Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Spider / GTV 2.0 TS PHuBi >> Blog
- Típus:Spider / GTV 2.0 TS PHuBi
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Fekete metál
A múltkor ott akadt el a projekt hogy kiszakadt a menet a lyukból.
Megjöttek a menetjavító készletek:
- egy zsákfurathoz 1,5-2-2,5D hosszú betétekkel (1-3.kép)
- egy "sima" 1,5D betétekkel (4-5.kép)
A furatból kivettem a központosító gyűrűt. (6.kép) A furatot és a győrőt méregetve arra jutottam hogy a leghosszabb betét is befér. Alu az anyag nem árt ha hosszabban fog.
Letakartam a "műtéti" területet hogy ne tudjon semmi se belepottyanni a motorba. (7.kép)
A készlethez adott fúróval kifúrtam a lyukat. (8.kép)
A "sima" készlet menetfúrójával kezdtem mert annak jobban megvezette az eleje a szárat. A felétől áttértem a zsákfurathoz adottal mert ugye itt is zsákfurat van. (9.kép)
A furatból a forgácsot a csipesz végére a ragasztós felével kifelé feltekert ragasztószalaggal vettem ki. Jó párszor kellett ragasztót cserélni. (10.kép)
A menetes betét jött (11.kép), simán be lehetett tekerni. Nem tekertem be az aljáig, a felső vége a régi menetnél kicsit lejjebb van. A betekerő "pöcköt" a betekerő 90 fokos elforgatása után simán le lehetett törni. A letört darabot egy mágneses csavarhúzóval ki tudtam venni. (12.kép)
A pozícionáló gyűrűt a csapágyfedélbe tettem be, a visszarakásakor a csavar behúzta a helyére.