Ma kicseréltem a gyertyákat. Amit kivettem belőle, gyári NGK (platinák) itt M.O.-on 75 ezer kilométert futottak (Olaszban nem tudom mennyit). Gyári került bele, 50K-s.
Jobban megy a vas az új gyertyákkal!! :)).
Ideje volt már egy picit világosabban látni! :D. Elméletileg 4300-as került bele. Tetszik!! :)).
Felkerültek az új 284 mm-es Brembo Max sportféktárcsák, elölre. Ferodo betétekkel.
Remélem, most már megtudok állni :).
Indulhat a verseny! :D
Thanks Thomika-nak a beszerzésért! :).
Elérkezett az idő, amikor nem indult reggel a vas, áram hiányában :). Perion 64A-es került bele.
A hosszbordás ékszíj csapágya tönkrement, gondolom a hideg se ettt jót neki :D. Szörnyű hangja volt, kicseréltük :-).
Elkaptam egy fekvőrendőrt esőben, 40-el, 2 darabba szakadt a kipufogórendszer. Hegesztve. A karterből kiálló tőcsavarokat is lezúzta, levágva.
Ettől függetlenül elfolyt az olaj is, a hengerek leálltak, de nem végleg :). Tömítések cseréje, főtengely szimering, szelepfedél pasztázása.
Selenia 20k 10W 40-et kapott.
Üzemanyag szűrő cserélve.
Váltóolaj cserélve (Tutela.)
Ezen felül világított a check lámpa is, rángatott, nem volt ereje -> motordiagnosztika -> légtömegmérő -> direktszűrő miatt? Jó kérdés, lehet. Kitakarították, most jó, meglátjuk, meddig bírja.
Átesett a műszali vizsgán is, + zöldkártya 2 évre.
Mindez egy hét alatt :))).
Szeretjük Alfit :o).
Marek cartárstól beszereztem 4 db. 15"-os acélfelnit, 195/55-ös téli gumikkal, majd felrakom, ha leesik a hó! :))).