Mivel idegesített a JUK, ezért már átvételkor tudtam, hogy nem sokáig viseli majd a Fekete Lyuk becenevet az autóm :) Sokat filóztam mi legyen, végül a legegyszerűbbnél maradtam, ZST-976. Sokan nem értik, miért ZST, de van aki egyből vágja, hogy ZsolT :) Meg hangzásban hajaz a GT-re is :)
A rendszámot Bánfalvi Kolos intézte (www.rendszamtabla.hu), ha jól emlékszem, másfél hetet vártam rá.

Csomagtér hálók a csomagtér jobb kihasználása érdekében.
20 ezres szerviz, olajcsere, stb. A Csiki-Bege szerint is tökéletes a kocsim.
Hatalmas várakozással érkeztem a Rieglerhez, hogy átvehessem a GT-t. Úgy adták át, mintha új autó lenne, és végül is az is, az a 19 ezer kilométer semmiség. Sérülésmentes, sehol egy karcolás, csak néhány apró, használatra utaló jel... Pl. összesen két kis kőfelverődést találtam csak az autón.
Szóval Alfa Amore volt egyből! Befizettem az önerőt, aztán go! :)




Az első találkozás. Itt láttam először élőben, miután napikig szemeztem vele a Használtautó.hu-n. Kipróbáltam, aztán egy órán keresztül csak nyitogattam-csukogattam az ajtókat, nézegettem kívülről-belülről :)




Az autót 0 km-rel vásároltam 2001 januárjában, amikor a 147-es megjelenésekor kifutó modellként elkezdték kiszórni a raktáron maradt 145-ösöket. Kb. 800 ezer forinttal adták olcsóbban, mindenféle földi jóval felszerelve :) Csak a napfénytető hiányzik/hiányzott belőle, de az nagyon... :)
Az autót az Autóház Boldizsárnál vettem, 3.495.000 forintos áron.





0
503
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Giulia
- Alfa történelem, híres ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- A Stellantis menedzsmen...
- Zenebutik
- Filmek
- 164-166
- Ugyanaz kicsiben
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV