Tagok >> Tommaso 159 >> 147 TI >> Blog
- Típus:147 TI
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:Azzurro Gabbiano
Sebességváltó bowden kenése,hibaüzi kiolvasása és törlése
2005 novemberében vettem rá 4 db 185/65 R15 Barum Polaris2-t,darabja 12500 ft volt.
Eddig 5 olajcserénk volt,az első olajcsere kivételével mindíg Selenia Alfa Romeo 20 K olajat kapott,és törekedtem a gyári olajszűrőre,olajcserék alkalmával mindig cseréltem a levegőszűrőt,és a pollenszűrőket is,otthon,aknán,sajátkezűleg,így a meleg olaj tisztességesen ki tudott csöpögni,amit álltalában éjszakára hagytam!
Mivel allergiás vagyok az autók tisztaságára (egyesek szerint hülye is),ezért nem bízom senkire,és kizárólag sajátkezúleg,otthon tisztítom,ápolom az autókat,ezért pontos összeget nem tudok beírni!
G-MANN cartárstól szereztem be,valami nevetséges 3000 ft körüli összegért:-)
Mivel Progression felszereltségű az autó,ezért a gyári kazettás rádióknak is repülni kellett.
JVC fejegységet kapott,Macaudio MX2000 erősítővel és Macaudio HSN Fire ládával!
Anyagköltség: 90000+10.000 munkadíj és apróságok (kábel,stb)
2006 augusztusában lett beszerezve,Kékalfa barátom segített!
A gyári Alfa Romeo plüss szönyegek is 2006 tavaszán ugrottak bele az autóba,amit a nyíregyházi Alfa szalonból rendeltem bele!
Igaz,hogy télen kiveszem és gumiszőnyeg váltja fel,de mai napig nem látni kopást rajta,maximálisan meg vagyok elégedve vele,még ha drága is volt!
2006 tavaszán kapta a fóliát is,a műszaki vizsga után!
S&L Lummar Csontos Csabi
2006 tavaszán a gyári nagy tekenő is kiugrott alóla,és egy Supersprint ugrott a helyére!
Dob:55.000 ft,munkadíj 10.000 ft
2
600