Hátulra beszerelésre kerültek a Bilstein sport gátlók, thx Buksinak, és Longmannnek a beszerzésért! :-).
Tönkrement a hátsó dobot rögzítő gumi, még nem találtam megfelelőt, addig is 2 db. gumi karika tartja a helyén a kályhacsöveket :D.
Valeo ablaktörlő integrált része átkerült a gyári karba, ez felbosszantott rendesen, csak karral együtt lehet cserélni, szerzek majd régi" kart, és akkor szépen fel lehet tenni egy normális ablaktörlő lapátot! :)).
Fékerő hatás, és lengéscsillapító mérést ejtettünk meg a hétvégén, mivel szeretjük Alfit :D. A fékek rendben, az egyik hátsó gátló rossz, jövő héten cseréljük, persze mindkettőt.
Szivárgott az olaj a szelepfedél környékén, szelepfedél tömítés cserélve.
Ma kapott egy direktszűrőt a kisdrágám :))). Gyönyörű hang, nem is értem, miért vártam idáig vele. Így még elbűvölőbb! :P :DD.
A Dinamit kipufogónál került bele, köszönet GTS cartársnak érte.
Az előző hangfalaim kinyírta az erősítőm, a mai napon Pioneerok kerültek bele, jól szól :-).
Olajcsere -> 7.000 km után az olajszint a minimumon állt meg, nem volt kéznél Selenia, utántöltöttem egy liter sell hélikszet, remélem, most az egyszer megbocsájtja :).
Kanyarban sikerült kisodródni, és nekikoccanni a padkának. Lézeres futómű állítás, jobb első lengőkar szilent, az érintett felnik centírozása. (Ezen a télen sikerült tönkretenni a 16"-os felniket, (/45-ös gumikkal) görgőzni már nem lehet őket.)
Majd kezdődhet a 17"-os felni vadászat :D, de lehet, hogy mégis a 16"-nál döntök..
Az egyik felni görgőzésre szorult, a jó magyar utaknak köszönhetően, majd jön a többi is :)