Tagok >> V.Tomi.145-146 🍀 >> 146 2.0 TD >> Blog
- Típus:146 2.0 TD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1996
- Színe:Kék
Klíma cső javítva, + 1 tömítés is ludas volt. Szivárgás kereső spray-el mutatta baját. Idővel kiderül hogy jó vagy sem. Előtte negyed óra alatt elvesztette a nyomást. Most egy óra elteltével még meg maradt.
A fényszóró mosóhoz is bejött a 'b' terv, és a motorról felfelé a tartály vízszintje felett van egy 'Y' elágazás, aminek az egyik fele a szóró fejekhez folytatódik, a másik egy vak vágány amibe csatlakoztatva van egy vissza csapó szelep, és így már csak akkor jön a víz a szóró fejekből ha a motor dolgozik, és nem szívja ki az összes vizet a tartályból, mivel levegőt enged neki, amikor nincs nyomás. Más motort is próbáltam, de abban sem volt záró szelep, igaz az nem ehhez a típushoz való volt. Erdetim nincs sajnos, lehet az másképp működött.
A beázás is megszünt úgy néz ki, kB 10 liter víz a szélvédőre öntöző kannából és semmisem folyt be az utas térbe.