Szintén megelőző jelleggel felújítódott az önindító is.
Új bendix, bolygóműház, tűgörgők és perselyek, szénkefék tartóstól...
Az alkatrészek a Fervill-nek köszönhetők.
Logikus lépésnek tűnt rögtön ezt is kicserélni, ha már majdhogynem hozzá lehet férni :)
Ha már lent van a váltó, nosza nézzünk bele.
Szerencsére semmi incidens nem várt belül :)
Összes szimmering és O-gyűrű cseréje megesett.
Pár napja lenn a váltó... rávettem magam egy kis pucoválásra is....
Leugrott a csapágy a középső féltengelyről is.
Bónuszkép kuplungékról...
Hát az van, hogy meguntam, hogy kotyog a váltórudazat, meg a kuplung is lassan megunta a pályafutását.... --> nosza szét kell szedni...
A váltórudazatot kellemetlenül szopás kibontani :) többek közt kipuff és az feletti takarólemez levétel...
Szerencsére rozsdával továbbra sem találkoztam.
Kipuff egy helyen kifúj, az is hegesztendő...
Évekig vadásztam bőrülést a 155be....
Aztán nem volt és befaragtam a fiat coupe-ét...
Aztán azt elpasszoltam...
Aztán most megint lett egy Marklartól :)
Kicsit foglalkozni kell vele, de jó lesz, érzem... :)
Ma sikeres műszaki vizsgát tettünk.
2013-ig ismét falhatja az utakat a gépjószág...
Sajna megpusztult a Bosch Silver akksim.
2002-es gyártmány, én már használtan vettem 2006ban kemény 3000 ftért, szóval megszolgálta az árát.
Ma vettem egy új Bosch S4est, remélem ez is jópár évet kihúz :)
Tán ez a dal passzol hozzá :))
Úgy alakult, hogy kicseréltem az első fóliás oldalüvegeket, műszakira készülvén...
Ha már ott voltam, megzsíroztam az ablakemelőket, meg a zár/kilincs környékét is.
Kiugrott a xenyon, és kicseréltem a kiégett helyzetjelzőket is.
Ismét csomagot hozott a postás a szigetlakóktól :)))
Ventilátor kapcsoló, légbeömlők rostélya, két külső díszb@szás a C oszlopra, vasbú készült régi vágású alfa romeo felirat, és végül, de nem utolsó sorban, egy szinte új hátsólámpa. Utóbbi miatt jelentem ujjongok :)))))))))
3
590