Megejtettem az első üvegek cseréjét. A fóliázottat elraktam, később visszacserélem. Az bal elsővel kezdtem egy óra alatt jött ki az üveg. A másik oldalt már 30 perc alattszét- és összeraktam. Az már könnyen ment. Roland haver szívott egy kicsit a 147-tel. Az mint, ha nehezebb falatka lett volna. KOVÁCS inas neki aszisztál. :-)
A képeken még fóliával látható a két autó. Meg a másik két bikra Alfás. :-)
Az idegtől már volt itt buziskodás is. :-)
Vettem két oldalüveget előre. Nem akarom leszedni a fóliát, de itt heréskednek a rendőrök. Egy időre kicserélem az üveget...mondjuk műszaki vizsgáig. Pár hónap. Nem kell a buziskodásuk. 30ezer plusz szigorított vizsga. Mondjuk ez legyen a legkevesebb, de használnám mindennap az autót. :-))))) Cserélni majd fogom. Lehet végig szívom a fogam. :-)))) Viszek fényképgépet. Hajrá Borsod....
Na ez a tuning. :-)
Kicseréltem mindkét izzót a tompítottban plusz került egy az izzókészletbe is. Azt hitem olcsóbb az izzó.
Pótoltam a felnikulcsot is, mert a szerzsámossal nem járt, amikor vettem a kocsit. Amit kéőbb pótoltam azt egy defektnél megette a csavar. :-) Inkább, mint a csavar feje kopjon le. :-) Ez befért a pótkerekes dobozba, de nem úgy, mint a gyári. Ezres volt. :-)
Megérkeztek az alkatrészek Erhardtól.
Flexi cső
Két hátsó kutyacsont
Két felső lengő
1L szervó olaj
Két stab.szilent előre
Fékcső előre hátra
ATE féktárcsa és fékbetét. Még nem kerültek beszerelésre.
Hátsó garnitúra betét: 21389-30%
Hátsó tárcsa /db: 10638-30%
(29862)
Megérkzett a kódkártyám. Két hetet se kellett rá várnom. Sajnos csak egy kulcsom van, de a kártya fog ezen segíteni. Rieglertől kértem. Köszi, könnyen és gyorsan ment. :-) De télleg, úgy, mint anno az Alfa Romeo-s táska (izzó készlet,szivacs, kötél, elakadás jelző háromszög,elsősegélydoboz, stb....ez kb 5800 Ft volt)
Ventilátor fordulat szabályzó csere.
Nem fújta az oxigént a kocsiba bele. A kesztyűtartó alatt van egy ilyen kütyüke, ami meghalt. Bontva, ha jól emlékszem 10 pénz volt.
Régen volt, csak gondoltam leírom. Ezután a klíma is eltünt. Akkoriban feltöltettem egy 10esért, de ép, hogy kibírta a nyarat. De már ennek is megvan a hibája. Egy csövet kell javítani majd.
Bekerüt egy 250W-os MacAudio (5.000 Ft) mélyláda a csomagtartóba. De még befordítva, mert várja az erősítő barátját.
Közben már van hozzá erősítőm is. Nem tudom már mennyi volt. (20e?) nagyon lassan haladok ezzel. Kábelek még nincsennek. Mindig valami mással foglalkozom.
Kicseréltem az ablaktörlő lapátokat. Blade a tájpja. Végre nincs kattogás ablak törlésénél. Nagyon untam már, idegesített, hogy a karok fordulásánáll kattant egyet, pedig szeretek esőben vezetni.
Eddig mindig azt hittem, hogy, azért zajos az ablaktörlőm, mert kitöröl az A oszlopig, de nem az volt a baja. Emiatt is cseréltem le. De nem bántam meg.
Majd lövök képet. A mai autóápoláshoz nem vittem gépet. :-)
Már a múltkor észrevettem, hogy nehezen nyílik a géptető és nem kellett már a piros kis kart se felemelni. Így meg se akadt nyitáskor.Na gondoltam olyan durva erős a gép, hogy csavarodott a kasztni és emiatt szorul. :-)))) Kb 2 hete kiégett a bal első izzóm. Ma rászántam magam, hogy cserélem. Géptető nem nyílt. Kb 10 perc kellett, hogy felnyissam. Nem mozdult a biztonsági karral az a fütyike. Na gondoltam mi a rák lehet. Már magamba röhögtem. :-) Izzó csere nem lett, mert pont az hiányzott a készletemből. :-S Mindegy majd holnap. De a géptető nyitás baját legalább megoldottam. A zárat befújtam keményen XT féktisztítóval és kb 10 perc múlva minden tökéletesen működött. Kell egy kis takarítás a szerelő után az egész kocsin, mert nagyon megy mindenhova a dzsuva. Nem szereti. :-)
Szerelő jövő hét pénteken lesz felhívva, hogy mikor vállaja az autót. Várom nagyon. lesz egy apró kis meló rajta. :-)))