusz kiderült, hogy a fojtószelepnél kifúj a turbócső. Ezt műanyagos orvosolta, mivel műanyag :-)
Majd egy nagy félnapos legózás következett.
Most olyan, mint amilyennek lennie kell.

 
>> Egyéb2018-08-06

A gyári rádió helyett kapott egy komolyabbat. Bluetooth-os, tehát kihangosító is lett egyúttal a kocsiban :-)

 
>> Esemény2018-06-27

Gyűlnek a méterek.

 
>> Szerviz2018-05-30

272222 km

 
>> Tuning és extra2018-05-29

SanyiJTD árulta a 2.4-ről maradt kipufogó dobjait. Gyorsan lecsaptam rá, Sanyi gyorsan elküldte, én pedig gyorsan felrakattam :-)

 
>> Szerviz2018-05-26

Klímatöltés, fertőtlenítés, légszűrő csere.

 
>> Tuning és extra2018-03-16

Kis kiegészítő került beépítésre.

 
>> Szerviz2018-03-05

A kerékcsapágy elkezdte hallatni a hangját, felemelve elég szépet kottyant is.
Akkor nincs más hátra, mint előre:
1. Vegyük le a kereket, a féknyerget, a féktárcsát, a porvédőt, a féltengelyanyát.
2. A csapágyat a csonkállványban hátulról fogja négy csavar, ezeket vegyük ki.
Óvatosan kocogtatva húzzuk ki a fészkéből.
A kormányösszekötőt a könnyebb mozgathatóság miatt vettem ki.
3. Tisztítsuk meg a csapágy fészkét, de vigyázzunk az abs jeladóra.Tegyük be az új
csapágyat, csavarozzuk be, majd szereljünk vissza mindent, amit leszedtünk.

Kész.