Mutasd

>> Tuning és extra2007-05-18

2006 tavaszán vettem rá szép,16" TOORA kerekeket,és hozzá gumikat!Lényegében ez a TI felni,csak egy collal kisebb,nem mertem bevállalni a 17":-(

 
>> Szerviz2007-05-18

2007 áprilisában egy kisebb vagyont költöttem a nyiszágások,kopogások elhárítása érdekében!
Az alkatrészek persze gyári cuccok voltak,amit az Elaforgból szereztem be,szerintem nagyon jó áron!Ami cserélve lett: jobb első,bal eslő lengőkar,bal oldali kormánymű belső összekötő,jobb első felső lengőkar,jobb-bal hátsó hátós lengőkar,hátsó tengelycsongban lévő kis szilentek.
Az alkatrész 121.000 ft a szerelés 12.000 ft volt

Köszönet: Czap Peti olaszszaki

 
>> Szerviz2007-05-18

2007 januárjában 100.000 km-nél kiszedte Kékalfa barátom a gyertyáimat,nagyon rossz állapotban voltak a gyári NGK-k,majd kapott 8 db Bosch 40.000 km-es gyártyát,azért ezt választottam,mert olcsón jutottam hozzá,és NGK-t nem mertem venni,mert állítólag sok hamisítvány van a piacon..:-(

 
>> Szerviz2007-05-18

2006 őszén lett ismét cserélve a vezérműszíj,és a görgők,valahogy nem merem megvárni vele a 60.000-es javasolt csereperiódust se:-(((
De már olcsóbban csinálták egy alfás műhelyben:-)))

THX: Power Garage (v Viking)

 
>> Szerviz2007-05-18

2006 nyarán a bal oldali kézifékbowden lett kicserélve,pontos árra nem emlékszek,de talán 10000 ft-tól nem volt drágább

 
>> Tuning és extra2007-05-18

2006-augusztusában 90.000 km környékén kapott Brembo tárcsákat és Remsa fékbetéteket,valamint új DOT4 fékolajat

 
>> Szerviz2007-05-18

A vásárlás után 2005. decemberében 54.000 km környékén lecseréltettem a vezérműszíjat és a görgőket is,sajnos a görgők már nagyon kopottak voltak:-(